Maar dit soort berichten maken dan wel dat je spontaan zin krijgt om het weer eens op te zetten als je het ooit leuk hebt gevonden (zoals ik, pakweg 1998-2001).quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
Milk Inc was wel hele slechte house muziek
Getuigt wel van klasse, zo'n opmerking.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:41 schreef SirNecros het volgende:
linda is sowieso beter, vooral d'r tieten.
ja, want ik moet natuurlijk aan het rouwen zijn nu.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Getuigt wel van klasse, zo'n opmerking.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef SirNecros het volgende:
[..]
ja, want ik moet natuurlijk aan het rouwen zijn nu.
Toen ik 11 was vond ik die muziek ook prima ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als Zanger Lorenzo het leven had gelaten had je wel anders gepiept. Tevens maakte Milk Inc. prima muziek.
Ik durfde de sfeer hier niet te verpesten met deze opmerking, maar; eens!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
Milk Inc was wel hele slechte house muziek
quote:
Ach alsof die milk inc. ook maar enigzins aan te horen was. Krijsend vrouwmens op binnen 5 minuten gemaakte rotbeats...quote:
Geef mij maar zo'n goede metalband idd, gewoon lekker headbangen op die strakke drums enzo. De meeste begrijpen dat hier niet.quote:Op zondag 25 april 2010 10:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ach alsof die milk inc. ook maar enigzins aan te horen was. Krijsend vrouwmens op binnen 5 minuten gemaakte rotbeats...
Metal wordt tenminste gespeeld op echte instrumenten! En de muzikanten zijn virtuozen.
Metal 4 life
Milk inc is gewoon muziek voor kleinde kindertjes
Metalquote:Op zondag 25 april 2010 11:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geef mij maar zo'n goede metalband idd, gewoon lekker headbangen op die strakke drums enzo. De meeste begrijpen dat hier niet.
Belle Perezquote:Op zondag 25 april 2010 12:42 schreef znarch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |