Voor mijn gevoel kwam het wat gespeeld etc. over, maar wat maakt het ook eigenlijk uit. Hij heeft een topprestatie geleverd.quote:
In het stadion is het over het algemeen al een verzameling doodse gezinnen.. Er zijn zeker echte Barca-fans, maar de hype hier is erg sneu.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:45 schreef bascross het volgende:
Terechte klacht. Erger kapot aan al die ''fans''. Sinds een paar maanden ineens allemaal voor Barcelona.
Flikker op.
Grueter is een partijdige klootzak. Leuk om commentaar te geven bij Omniworld - Helmond Sport, maar verder is hij een drama.quote:Op donderdag 29 april 2010 07:49 schreef Pharkus het volgende:
Heb helaas alleen de eerste helft gezien, maar dhr gruter was niet een beetje onpartijdig in zijn commentaar.
Ik wil zeggen dat Barcelona een kutclub is, met veel smerige spelers, terwijl ze juist geroemd worden om hun sportiviteitquote:Op donderdag 29 april 2010 01:29 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Heb ook geen idee waar Pieter-utd nu heen wil met zijn posts.
Ja, in de eerste helft kwam het het zogenaamd 'onaantastbare' Barca niet uit. Bijna heel Europa piept selectief, maar over 2 wedstrijden heeft Inter precies gedaan wat ze konden en moesten doen. Barca had er onvoldoende antwoord op. So it.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:31 schreef ManianMan het volgende:
Het was geen hands van Barca het was een goal. In het begin floot de scheids goed maar daarna
Joh ze hadden mazzel gast. Je had het moeten zien het was echt geen hands maar droom maar doorquote:Op donderdag 29 april 2010 08:34 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ja, in de eerste helft kwam het het zogenaamd 'onaantastbare' Barca niet uit. Bijna heel Europa piept selectief, maar over 2 wedstrijden heeft Inter precies gedaan wat ze konden en moesten doen. Barca had er onvoldoende antwoord op. So it.
Ja en die rode kaart was echt geen rood, ik vraag me af of Barcelona er wel doorheen was gekomen als Inter met 11 man zou spelenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh ze hadden mazzel gast. Je had het moeten zien het was echt geen hands maar droom maar door
Zij komen er ook gewoon openlijk voor uitquote:Op donderdag 29 april 2010 08:25 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Zeg wat je wilt over Barcelona; weinig teams zo onsympathiek als Inter Milan. Van de trainer tot de spelers tot het spel. Ik hoop dat Bayern ze met goed voetbal van de mat speelt.
Dat was wel rood ook al is het geen ernstige verwonding het blijft een klap in het gezichtquote:Op donderdag 29 april 2010 08:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en die rode kaart was echt geen rood, ik vraag me af of Barcelona er wel doorheen was gekomen als Inter met 11 man zou spelen
[..]
Zij komen er ook gewoon openlijk voor uit
En het feit dat Barca vrijwel de hele wedstrijd lam werd gelegd door een tactisch zeer sterk Inter is niet relevant? Niemand in Milaan zal beweren dat ze mooi voetbal hebben gespeeld, maar 1 ding hebben ze wel goed gedaan, namelijk: Als een echt team spelen en zorgen dat ze staan waar ze 22 mei willen staan. Ten koste van alles. Respect.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh ze hadden mazzel gast. Je had het moeten zien het was echt geen hands maar droom maar door
Heb ik gezecht dat ik uitkom voor Barca? Maar goed Milaan heeft gewonnen dat was een feit. Barca heeft een afgekeurd doelpunt gekregen terwijl het juist een correct doelpunt was, feit 2. Mening is dat wanneer een speler zo met de handen richting een hoofd mept het gewoon een rode kaart is. Ook al is de verwonding niet ernstigquote:Op donderdag 29 april 2010 08:56 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En het feit dat Barca vrijwel de hele wedstrijd lam werd gelegd door een tactisch zeer sterk Inter is niet relevant? Niemand in Milaan zal beweren dat ze mooi voetbal hebben gespeeld, maar 1 ding hebben ze wel goed gedaan, namelijk: Als een echt team spelen en zorgen dat ze staan waar ze 22 mei willen staan. Ten koste van alles. Respect.
Ja, dan pik je er een elementje uit, maar het is nauwelijks relevant. Of jij nu wel of niet voor Barca bent vind ik niet belangrijk; in mijn beleving is Inter terecht doorgegaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb ik gezecht dat ik uitkom voor Barca? Maar goed Milaan heeft gewonnen dat was een feit. Barca heeft een afgekeurd doelpunt gekregen terwijl het juist een correct doelpunt was, feit 2. Mening is dat wanneer een speler zo met de handen richting een hoofd mept het gewoon een rode kaart is. Ook al is de verwonding niet ernstig
Nee dat was het niet, het was een hele smerige schwalbe. Als dat in Nederland gebeurt spreekt iedereen hier en de media er schande van. Ik mag hopen dat die rode kaart wordt ingetrokkenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat was wel rood ook al is het geen ernstige verwonding het blijft een klap in het gezicht
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:23 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, het was een hele smerige schwalbe. Als dat in Nederland gebeurt spreekt iedereen hier en de media er schande van. Ik mag hopen dat die rode kaart wordt ingetrokken
Dat zou zo zijn als hij bewust naar achter sloeg om hem te raken, maar dat bleek imo niet uit de beelden. Ik wil ze nog weleens zien. Zoals het ernaar uitzag was het iets dat bijv. 6 keer per weekend in de PL voorkomt.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Het was een tik in het gezicht laat ik het dan zo vertellen. Opzich kan het geen kwaad maar het kan ook anders uitpakken (vinger in het oog etc.) De rode kaart vond ik ieder geval terecht!
Preciesquote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als hij bewust naar achter sloeg om hem te raken, maar dat bleek imo niet uit de beelden. Ik wil ze nog weleens zien. Zoals het ernaar uitzag was het iets dat bijv. 6 keer per weekend in de PL voorkomt.
Bij een gewone schouderduw kan iemand ook verkeerd vallen en zijn nek breken, is het dan rood?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Het was een tik in het gezicht laat ik het dan zo vertellen. Opzich kan het geen kwaad maar het kan ook anders uitpakken (vinger in het oog etc.) De rode kaart vond ik ieder geval terecht!
Als je wegdraait steek jij je armen dan ook zo wild achteruit?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn als hij bewust naar achter sloeg om hem te raken, maar dat bleek imo niet uit de beelden. Ik wil ze nog weleens zien. Zoals het ernaar uitzag was het iets dat bijv. 6 keer per weekend in de PL voorkomt.
Als je wegdraait steek jij je armen dan ook zo wild achteruit?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Bij een gewone schouderduw kan iemand ook verkeerd vallen en zijn nek breken, is het dan rood?
Nee, dat gebeurt niet altijd wanneer iemand wegdraait. Je kunt zeggen dat hij wat wild met zijn armen zwaaide en de speler van Barca kreeg idd een tikje. Daar geef je dan hooguit een gele kaart voor, maar het is onzin om te veronderstellen dat het een bewuste aanslag was.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:38 schreef ManianMan het volgende:
Als je wegdraait steek jij je armen dan ook zo wild achteruit?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |