abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:02:19 #201
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81584461
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ikke ook msn maar is saai nu erop
Subtiele uitnodiging, zeg .

.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:05:24 #202
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81584570
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:02 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Subtiele uitnodiging, zeg .

.
Ik ben zo subtiel als een blok beton maaruh..

Wie kan mij ook wat subtielheid lenen?

en een contrabas xd
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:08:42 #203
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81584681
Subtiliteit heb ik wel, maar een contrabas helaas niet. Zou wel willen! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:47 #204
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81584725
voor eentje sparen dan
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81585366
Damn ik heb echt een 5-snaar nodig
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:55:54 #206
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81586484
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn ik heb echt een 5-snaar nodig
Waarom? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81586883
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Waarom? .
Omdat ik steeds meer nummers tegenkom die ik wil spelen waar 5 snaren gebruikt worden.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_81587069
Edit: Verkeerd topic
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:54:21 #209
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81588940
Straks weer lekker basles
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:55:53 #210
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81588995
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
Forum, msn, facebook...ik ben echt zoooo in contact .

Tsk en niemand die mij aan een linkshandige P-body kan helpen .
Hangt er vanaf hoeveel geld je kwijt kan Misschien kan je hier terecht.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:26:35 #211
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81590229
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:55 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel geld je kwijt kan Misschien kan je hier terecht.
Fok hen. Dan bestel ik liever bij Warmoth .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:23:55 #212
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81600754
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Fok hen. Dan bestel ik liever bij Warmoth .
Hoezo dat dan?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:01:11 #213
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81603005
Omdat warmoth zo'n beetje het beste spul is wat je op de wereld kan krijgen
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:04:34 #214
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81613171
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef KaMo het volgende:
Omdat warmoth zo'n beetje het beste spul is wat je op de wereld kan krijgen
Precies en 'fair prices'. Vox Humana is gewoon krankzinnig schaamteloos duur.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81614616
fucking RSI, nou kan ik niet meer spelen
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_81614880
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef Brammie1 het volgende:
fucking RSI, nou kan ik niet meer spelen
Troost je je bent niet alleen.. ik heb een tenniselleboog ook niet je van het.. maarja kan toch niet spelen
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:13 #217
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81615058
Ik heb een verneukte schouder. Net die schouder waar mijn bas aan hangt. Als ik moet spelen, moet ik de drie uur ervoor niet achter de pc gezeten hebben of met dingen gesjouwd hebben.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:02:27 #218
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81629639
Mijn ontstoken pols is gelukkig genezen
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:44:51 #219
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81643654
Viezerik .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:59:33 #220
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81644589
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
Viezerik .
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_81650393
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Omdat ik steeds meer nummers tegenkom die ik wil spelen waar 5 snaren gebruikt worden.
Transponeren?
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_81650486
Ik begin nu trouwens echt wel het effect van lessen en theorielessen te merken.

ik ben technischer en theoretischer aangelegd als de meeste lui in mijn band, en hun spelen al jaren!
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:28:14 #223
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81650491
Setje van 5 snaren komen, en de dikste 4 er opleggen in de stemming BEAD. Zo doet de bassist van Slipknot dat ook
pi_81651225
De bassist van Slipknot is een fag.
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:41:47 #225
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81651473
Ja, maar het is wel slim toch, de lage range van een 5 snarige met het gemak van een 4 snarige
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:43:48 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81651615
Als je geen G-snaar gebruikt ben je gewoon een fag .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:47:15 #227
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81651867
Ja, ik gebruik hem zelf te vaak, en heb geen neiging om lager dan een E, of eventuele D te gaan

Anders is het wel goed idee, geef toe
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:15:00 #228
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81653929
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef Rechterbal het volgende:
Ik begin nu trouwens echt wel het effect van lessen en theorielessen te merken.

ik ben technischer en theoretischer aangelegd als de meeste lui in mijn band, en hun spelen al jaren!
Lessen zijn fijn. Ik moet nog mijn hals leren kennen

Heb net een ska deuntje die ik van mijn vriendin had geleerd getypt naar noten. Al weet ik niet of ik het goed heb gedaan. Vast wel

Zoiets

B Cis D Fis E Fis E D Cis B Cis D Es E Fis G Gis (2x)

A Cis E Cis D Cis D Es E A As E D Cis D Cis B (2x)

Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:16:52 #229
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81654062
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Lessen zijn fijn. Ik moet nog mijn hals leren kennen

Heb net een ska deuntje die ik van mijn vriendin had geleerd getypt naar noten. Al weet ik niet of ik het goed heb gedaan. Vast wel

Zoiets

B Cis D Fis E Fis E D Cis B Cis D Es E Fis G Gis (2x)

A Cis E Cis D Cis D Es E A As E D Cis D Cis B (2x)


Het is makkelijker als je er iets van maatstrepen tussenzet ofzo
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:20:12 #230
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81654288
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef KaMo het volgende:

[..]

Het is makkelijker als je er iets van maatstrepen tussenzet ofzo
Ik denk dat het me niet gaat lukken Misschien moet ik het aankaarten bij mijn basleraar
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:21:12 #231
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81654365
Nou, gewoon om de 4 noten er een | tussenzetten
er vanuitgaande dat alle noten één tel duren
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:28:17 #232
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81654890
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef KaMo het volgende:
Nou, gewoon om de 4 noten er een | tussenzetten
er vanuitgaande dat alle noten één tel duren
Ja 1 tel per noot ja. En hoe doe ik het met noten die je snel achterelkaar moet spelen? Of maakt het niet uit en moet ik er gewoon een | tussen zetten na elke 4 noten?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:34:06 #233
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81655272
Nee, zet dan om de vier TELLEN een streepje.

Tenzij je in een band speelt zoals ik, dan zet je soms na 7 of 9 tellen een streepje .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81673880
Ik wil deze!


Heb 31 mei m'n auditie voor het conservatorium van A'dam en ik móet gewoon dit ding hebben mocht ik worden toegelaten. Ben er alleen nog niet uit welke kleur ik wil.

Ik doe kwijlen bij P´s met maple neck!
pi_81677971
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, zet dan om de vier TELLEN een streepje.

Tenzij je in een band speelt zoals ik, dan zet je soms na 7 of 9 tellen een streepje .
Die ritmes zijn zo kut.

maar neits wat ik niet kan handelen!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_81678558


Sparkly!
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:14:25 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81681194
Steve Harris! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81681538


Mijne!
pi_81686105
Die wil ik zo graag
Death solves all problems: no man, no problem.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:59:34 #240
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81688306
Ik ga nog steeds mijn bas laten inspireren door deze:


Wat ik ga doen:
- Witte body;
- Nep-binding;
- SD SPB-3 er in;
- Vintage maple neck;
- Chromen knoppen.

Wat ik niet ga doen:
- Blauw lijntje in binding;
- West Ham logo

Wat ik wellicht later ga doen:
- Chromen slagplaat. Begin met zwart.

Zin in! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81762431
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga nog steeds mijn bas laten inspireren door deze:
[ afbeelding ]

Wat ik ga doen:
- Witte body;
- Nep-binding;
- SD SPB-3 er in;
- Vintage maple neck;
- Chromen knoppen.

Wat ik niet ga doen:
- Blauw lijntje in binding;
- West Ham logo

Wat ik wellicht later ga doen:
- Chromen slagplaat. Begin met zwart.

Zin in! .
Klinkt als een leuk projectje!
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:33:47 #242
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81765182
Zeker! Moet alleen een body vinden. De rest is niet zo'n probleem .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:18:41 #243
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  maandag 24 mei 2010 @ 12:20:38 #244
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  maandag 24 mei 2010 @ 12:38:54 #245
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81826235
quote:
Ja, maar 45 dollar verzendkosten. En dat vanuit Hong Kong .

Bedankt voor het meedenken, hoor .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:45:41 #246
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81826495
Ah, ja dat is wat minder inderdaad :p

Wil je zelf finishen?
  maandag 24 mei 2010 @ 12:49:17 #247
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81826654
Ja, dat sowieso. En met zelf bedoel ik mijn vader. Mijn vader kan met de hand net zo strak schilderen als spuiten .

Hij heeft het er over om zelf een body te zagen, mits hij toegang heeft tot een lintzaag. Hij is volgende week terug uit Brazilië en dan gaan we plannen . Hij vindt het jammer dat hij geen hout mee mag nemen van daar. Zou echt aan mooi spul kunnen komen dan .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81856568
Heb ook behoefte aan een projectje .. Enige tegenhouder is het budget
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:13:52 #249
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81871552
Ik ook, maar ik ga toch maar doorsparen, zodat ik aan het eind van dit jaar hopelijk een P kan kopen!

Als projectje wil ik nog eens een punkbronco maken

Denk aan stickers/relic

Ook heb ik nog een MM pup liggen, lijkt me grappig om die er dan in te knallen
pi_81871868
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:13 schreef KaMo het volgende:
Ik ook, maar ik ga toch maar doorsparen, zodat ik aan het eind van dit jaar hopelijk een P kan kopen!

Als projectje wil ik nog eens een punkbronco maken
[ afbeelding ]
Denk aan stickers/relic

Ook heb ik nog een MM pup liggen, lijkt me grappig om die er dan in te knallen
[ afbeelding ]
Ik wil heel simpel een witte jazz
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:39:01 #251
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81872708
Ik dus een witte P

Een witte P met Darkstar


Maar dan witte body en witte blocks op de hals
pi_81872922


Maar dan met een zwarte slagplaat, dan is hij perfect
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:44:34 #253
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81872972
Ja, zeker smakelijk
pi_81873212
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef KaMo het volgende:
Ja, zeker smakelijk
Toch zonde dat ik toendertijd geen witte Thunderbird kon vinden. Alhoewel deze ook wel nais is
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:53:12 #255
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81873417
TB, heb ik tegenwoordig niet veel meer mee, veel te zwaar!
pi_81873716
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef KaMo het volgende:
TB, heb ik tegenwoordig niet veel meer mee, veel te zwaar!
Gruwelijk zwaar, maar gruwelijk stoer
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:03:01 #257
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81873819
Ik vind die Squier VM Jazz van me al gruwelijk zwaar. Zonde, want anders zou ik er veel vaker op spelen. Mijn Dean is echt een veertje in vergelijking met die Jazz.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:05:07 #258
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81873913
Ik heb het ook wel met mijn BaCH, mijn beide Ibanezen zijn misschien samen net iets zwaarder
pi_81876342
Ik speelde laatst op een simpele Ibanez, dacht echt dat het speelgoed was echt zo licht in vergelijking met m'n Precision!
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_81889303
Moet je eens een Alembic Series II om je neck hangen

Kan je direct naar de chiropracticus ...

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:09:21 #261
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_81889474
Zeker een combinatie van zwaar hout en 5kg aan pre-amp?
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:28:57 #262
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81891194
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:45:57 #263
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81892724
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef J0ttem het volgende:
Zeker een combinatie van zwaar hout en 5kg aan pre-amp?
Jup
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:36:57 #264
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81901586
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:38:57 #265
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81901675
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
!


Jammer dat Linux niet zo'n goed systeem is voor geluidsapplicaties

Lijkt me wel wat, een Portable Recording Interface, gewoon vanuit mengpaneel je bas in

[ Bericht 0% gewijzigd door KaMo op 25-05-2010 23:51:58 ]
pi_81901987
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
pi_81902238
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
Er is een FreeBSD upgrade voor te downen

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  woensdag 26 mei 2010 @ 00:02:48 #268
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81902838
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Er is een FreeBSD upgrade voor te downen

Wat moet ik nou weer met BSD? Ik draai nog liever OpenSolaris .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81954419
Een LTD of een Tanglewood

Dammn wat lastig om te kiezen






[ Bericht 29% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 27-05-2010 01:56:13 ]
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:04:20 #270
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81956065
Die ltd, is de enige metalbas die ik mooi vind.

Ik zou de ltd nemen als ik jou was, 2 pickups heb je meer klankmogelijkheden mee
pi_81956920
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:04 schreef KaMo het volgende:
Die ltd, is de enige metalbas die ik mooi vind.

Ik zou de ltd nemen als ik jou was, 2 pickups heb je meer klankmogelijkheden mee
Het gaat me vooral om het geluid ik ga er alleen mee opnemen (waarschijnlijk).
Maar idd 2 elementen daar kan je meer mee variëren
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:18:16 #272
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81957301
Beiden proberen, kijken welke fijnst speelt, en je het lekkerste geluid mee krijgt
pi_81957634
Deze hoort ook nog tot de mogelijkheden



Al lijkt die me wel erg topzwaar..
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:33:20 #274
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81957749
Ow, die zijn ook wel gaaf,

en kopzwaar is niet altijd erg!
  maandag 31 mei 2010 @ 00:31:08 #275
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_82128376
hoi hoi..

ik ga van het zomer nieuwe bass halen.. heb op moment een Squier Bronco affinity

ik wou een fleabass importeren maar naar rond gevraagd te hebben zeggen sommige muziekwinkels dat het geen goeie kwaliteit heeft. dus ik moet op zoek naar een nieuwe bass

met budget licht rond de 400- 600 euro.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_82128749
Iemand idee wat een beetje fatsoenlijke en betaalbare speakers zijn voor een baskast?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 31 mei 2010 @ 01:50:48 #277
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82130067
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi hoi..

ik ga van het zomer nieuwe bass halen.. heb op moment een Squier Bronco affinity

ik wou een fleabass importeren maar naar rond gevraagd te hebben zeggen sommige muziekwinkels dat het geen goeie kwaliteit heeft. dus ik moet op zoek naar een nieuwe bass

met budget licht rond de 400- 600 euro.
Nou, aangezien je er geen vraag bij stelt: veel succes! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 31 mei 2010 @ 01:54:15 #278
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_82130096
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nou, aangezien je er geen vraag bij stelt: veel succes! .
iemand tips?.... vergeten bij te zetten het is al laat
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_82131345
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:54 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

iemand tips?.... vergeten bij te zetten het is al laat
Wat voor geluid wil je maken ?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:49:41 #280
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_82174513
quote:
Op maandag 31 mei 2010 07:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Wat voor geluid wil je maken ?
Net als de red hot chili peppers daar speel ik fe meeste nummers van
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  dinsdag 1 juni 2010 @ 01:17:17 #281
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_82175042
Tvp, zodat ik er vaker aan herinnerd kan worden meer te oefenen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 01:33:25 #282
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82175286
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Net als de red hot chili peppers daar speel ik fe meeste nummers van
Iets in de richting van een Stingray is wel gaaf dan. Geen idee of dat haalbaar is met je budget, maar ik meen dat Flea vroeger zelf zulke dingen gebruikte.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:36:39 #283
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82534844
Niet haalbaar, je kan wel zoeken naar een Stingray replica, van bijvoorbeeld het merk Vintage, of OLP

Is er trouwens iemand geinteresseerd in een Boss ME50B
Ik doe hem weg
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:19:16 #284
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82542946
Idd, ik bedoelde ook meer het model dan specifiek een originele Music Man. Hoewel de bassist van Roadkill een uitvoering heeft die nieuw onder de 900 was.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82561972
Ik had iemand uitgenodigd bij mijn les. Mijn gitaarleraar wilde me wat tonen en dit deed ik 3x fout na.
Werd mij verweten dat ik niet wil leren en dat ik de boel bedrieg.

Ik heb hem toen gezegd dat ik niet zo tegen mij laat spreken, met gasten erbij. Ik heb zijn boze gedrag proberen te sussen, maar dit lukte niet. Heb de basgitaar weggezet en ben weg gegaan.

Morgen bellen voor nieuwe gitaarleraar en klacht indienen!
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:38:26 #286
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82568852
Ik ben trots op je
pi_82570054
Rebellen
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:54:33 #288
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82600882
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef KaMo het volgende:
Ik ben trots op je
Kom op zeg.

Zo'n leraar is duur genoeg, en zo laat ik niet tegen me spreken. Ik betaal je, dus natuurlijk kom ik om te leren.
Was trouwens niet de eerste keer dat hij onredelijk deed. Hij is erg vaag mbt tot uitleg, maar wordt kwaad als ik tegen hem zeg dat ik deze uitleg niet snap.

En als je me voor schut zet met gasten erbij, dan bekijk je het maar. Hij heeft voor mij gewoon een bepaalde lijn overschreden die je als leraar niet overschrijdt.

Hebben jullie nooit onredelijke leraren gehad of een leraar waar het niet mee klikt?
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_82604619
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 07:05 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Kom op zeg.

Zo'n leraar is duur genoeg, en zo laat ik niet tegen me spreken. Ik betaal je, dus natuurlijk kom ik om te leren.
Was trouwens niet de eerste keer dat hij onredelijk deed. Hij is erg vaag mbt tot uitleg, maar wordt kwaad als ik tegen hem zeg dat ik deze uitleg niet snap.

En als je me voor schut zet met gasten erbij, dan bekijk je het maar. Hij heeft voor mij gewoon een bepaalde lijn overschreden die je als leraar niet overschrijdt.

Hebben jullie nooit onredelijke leraren gehad of een leraar waar het niet mee klikt?
Tsja, volgens mij ben ik verre van onredelijk als ik lesgeef. Ik vraag natuurlijk wel van mijn studenten dat ze zich inspannen en oefenen, maar als iets niet lukt dan kan dat natuurlijk. Als je er echt met de pet naar gooit, dan zoek je maar een andere leraar. Ik word dan wel betaald om les te geven, maar als er geen progressie is wegens desinteresse, dan mag je je geld ergens anders gaan uitgeven.
Oh en iemand voor schut zetten, doe ik niet. Maar ik laat het je wel weten wanneer ik niet tevreden ben.

Oh, en trouwens niet op jou bedoeld, Rechtbal!
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:25:57 #291
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82622398
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Deze hoort ook nog tot de mogelijkheden

[ afbeelding ]

Al lijkt die me wel erg topzwaar..
David Ellefson speelde op exact deze (uiterlijk iig) afgelopen maandag! Tof ding! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82629911
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Tsja, volgens mij ben ik verre van onredelijk als ik lesgeef. Ik vraag natuurlijk wel van mijn studenten dat ze zich inspannen en oefenen, maar als iets niet lukt dan kan dat natuurlijk. Als je er echt met de pet naar gooit, dan zoek je maar een andere leraar. Ik word dan wel betaald om les te geven, maar als er geen progressie is wegens desinteresse, dan mag je je geld ergens anders gaan uitgeven.
Oh en iemand voor schut zetten, doe ik niet. Maar ik laat het je wel weten wanneer ik niet tevreden ben.

Oh, en trouwens niet op jou bedoeld, Rechtbal!
Ik werk zelf in het onderwijs dus snap zeker wel wat je bedoeld. Ik ben gewoon klaar met die man.

En als hij uitspreekt dat hij denkt dat ik niks wil leren, dan kan hij mij niks meer leren.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_82632966
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

David Ellefson speelde op exact deze (uiterlijk iig) afgelopen maandag! Tof ding! .
Zo'n gave Bassist Dat geluid wat hij altijd weet te maken zo mooi

Had hij de Metaltronix versterkers mee of heeft hij een endorsement van een ander gekregen?

* http://www.metaltronix.net/
quote:
David Ellefson speelde op exact deze (uiterlijk iig) afgelopen maandag! Tof ding! .
Damn nu is het weer moeilijker kiezen Ik was al bijna voor de LTD gegaan maar als David op de BC gaat dan zal het wel een zeer goede bas zijn (OF BC moet hem veel cash hebben gegeven.. ).
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:35:49 #294
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82638866
Hij speelde alleen maar Peace Sells er op. De rest deed hij op een Jackson custom Concert .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82639400
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Hij speelde alleen maar Peace Sells er op. De rest deed hij op een Jackson custom Concert .
Misschien weegt het kreng wel een zoveel dat je na 1 nummer een andere bas moet nemen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  maandag 14 juni 2010 @ 09:32:08 #296
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82775943
"The prime goal of the bass is to make everyone else in the band sound better than they actually are" - Jack Bruce (Cream)
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82806773
Hoihoi luitjes,

Hoe is het ondertussen hier?

groetjes...!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 14 juni 2010 @ 21:28:12 #298
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82807506
Heb je je bas al terug? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:30:08 #299
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82807660
Hey, welkom terug!
pi_82813197
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:50 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Ik werk zelf in het onderwijs dus snap zeker wel wat je bedoeld. Ik ben gewoon klaar met die man.

En als hij uitspreekt dat hij denkt dat ik niks wil leren, dan kan hij mij niks meer leren.
En mocht je toevallig in Midden Limburg wonen, ik heb nog (beperkt) plek
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')