abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:39:01 #251
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81872708
Ik dus een witte P

Een witte P met Darkstar


Maar dan witte body en witte blocks op de hals
pi_81872922


Maar dan met een zwarte slagplaat, dan is hij perfect
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:44:34 #253
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81872972
Ja, zeker smakelijk
pi_81873212
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef KaMo het volgende:
Ja, zeker smakelijk
Toch zonde dat ik toendertijd geen witte Thunderbird kon vinden. Alhoewel deze ook wel nais is
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:53:12 #255
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81873417
TB, heb ik tegenwoordig niet veel meer mee, veel te zwaar!
pi_81873716
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef KaMo het volgende:
TB, heb ik tegenwoordig niet veel meer mee, veel te zwaar!
Gruwelijk zwaar, maar gruwelijk stoer
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:03:01 #257
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81873819
Ik vind die Squier VM Jazz van me al gruwelijk zwaar. Zonde, want anders zou ik er veel vaker op spelen. Mijn Dean is echt een veertje in vergelijking met die Jazz.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:05:07 #258
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81873913
Ik heb het ook wel met mijn BaCH, mijn beide Ibanezen zijn misschien samen net iets zwaarder
pi_81876342
Ik speelde laatst op een simpele Ibanez, dacht echt dat het speelgoed was echt zo licht in vergelijking met m'n Precision!
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_81889303
Moet je eens een Alembic Series II om je neck hangen

Kan je direct naar de chiropracticus ...

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:09:21 #261
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_81889474
Zeker een combinatie van zwaar hout en 5kg aan pre-amp?
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:28:57 #262
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81891194
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:45:57 #263
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81892724
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef J0ttem het volgende:
Zeker een combinatie van zwaar hout en 5kg aan pre-amp?
Jup
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:36:57 #264
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81901586
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:38:57 #265
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81901675
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
!


Jammer dat Linux niet zo'n goed systeem is voor geluidsapplicaties

Lijkt me wel wat, een Portable Recording Interface, gewoon vanuit mengpaneel je bas in

[ Bericht 0% gewijzigd door KaMo op 25-05-2010 23:51:58 ]
pi_81901987
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
pi_81902238
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Als mijn bas zoveel knopjes heeft wil ik er toch minstens Linux op kunnen draaien .
Er is een FreeBSD upgrade voor te downen

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  woensdag 26 mei 2010 @ 00:02:48 #268
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_81902838
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Er is een FreeBSD upgrade voor te downen

Wat moet ik nou weer met BSD? Ik draai nog liever OpenSolaris .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_81954419
Een LTD of een Tanglewood

Dammn wat lastig om te kiezen






[ Bericht 29% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 27-05-2010 01:56:13 ]
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:04:20 #270
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81956065
Die ltd, is de enige metalbas die ik mooi vind.

Ik zou de ltd nemen als ik jou was, 2 pickups heb je meer klankmogelijkheden mee
pi_81956920
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:04 schreef KaMo het volgende:
Die ltd, is de enige metalbas die ik mooi vind.

Ik zou de ltd nemen als ik jou was, 2 pickups heb je meer klankmogelijkheden mee
Het gaat me vooral om het geluid ik ga er alleen mee opnemen (waarschijnlijk).
Maar idd 2 elementen daar kan je meer mee variëren
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:18:16 #272
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81957301
Beiden proberen, kijken welke fijnst speelt, en je het lekkerste geluid mee krijgt
pi_81957634
Deze hoort ook nog tot de mogelijkheden



Al lijkt die me wel erg topzwaar..
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:33:20 #274
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_81957749
Ow, die zijn ook wel gaaf,

en kopzwaar is niet altijd erg!
  maandag 31 mei 2010 @ 00:31:08 #275
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_82128376
hoi hoi..

ik ga van het zomer nieuwe bass halen.. heb op moment een Squier Bronco affinity

ik wou een fleabass importeren maar naar rond gevraagd te hebben zeggen sommige muziekwinkels dat het geen goeie kwaliteit heeft. dus ik moet op zoek naar een nieuwe bass

met budget licht rond de 400- 600 euro.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')