quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef freekhoofd het volgende:
hey weet iemand hoe je een draagbare speacker kan maken die verrotte hard kan??
zou leuk zijn voor op school
Hoogvliegers!quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
() De Noormannen waren een volk dat vrij opvliegerig was, maar er was altijd een manier om de orde weder te laten keren. ()
't Is hun werk, die termijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:32 schreef caroline88 het volgende:
[..]
LOL dat zal wel meevallen. De meeste politici zijn toch gericht op korte termijn werk, tot de volgende verkiezingen.
quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]. Maar je spreekwoordverklaringen zijn wonderschoon
.
Maakt indruk, zo'n moeilijk woord!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef AnaloguePlayer het volgende:
Over de mens als houtworm... de mens gebruikt de planeet zoals een houtworm een stoel gebruikt. Ik vind deze vergelijking leuk door de negatieve conatie die het met zich meebrengt...that's it
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:44 schreef josvr het volgende:
Ow ja diezelfde truck halen ze ook uit met opleidingen en cursussen. Dat gaat dan als volgt:
Rijgerquote:Op woensdag 28 april 2010 09:30 schreef ghb-tampon het volgende:
ja 6% btw over een nieuw kweildoekje
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Jiggle het volgende:
[..]
Ik ben niet roomser dan de paus. Dit scenario klinkt erg aanlokkelijk. Maar ik durf het denk ik niet. Niet zozeer omdat ik het niet eerlijk vind, maar meer omdat ik denk dat het meteen uitkomt als ik mijn rekeningnummer wijzig. Dan stoppen bij die andere partij namelijk de betalingen.
Plus, ik moet dan altijd in mijn achterhoofd houden dat er ooit een moment kan komen dat ik 5k terug moet betalen. Das toch ook niet echt relaxed. Maja, nu meteen 5k moeten schokken is dan nog veel minder.
Damn, ik weet het echt niet!!!
Ik ken de uitdrukking ook zo. Geld schokken = geld ophoesten.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is dat wel een bestaande uitdrukking, al hoor je hem tegenwoordig niet veel meer
Ik ken 'm, maar dan zonder 'geld' erbij: "Hoeveel moest je schokken?"quote:Op woensdag 28 april 2010 20:42 schreef sigme het volgende:
Ik ken de uitdrukking ook zo. Geld schokken = geld ophoesten.
Ik ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken 'm, maar dan zonder 'geld' erbij: "Hoeveel moest je schokken?"
Omdat ze dacht dat het 'dokken' moest zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 02:14 schreef Kees22 het volgende:
Ik ook.
Maar waarom vindt Lienekien de opmerking dan fout?
We zullen zien als ze reageert.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat ze dacht dat het 'dokken' moest zijn?
M.a.w.: shitquote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef Obama het volgende:
Dit is niet iets waar wilders voor zorgt, maar wat de rest doet is ook sheize, door allerlei culturele subsidies over de balk te smijten.
Ik zech niks.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb ik gezecht dat ik uitkom voor Barca? Maar goed Milaan heeft gewonnen dat was een feit. Barca heeft een afgekeurd doelpunt gekregen terwijl het juist een correct doelpunt was, feit 2. Mening is dat wanneer een speler zo met de handen richting een hoofd mept het gewoon een rode kaart is. Ook al is de verwonding niet ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |