quote:Milk Inc.-zangeres (33) overleden
AMSTERDAM - Ann Vervoort (33), voormalige zangeres van de Belgische danceformatie Milk Inc., is donderdagnacht dood aangetroffen in haar woning in het Limburgse Houthalen-Helchteren.
"De omstandigheden van haar dood zijn nog niet helemaal opgehelderd, er is enkel bekend dat er veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn", schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
Ann brak eind jaren negentig door als zangeres van Milk Inc. In Nederland was Walk on Water de eerste grote hit. In 2000 hing Ann haar microfoon aan de wilgen en vertrok ze met haar vriend Patrick Claesen (dj Pat Krimson) naar Ibiza voor een 'gezonder bestaan'. "Ik ben eruit gestapt nadat ik in het ziekenhuis was beland met een spastische darm. Van de stress. Mijn lichaam eiste een regelmatiger leven", vertelde ze in een interview.
In april 2005 zette Patrick een punt achter hun relatie. Ann pakte haar koffers en vertrok weer naar Nederland, maar een leven in de spotlights zag ze niet meer zitten. "Ik heb voorgoed afscheid genomen van het glamour- en glitterwereldje. Ik ben me gaan inschrijven bij een uitzendbureau, om meer regelmaat in mijn leven te krijgen." In haar laatste interview vertelde Ann dat een zwaar werkongeval een hernia in haar nek had veroorzaakt. "Twee maanden lang leefde ik op morfine en pijnstillers."
Als Zanger Lorenzo het leven had gelaten had je wel anders gepiept. Tevens maakte Milk Inc. prima muziek.quote:
Alleen zong zij die nietquote:
lol, echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
Dat was juist de huidige zangeres (2000 en verder) Lindaquote:
You nostalgia, you losequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
Milk Inc was wel hele slechte house muziek
Maar dit soort berichten maken dan wel dat je spontaan zin krijgt om het weer eens op te zetten als je het ooit leuk hebt gevonden (zoals ik, pakweg 1998-2001).quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
Getuigt wel van klasse, zo'n opmerking.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:41 schreef SirNecros het volgende:
linda is sowieso beter, vooral d'r tieten.
ja, want ik moet natuurlijk aan het rouwen zijn nu.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Getuigt wel van klasse, zo'n opmerking.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef SirNecros het volgende:
[..]
ja, want ik moet natuurlijk aan het rouwen zijn nu.
Toen ik 11 was vond ik die muziek ook prima ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als Zanger Lorenzo het leven had gelaten had je wel anders gepiept. Tevens maakte Milk Inc. prima muziek.
Ik durfde de sfeer hier niet te verpesten met deze opmerking, maar; eens!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
quote:
Ach alsof die milk inc. ook maar enigzins aan te horen was. Krijsend vrouwmens op binnen 5 minuten gemaakte rotbeats...quote:
Geef mij maar zo'n goede metalband idd, gewoon lekker headbangen op die strakke drums enzo. De meeste begrijpen dat hier niet.quote:Op zondag 25 april 2010 10:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ach alsof die milk inc. ook maar enigzins aan te horen was. Krijsend vrouwmens op binnen 5 minuten gemaakte rotbeats...
Metal wordt tenminste gespeeld op echte instrumenten! En de muzikanten zijn virtuozen.
Metal 4 life
Milk inc is gewoon muziek voor kleinde kindertjes
Metalquote:Op zondag 25 april 2010 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geef mij maar zo'n goede metalband idd, gewoon lekker headbangen op die strakke drums enzo. De meeste begrijpen dat hier niet.
Belle Perezquote:Op zondag 25 april 2010 12:42 schreef znarch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Oh , hahaquote:Op zondag 25 april 2010 13:24 schreef SirNecros het volgende:
[..]
die staat op je tweede foto, sukkel.
Owwww, mehnquote:Op zondag 25 april 2010 13:24 schreef SirNecros het volgende:
[..]
die staat op je tweede foto, sukkel.
hij heeft t intussen veranderd, debiel.quote:Op zondag 25 april 2010 14:48 schreef Osramp het volgende:
[..]
Owwww, mehn. Dat is Belle Perez dus NIET
![]()
Op die tweede foto staat Linda Mertens, de huidige zangeres van Milk Inc.
Linda:
[ afbeelding ]
Belle:
[ afbeelding ]
Okee, zwakzinnige. In de quote kan ik idd zien dat de oorspronkelijk tweede foto Belle Perez was.quote:Op zondag 25 april 2010 14:59 schreef SirNecros het volgende:
[..]
hij heeft t intussen veranderd, debiel.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:13 schreef Osramp het volgende:
[..]
Okee, zwakzinnige. In de quote kan ik idd zien dat de oorspronkelijk tweede foto Belle Perez was.
Daarvoor zet je dan even een editje.
Spoor jij niet ofzo? Als je er niet tegen kan dat er nog andere mensen op de wereld zijn, help je zelf dan naar een andere omgeving.quote:
Gaat niet lukken, ik kan me niet verlagen tot het infantiele niveau van SirNecros.quote:Op zondag 25 april 2010 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?
quote:Op zondag 25 april 2010 15:33 schreef Osramp het volgende:
[..]
Spoor jij niet ofzo? Als je er niet tegen kan dat er nog andere mensen op de wereld zijn, help je zelf dan naar een andere omgeving.
Hmmmm, in principe is dat ook zo. Alleen als je na het herstel van de fout kijkt, dan is het lastig te zien. In zo'n geval plaats je dan even een opmerking bij je edit. Dat jij het dan nodig vindt om te gaan schelden zegt meer over jou dan over mij. Okee, het was idd mijn fout. Dat kan ook op een normale manier gezegd worden.quote:Op zondag 25 april 2010 15:47 schreef SirNecros het volgende:
[..]geef gewoon toe dat je fout zat, lutser.
STFUquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
STFU
EN TOON RIP AAN DE NABESTAANDEN JONG VUILAK !1111
ZOE JONG EN DAN ZO VROEG OVERLIJDEN RIPZZZZZ!1111111111111111111
Ik neem aan dat ze dit jaar weer in het Sportpaleis staan?? Toch maar eens gaan checken aangezien het maar een half uurtje rijden is voor mijquote:
Milk Inc is groot geworden door Ann. In 1998 kwamen ze met In My Eyes, en dat heeft hier in Belgie een enorme impact gehad doordat Regi zowel nu mainstream als in clubs reeds credibility had. Regi heeft pre-milk inc best veel betekend voor Belgische trance en sinds Ann is Milk Inc in één klap ook bij het grote publiek bekend. Dat staat compleet los van of je er van houdt, natuurlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef Kinz het volgende:
Maar, als Ann vervoort Walk on Water niet heeft ingezongen, heeft ze dus geen kut bereikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |