Lessen zijn fijn. Ik moet nog mijn hals leren kennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef Rechterbal het volgende:
Ik begin nu trouwens echt wel het effect van lessen en theorielessen te merken.
ik ben technischer en theoretischer aangelegd als de meeste lui in mijn band, en hun spelen al jaren!
Het is makkelijker als je er iets van maatstrepen tussenzet ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Lessen zijn fijn. Ik moet nog mijn hals leren kennen![]()
Heb net een ska deuntje die ik van mijn vriendin had geleerd getypt naar noten. Al weet ik niet of ik het goed heb gedaan. Vast wel![]()
Zoiets
B Cis D Fis E Fis E D Cis B Cis D Es E Fis G Gis (2x)
A Cis E Cis D Cis D Es E A As E D Cis D Cis B (2x)
Ik denk dat het me niet gaat lukkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het is makkelijker als je er iets van maatstrepen tussenzet ofzo
Ja 1 tel per noot ja. En hoe doe ik het met noten die je snel achterelkaar moet spelen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef KaMo het volgende:
Nou, gewoon om de 4 noten er een | tussenzetten
er vanuitgaande dat alle noten één tel duren
Die ritmes zijn zo kut.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, zet dan om de vier TELLEN een streepje.
Tenzij je in een band speelt zoals ik, dan zet je soms na 7 of 9 tellen een streepje.
Klinkt als een leuk projectje!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga nog steeds mijn bas laten inspireren door deze:
[ afbeelding ]
Wat ik ga doen:
- Witte body;
- Nep-binding;
- SD SPB-3 er in;
- Vintage maple neck;
- Chromen knoppen.
Wat ik niet ga doen:
- Blauw lijntje in binding;
- West Ham logo![]()
Wat ik wellicht later ga doen:
- Chromen slagplaat. Begin met zwart.
Zin in!.
Ja, maar 45 dollar verzendkosten. En dat vanuit Hong Kongquote:
Ik wil heel simpel een witte jazzquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:13 schreef KaMo het volgende:
Ik ook, maar ik ga toch maar doorsparen, zodat ik aan het eind van dit jaar hopelijk een P kan kopen!
Als projectje wil ik nog eens een punkbronco maken
[ afbeelding ]
Denk aan stickers/relic
Ook heb ik nog een MM pup liggen, lijkt me grappig om die er dan in te knallen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |