abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82128749
Iemand idee wat een beetje fatsoenlijke en betaalbare speakers zijn voor een baskast?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 31 mei 2010 @ 01:50:48 #277
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82130067
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Silver_Shark het volgende:
hoi hoi..

ik ga van het zomer nieuwe bass halen.. heb op moment een Squier Bronco affinity

ik wou een fleabass importeren maar naar rond gevraagd te hebben zeggen sommige muziekwinkels dat het geen goeie kwaliteit heeft. dus ik moet op zoek naar een nieuwe bass

met budget licht rond de 400- 600 euro.
Nou, aangezien je er geen vraag bij stelt: veel succes! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 31 mei 2010 @ 01:54:15 #278
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_82130096
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nou, aangezien je er geen vraag bij stelt: veel succes! .
iemand tips?.... vergeten bij te zetten het is al laat
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_82131345
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:54 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

iemand tips?.... vergeten bij te zetten het is al laat
Wat voor geluid wil je maken ?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:49:41 #280
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_82174513
quote:
Op maandag 31 mei 2010 07:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Wat voor geluid wil je maken ?
Net als de red hot chili peppers daar speel ik fe meeste nummers van
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  dinsdag 1 juni 2010 @ 01:17:17 #281
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_82175042
Tvp, zodat ik er vaker aan herinnerd kan worden meer te oefenen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 01:33:25 #282
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82175286
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

Net als de red hot chili peppers daar speel ik fe meeste nummers van
Iets in de richting van een Stingray is wel gaaf dan. Geen idee of dat haalbaar is met je budget, maar ik meen dat Flea vroeger zelf zulke dingen gebruikte.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:36:39 #283
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82534844
Niet haalbaar, je kan wel zoeken naar een Stingray replica, van bijvoorbeeld het merk Vintage, of OLP

Is er trouwens iemand geinteresseerd in een Boss ME50B
Ik doe hem weg
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:19:16 #284
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82542946
Idd, ik bedoelde ook meer het model dan specifiek een originele Music Man. Hoewel de bassist van Roadkill een uitvoering heeft die nieuw onder de 900 was.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82561972
Ik had iemand uitgenodigd bij mijn les. Mijn gitaarleraar wilde me wat tonen en dit deed ik 3x fout na.
Werd mij verweten dat ik niet wil leren en dat ik de boel bedrieg.

Ik heb hem toen gezegd dat ik niet zo tegen mij laat spreken, met gasten erbij. Ik heb zijn boze gedrag proberen te sussen, maar dit lukte niet. Heb de basgitaar weggezet en ben weg gegaan.

Morgen bellen voor nieuwe gitaarleraar en klacht indienen!
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:38:26 #286
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82568852
Ik ben trots op je
pi_82570054
Rebellen
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:54:33 #288
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82600882
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef KaMo het volgende:
Ik ben trots op je
Kom op zeg.

Zo'n leraar is duur genoeg, en zo laat ik niet tegen me spreken. Ik betaal je, dus natuurlijk kom ik om te leren.
Was trouwens niet de eerste keer dat hij onredelijk deed. Hij is erg vaag mbt tot uitleg, maar wordt kwaad als ik tegen hem zeg dat ik deze uitleg niet snap.

En als je me voor schut zet met gasten erbij, dan bekijk je het maar. Hij heeft voor mij gewoon een bepaalde lijn overschreden die je als leraar niet overschrijdt.

Hebben jullie nooit onredelijke leraren gehad of een leraar waar het niet mee klikt?
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_82604619
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 07:05 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Kom op zeg.

Zo'n leraar is duur genoeg, en zo laat ik niet tegen me spreken. Ik betaal je, dus natuurlijk kom ik om te leren.
Was trouwens niet de eerste keer dat hij onredelijk deed. Hij is erg vaag mbt tot uitleg, maar wordt kwaad als ik tegen hem zeg dat ik deze uitleg niet snap.

En als je me voor schut zet met gasten erbij, dan bekijk je het maar. Hij heeft voor mij gewoon een bepaalde lijn overschreden die je als leraar niet overschrijdt.

Hebben jullie nooit onredelijke leraren gehad of een leraar waar het niet mee klikt?
Tsja, volgens mij ben ik verre van onredelijk als ik lesgeef. Ik vraag natuurlijk wel van mijn studenten dat ze zich inspannen en oefenen, maar als iets niet lukt dan kan dat natuurlijk. Als je er echt met de pet naar gooit, dan zoek je maar een andere leraar. Ik word dan wel betaald om les te geven, maar als er geen progressie is wegens desinteresse, dan mag je je geld ergens anders gaan uitgeven.
Oh en iemand voor schut zetten, doe ik niet. Maar ik laat het je wel weten wanneer ik niet tevreden ben.

Oh, en trouwens niet op jou bedoeld, Rechtbal!
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:25:57 #291
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82622398
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Deze hoort ook nog tot de mogelijkheden

[ afbeelding ]

Al lijkt die me wel erg topzwaar..
David Ellefson speelde op exact deze (uiterlijk iig) afgelopen maandag! Tof ding! .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82629911
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Rooligan het volgende:

[..]

Tsja, volgens mij ben ik verre van onredelijk als ik lesgeef. Ik vraag natuurlijk wel van mijn studenten dat ze zich inspannen en oefenen, maar als iets niet lukt dan kan dat natuurlijk. Als je er echt met de pet naar gooit, dan zoek je maar een andere leraar. Ik word dan wel betaald om les te geven, maar als er geen progressie is wegens desinteresse, dan mag je je geld ergens anders gaan uitgeven.
Oh en iemand voor schut zetten, doe ik niet. Maar ik laat het je wel weten wanneer ik niet tevreden ben.

Oh, en trouwens niet op jou bedoeld, Rechtbal!
Ik werk zelf in het onderwijs dus snap zeker wel wat je bedoeld. Ik ben gewoon klaar met die man.

En als hij uitspreekt dat hij denkt dat ik niks wil leren, dan kan hij mij niks meer leren.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_82632966
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

David Ellefson speelde op exact deze (uiterlijk iig) afgelopen maandag! Tof ding! .
Zo'n gave Bassist Dat geluid wat hij altijd weet te maken zo mooi

Had hij de Metaltronix versterkers mee of heeft hij een endorsement van een ander gekregen?

* http://www.metaltronix.net/
quote:
David Ellefson speelde op exact deze (uiterlijk iig) afgelopen maandag! Tof ding! .
Damn nu is het weer moeilijker kiezen Ik was al bijna voor de LTD gegaan maar als David op de BC gaat dan zal het wel een zeer goede bas zijn (OF BC moet hem veel cash hebben gegeven.. ).
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:35:49 #294
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82638866
Hij speelde alleen maar Peace Sells er op. De rest deed hij op een Jackson custom Concert .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82639400
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Hij speelde alleen maar Peace Sells er op. De rest deed hij op een Jackson custom Concert .
Misschien weegt het kreng wel een zoveel dat je na 1 nummer een andere bas moet nemen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  maandag 14 juni 2010 @ 09:32:08 #296
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82775943
"The prime goal of the bass is to make everyone else in the band sound better than they actually are" - Jack Bruce (Cream)
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82806773
Hoihoi luitjes,

Hoe is het ondertussen hier?

groetjes...!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 14 juni 2010 @ 21:28:12 #298
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82807506
Heb je je bas al terug? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:30:08 #299
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_82807660
Hey, welkom terug!
pi_82813197
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:50 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Ik werk zelf in het onderwijs dus snap zeker wel wat je bedoeld. Ik ben gewoon klaar met die man.

En als hij uitspreekt dat hij denkt dat ik niks wil leren, dan kan hij mij niks meer leren.
En mocht je toevallig in Midden Limburg wonen, ik heb nog (beperkt) plek
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')