abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:02:19 #201
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81584461
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ikke ook msn maar is saai nu erop
Subtiele uitnodiging, zeg .

.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:05:24 #202
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81584570
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:02 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Subtiele uitnodiging, zeg .

.
Ik ben zo subtiel als een blok beton maaruh..

Wie kan mij ook wat subtielheid lenen?

en een contrabas xd
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:08:42 #203
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81584681
Subtiliteit heb ik wel, maar een contrabas helaas niet. Zou wel willen! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:47 #204
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81584725
voor eentje sparen dan
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81585366
Damn ik heb echt een 5-snaar nodig
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:55:54 #206
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81586484
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Damn ik heb echt een 5-snaar nodig
Waarom? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81586883
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Waarom? .
Omdat ik steeds meer nummers tegenkom die ik wil spelen waar 5 snaren gebruikt worden.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_81587069
Edit: Verkeerd topic
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:54:21 #209
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81588940
Straks weer lekker basles
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:55:53 #210
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81588995
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
Forum, msn, facebook...ik ben echt zoooo in contact .

Tsk en niemand die mij aan een linkshandige P-body kan helpen .
Hangt er vanaf hoeveel geld je kwijt kan Misschien kan je hier terecht.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:26:35 #211
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81590229
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:55 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel geld je kwijt kan Misschien kan je hier terecht.
Fok hen. Dan bestel ik liever bij Warmoth .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:23:55 #212
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81600754
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Fok hen. Dan bestel ik liever bij Warmoth .
Hoezo dat dan?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:01:11 #213
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81603005
Omdat warmoth zo'n beetje het beste spul is wat je op de wereld kan krijgen
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:04:34 #214
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81613171
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef KaMo het volgende:
Omdat warmoth zo'n beetje het beste spul is wat je op de wereld kan krijgen
Precies en 'fair prices'. Vox Humana is gewoon krankzinnig schaamteloos duur.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81614616
fucking RSI, nou kan ik niet meer spelen
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_81614880
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef Brammie1 het volgende:
fucking RSI, nou kan ik niet meer spelen
Troost je je bent niet alleen.. ik heb een tenniselleboog ook niet je van het.. maarja kan toch niet spelen
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:13 #217
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81615058
Ik heb een verneukte schouder. Net die schouder waar mijn bas aan hangt. Als ik moet spelen, moet ik de drie uur ervoor niet achter de pc gezeten hebben of met dingen gesjouwd hebben.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:02:27 #218
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81629639
Mijn ontstoken pols is gelukkig genezen
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:44:51 #219
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81643654
Viezerik .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:59:33 #220
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81644589
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
Viezerik .
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_81650393
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Omdat ik steeds meer nummers tegenkom die ik wil spelen waar 5 snaren gebruikt worden.
Transponeren?
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_81650486
Ik begin nu trouwens echt wel het effect van lessen en theorielessen te merken.

ik ben technischer en theoretischer aangelegd als de meeste lui in mijn band, en hun spelen al jaren!
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:28:14 #223
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81650491
Setje van 5 snaren komen, en de dikste 4 er opleggen in de stemming BEAD. Zo doet de bassist van Slipknot dat ook
pi_81651225
De bassist van Slipknot is een fag.
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:41:47 #225
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81651473
Ja, maar het is wel slim toch, de lage range van een 5 snarige met het gemak van een 4 snarige
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:43:48 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81651615
Als je geen G-snaar gebruikt ben je gewoon een fag .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:47:15 #227
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81651867
Ja, ik gebruik hem zelf te vaak, en heb geen neiging om lager dan een E, of eventuele D te gaan

Anders is het wel goed idee, geef toe
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:15:00 #228
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81653929
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef Rechterbal het volgende:
Ik begin nu trouwens echt wel het effect van lessen en theorielessen te merken.

ik ben technischer en theoretischer aangelegd als de meeste lui in mijn band, en hun spelen al jaren!
Lessen zijn fijn. Ik moet nog mijn hals leren kennen

Heb net een ska deuntje die ik van mijn vriendin had geleerd getypt naar noten. Al weet ik niet of ik het goed heb gedaan. Vast wel

Zoiets

B Cis D Fis E Fis E D Cis B Cis D Es E Fis G Gis (2x)

A Cis E Cis D Cis D Es E A As E D Cis D Cis B (2x)

Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:16:52 #229
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81654062
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Lessen zijn fijn. Ik moet nog mijn hals leren kennen

Heb net een ska deuntje die ik van mijn vriendin had geleerd getypt naar noten. Al weet ik niet of ik het goed heb gedaan. Vast wel

Zoiets

B Cis D Fis E Fis E D Cis B Cis D Es E Fis G Gis (2x)

A Cis E Cis D Cis D Es E A As E D Cis D Cis B (2x)


Het is makkelijker als je er iets van maatstrepen tussenzet ofzo
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:20:12 #230
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81654288
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef KaMo het volgende:

[..]

Het is makkelijker als je er iets van maatstrepen tussenzet ofzo
Ik denk dat het me niet gaat lukken Misschien moet ik het aankaarten bij mijn basleraar
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:21:12 #231
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81654365
Nou, gewoon om de 4 noten er een | tussenzetten
er vanuitgaande dat alle noten één tel duren
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:28:17 #232
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81654890
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef KaMo het volgende:
Nou, gewoon om de 4 noten er een | tussenzetten
er vanuitgaande dat alle noten één tel duren
Ja 1 tel per noot ja. En hoe doe ik het met noten die je snel achterelkaar moet spelen? Of maakt het niet uit en moet ik er gewoon een | tussen zetten na elke 4 noten?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 19 mei 2010 @ 23:34:06 #233
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81655272
Nee, zet dan om de vier TELLEN een streepje.

Tenzij je in een band speelt zoals ik, dan zet je soms na 7 of 9 tellen een streepje .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81673880
Ik wil deze!


Heb 31 mei m'n auditie voor het conservatorium van A'dam en ik móet gewoon dit ding hebben mocht ik worden toegelaten. Ben er alleen nog niet uit welke kleur ik wil.

Ik doe kwijlen bij P´s met maple neck!
pi_81677971
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, zet dan om de vier TELLEN een streepje.

Tenzij je in een band speelt zoals ik, dan zet je soms na 7 of 9 tellen een streepje .
Die ritmes zijn zo kut.

maar neits wat ik niet kan handelen!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_81678558


Sparkly!
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:14:25 #237
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81681194
Steve Harris! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81681538


Mijne!
pi_81686105
Die wil ik zo graag
Death solves all problems: no man, no problem.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:59:34 #240
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81688306
Ik ga nog steeds mijn bas laten inspireren door deze:


Wat ik ga doen:
- Witte body;
- Nep-binding;
- SD SPB-3 er in;
- Vintage maple neck;
- Chromen knoppen.

Wat ik niet ga doen:
- Blauw lijntje in binding;
- West Ham logo

Wat ik wellicht later ga doen:
- Chromen slagplaat. Begin met zwart.

Zin in! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81762431
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga nog steeds mijn bas laten inspireren door deze:
[ afbeelding ]

Wat ik ga doen:
- Witte body;
- Nep-binding;
- SD SPB-3 er in;
- Vintage maple neck;
- Chromen knoppen.

Wat ik niet ga doen:
- Blauw lijntje in binding;
- West Ham logo

Wat ik wellicht later ga doen:
- Chromen slagplaat. Begin met zwart.

Zin in! .
Klinkt als een leuk projectje!
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:33:47 #242
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81765182
Zeker! Moet alleen een body vinden. De rest is niet zo'n probleem .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:18:41 #243
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  maandag 24 mei 2010 @ 12:20:38 #244
151527 KaMo
Boem, zei de bas
  maandag 24 mei 2010 @ 12:38:54 #245
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81826235
quote:
Ja, maar 45 dollar verzendkosten. En dat vanuit Hong Kong .

Bedankt voor het meedenken, hoor .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:45:41 #246
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81826495
Ah, ja dat is wat minder inderdaad :p

Wil je zelf finishen?
  maandag 24 mei 2010 @ 12:49:17 #247
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81826654
Ja, dat sowieso. En met zelf bedoel ik mijn vader. Mijn vader kan met de hand net zo strak schilderen als spuiten .

Hij heeft het er over om zelf een body te zagen, mits hij toegang heeft tot een lintzaag. Hij is volgende week terug uit Brazilië en dan gaan we plannen . Hij vindt het jammer dat hij geen hout mee mag nemen van daar. Zou echt aan mooi spul kunnen komen dan .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81856568
Heb ook behoefte aan een projectje .. Enige tegenhouder is het budget
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:13:52 #249
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81871552
Ik ook, maar ik ga toch maar doorsparen, zodat ik aan het eind van dit jaar hopelijk een P kan kopen!

Als projectje wil ik nog eens een punkbronco maken

Denk aan stickers/relic

Ook heb ik nog een MM pup liggen, lijkt me grappig om die er dan in te knallen
pi_81871868
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:13 schreef KaMo het volgende:
Ik ook, maar ik ga toch maar doorsparen, zodat ik aan het eind van dit jaar hopelijk een P kan kopen!

Als projectje wil ik nog eens een punkbronco maken
[ afbeelding ]
Denk aan stickers/relic

Ook heb ik nog een MM pup liggen, lijkt me grappig om die er dan in te knallen
[ afbeelding ]
Ik wil heel simpel een witte jazz
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')