Toch zonde dat ik toendertijd geen witte Thunderbird kon vinden. Alhoewel deze ook wel nais isquote:
Gruwelijk zwaar, maar gruwelijk stoerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef KaMo het volgende:
TB, heb ik tegenwoordig niet veel meer mee, veel te zwaar!
Jupquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef J0ttem het volgende:
Zeker een combinatie van zwaar hout en 5kg aan pre-amp?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien.
Er is een FreeBSD upgrade voor te downenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien.
Wat moet ik nou weer met BSD? Ik draai nog liever OpenSolarisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Er is een FreeBSD upgrade voor te downen![]()
Het gaat me vooral om het geluid ik ga er alleen mee opnemen (waarschijnlijk).quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:04 schreef KaMo het volgende:
Die ltd, is de enige metalbas die ik mooi vind.
Ik zou de ltd nemen als ik jou was, 2 pickups heb je meer klankmogelijkheden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |