Pics or it didn't happenquote:
Joh, lijkt maar zo. Haar bas is dikker dan de jouwe, dus het steekt zo afquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
haha, geloof mij maar ik ben echt niet zo slank..
Moet jij niet in Oslo zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
sure.. en die plofkop wordt ook veroorzaakt door mijn bas
Net of ze in alleen NL internet hebbenquote:
Akelige pinokkio!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Net of ze in alleen NL internet hebbenEn nee ben gewoon thuis.
Welke plofkop?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
sure.. en die plofkop wordt ook veroorzaakt door mijn bas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |