Heee maar die ken ik welquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli GB!
Mooie verhalen allemaal zeg, horror![]()
M'n D gister was geworden kikkoman fish van de wok to go bij de mariaplaats en verder totaal 5 biertjes en een cola (meneren begrijpen nooit dat ze voor mevrouwen cola light moeten bestellen).
Vanavond wordt t wraps
Aww!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb er jaren gewerkt! En een keer kneiterhard frontaal tegen zo'n paaltje daar aangefietst toen ik enigszins dronken naar huis fietste en werd afgeleid waardoor ik niet voor me keek
22, ik vind het nog niet erg om jarig te zijn dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heee maar die ken ik welWoon jij ook in de Domstad?
Goodbye, gefeliciflapstaart!! Hoe oudjong ben je geworden?![]()
![]()
ik ook!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww!![]()
Prospective lijstje! Een lange want ik voorspel een hongerlapdag en ik moet mn spiertjes voeden![]()
Mini-O: snee brood met nutella
S: Zumba
S: fitness incluus buikspiertjes
L: twee sneetjes met ardenner met een beker melk
T: snee brood met pindakaas (hongerrr!)
T: bakje griesmeelpudding
T: nog een lekker broodje van Bakker Bart
D: pita's met falafel, sausje en rauwkost
T: glas cola en wat gemengde nootjes
Ik vind hem prachtig
En ik ook!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook!
Die van mij:
O: yoghurt met ananas, kiwi, aardbei en banaan en muesli
T: mini stroopwafel
l: restje zelfgemaakte pizza
T: nog een beetje fruitsalade
T: nog iets denk ik
D: geen idee.
S: autobanden verwisselen. M'n handen en gezicht waren zwart!
Thanks, wat een schattig plaatjequote:Op zaterdag 24 april 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
GoodbyeHappy birthday dear
[ afbeelding ]
Vooral trainen inderdaad. En wat technische dingen (leren om mijn hoofd te beschermen, sneller worden). En vooral heel erg hard bezig zijn met níet geblesseerd rakenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:Toffe lijstjes boogie!
![]()
Haringfruitsalade
Goed bezig, mademoiselles!
En Chico, dankjoe!Ik word een hard-body, jewaits!
![]()
En jij gaat dus wedstrijden doen, wat stoer! Moet je nog veel voorbereiding? Voornamelijk training neem ik aan?
Ik vond het al zo´n stevig programma, haha!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Auw
1,5 uur bodybalance, yoga en pilates achter elkaar met ongetrainde (buik)spieren is best zwaar!
Ik denk dat ik mezelf morgen vervloek! Maar het was wel heel fijn, leuke docentes die goed opletten en corrigeerden enzo, en een fijn sfeertje daar
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef Sjaapje het volgende:
TVP met het nieuws dat er zowaar in 12 dagen tijd 3 kilo af is. En dat had ik helemaal niet verwacht...
meer definitief lijstje:quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook!
Die van mij:
D: geen idee.
Probeer een voedselvergiftigingquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Bij mij gaat dat echt nooit zo snel! Het zal nu vast een week netjes eten duren voor ik echt op 60 sta, heb een stofwisseling van likmevestje waarschijnlijk
En CF, zeg dat nou niehiet... ik heb nou al geen zin in morgenochtend![]()
Wat CF zegt: doe maar aardappeltjes en een mooi stuk vlees bij die salade.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:24 schreef Sjaapje het volgende:
Weet het niet, eet niet minder dan ervoor, misschien wel wat meer sport en aangezien ik meer uren werk heb ik minder tijd om tussendoortjes enzo te eten. Tussendoortjes werken dus bljikbaar niet echt bij mij, de kilo's gaan vlugger als ik gewoon maaltijden eet en een vieruurtje. Vond trouwens dat ik de laatste dagen slecht bezig was maar toch niet.
Lijstje voor vandaag:
O/L: kommetje kwark met appelsien. 2 bruine boterhammen, 1 met vleessalade, 1 met prepare
T: iets fruitigs
D: met vriendje, zal wel iets salade achtig worden mooi weer enzo
T: iets fruitigs of iets alcoholigs
Is dat er eigenlijk ook afgebleven?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Probeer een voedselvergiftigingbijna 4 kilo in een week
Enne, buikspierpijn is lekker; dan voelt het net alsof je buik superplat is
Sjaap, ik vind wel echt dat je vandaag te weinig eet!
O is dat zo?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Maarehm, nu vertelde de vriendin met wie ik gisteren at, dat de combinatie zuivel met fruit dus ook nogal zinloos is, omdat de opname van vitamine C net zo goed wordt tegengehouden door de zuivel als bij ijzer het geval is![]()
En ik hou juist van fruit in combinatie met zuivel
Nopequote:Op zaterdag 24 april 2010 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat er eigenlijk ook afgebleven?
Buikspierpijn voelt soms ook een beetje alsof al je spieren opgezet zijn: juist dikker. Maar in de spiegel is het wel mooi, buik lijkt meteen strakker
.
Laatste keer dat ik 3 dagen echt niks had gegeten wegens koorts en algehele ellende was ik geen grammetje afgevallenquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Probeer een voedselvergiftigingbijna 4 kilo in een week
Enne, buikspierpijn is lekker; dan voelt het net alsof je buik superplat is
Sjaap, ik vind wel echt dat je vandaag te weinig eet!
Niet te weinig eten, troelala. Anders hebben we ook meteen een verklaring voor de draaiduizelsquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:33 schreef Sjaapje het volgende:
Salade is veel met kaas enzo jumjum. Zal wel tussendoor nog een boterhammetje nemen denk ik want moet nog met het vriendje gaan lopen
De draaiduizels zijn echt wel de auto zijn schuld, mijn mama wordt al ziek als ze maar naar een citroën kijkt, iets met vering ofzo. Maar ik heb gisteren 3 plakken cake op en heel veel woksel dus eten doe ik wel!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet te weinig eten, troelala. Anders hebben we ook meteen een verklaring voor de draaiduizels
Oe dus wel een echte uitdaging, vooral dat sneller worden lijkt me wel heavy! En waarom van schrik?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vooral trainen inderdaad. En wat technische dingen (leren om mijn hoofd te beschermen, sneller worden). En vooral heel erg hard bezig zijn met níet geblesseerd raken. Ben op dit moment behoorlijk blauw en pijnlijke voet, dat soort dingen moet ik proberen wat te verminderen. Van schrik ben ik spontaan weer afgevallen. Nog een halfje eraf en ik heb weer een 'hier kan ik tevreden mee zijn' lijf.
Weet je al wanneer je zumba promotie mag gaan doen enzo?
Dat van schrik was een geintjequote:Op zaterdag 24 april 2010 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe dus wel een echte uitdaging, vooral dat sneller worden lijkt me wel heavy! En waarom van schrik?Door je voet? Nouja hoera voor tevredenheids-lijven!
![]()
Voorlopig iig nog niet, want ik mis de eerste ivm mijn trip naar RomeHopelijk volgt er daarna snel weer één want ik ben heel benieuwd!
Gelukkig word je wel een fantastische leraresquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:.
LB, hoe heette je Pilatesjuf? 't Kan best zijn dat we dezelfde hebben namelijk!
Ik heb vandaag geleerd dat ik een heel slechte verkoopster ben.. En dat vind ik helemaal niet erg.
Jaja, sneaky calorieën smokkelen met 'enzo' hè!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Goodbye van harte gefeliciteerd![]()
Ik heb een nieuwe telefoon een SE SatioDuur
![]()
Lijst:
O: boterham huzarensalade, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
S: 1 uur wandelen
T: peer, appel
L: Niet gewinkeld
T: half toumpouce
D: nasi met loempia, satesaus, kroepoek, gebakken ei enzo
T: toastjes enzo
t was een spoiler met gezeikquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap de kamerbuddyperikelen van Kwak niet?. Heb ik iets gemist?
.
voeg daar nog maar een bakje yoghurt met muesli en een ijsje(twee bolletjes) aan toe. Lekker weer!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
meer definitief lijstje:
D: salade met geitenkaas appel en walnoten, ciabatta met kruidenboter
Ik hou ook niet van hossende massa's dronken mensen en voel me dan ook volstrekt niet geroepen me ertussen te begevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:12 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik het dan nooit leuk, maar vind wel dat ik wat moet doen. Lastig.
stom is dat he. Omdat iedereen het leuk vind vind ik ook dat ik het leuk moet vinden. Ik ga inderdaad denk ik rustig aan doen die dag...quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van hossende massa's dronken mensen en voel me dan ook volstrekt niet geroepen me ertussen te begeven![]()
Ik snap ook niet zo goed waarom je vindt dat je iets moet doen? Gewoon een relaxte vrije dag ervan maken is toch ook prima?![]()
Dat doen vriendje en ik meestal met koninginnedag - gewoon een soort zondag ervan maken, lekker relaxen! Laat de menigte maar hun ding doen, dan doe ik het mijne
volgens mij wel, ik heb 38 en dat is meestal een 12, soms een 10.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet iemand ofmaat 40-42 vergelijkbaar is met maat 14 van de UK? Als ik naar de centimeter-maten in de size chart kijk zou het ongeveer moeten kloppen!
Juist! Dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van hossende massa's dronken mensen en voel me dan ook volstrekt niet geroepen me ertussen te begeven![]()
Ik snap ook niet zo goed waarom je vindt dat je iets moet doen? Gewoon een relaxte vrije dag ervan maken is toch ook prima?![]()
Dat doen vriendje en ik meestal met koninginnedag - gewoon een soort zondag ervan maken, lekker relaxen! Laat de menigte maar hun ding doen, dan doe ik het mijne
Ik ga met de nacht ook wel de stad in, en ook wat biertjes drinken in de massa.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
Ik hou wel van dronken mensenmassa's, als ik zelf dan ook wat mag drinken. Ben meestal wel al weg als de pleuris uitbreekt
Ik luister nu the Baseballs, ik word er heel blij van, in mijn upje
Ahja, als 38 ongeveer gelijk staat aan 11, dan zou ik 14 moeten hebben met 40-42!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik heb 38 en dat is meestal een 12, soms een 10.
Weet niet waar je woont, maar in Rotterdam zit een New Look winkel (heb even gelurkt in het topic)
Oh nees, tegenstrijdige informatie!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maria, ik dacht even dat je schoenmaat bedoelde, maar Google leert me dat maat 14 >maat 48 is, dus denk het niet.![]()
Kleding: klik
Oh dan zat ik inderdaad heel scheef te kijken!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Perruche het volgende:
De info is eigenlijk helemaal niet zo tegenstrijdig!
Als je in de maattabel van VMW kijkt, zie je ook dat er voor textile, dit staat:
38 = UK 10
40 = UK 12
42 = UK 14
Dat klopt dus dat ik meestal een 10 heb (en bij klein vallende merken of periodes van meer buik een 12)
De rest neit gelezen, dus misschien een spuit 11-reactie,maar je staat in het lijstje van Dieet. Edit: je head het zelf al gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik sta wel nog steeds niet in de OP, misschien nog eens PM'en...
Volgens 'What not to wear' van vandaag wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet iemand ofmaat 40-42 vergelijkbaar is met maat 14 van de UK? Als ik naar de centimeter-maten in de size chart kijk zou het ongeveer moeten kloppen!
Ik vind dat zo heerlijk zomers, kan niet stilzitten bij die muziekquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
Ik hou wel van dronken mensenmassa's, als ik zelf dan ook wat mag drinken. Ben meestal wel al weg als de pleuris uitbreekt
Ik luister nu the Baseballs, ik word er heel blij van, in mijn upje
Ik vind dat zoooo'n leuk en goed programma, ik word er altijd heel blij van!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:42 schreef Chicolate het volgende:
En omg, die Gok van How to look good Naked, die wil ik ook wel eens mij laten stylen. Man, ik kreeg serieus zin om vrouwelijke kleren aan te trekken. Die ik dan dinsdag maar ga kopen ofzo.
Woord kende ik nog niet, maar kan me voorstellen dat marsmallow/pindakaascombi pijn doetquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
t. halve sukerspin + fernwehboterham (chemisch wit met marshmellow en pindakaas)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef Merel het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag dat de makelaar mijn bod helemaal nooit heeft doorgegeven aan de mensen die het huis dat ik wilde te koop hadden staanEn die mensen waren daar zelf ook helemaal niet blij mee natuurlijk, aan mij hadden ze meer kunnen verdienen dan wat ze nu hebben verdiend aan degene aan wie ze het nu verkocht hebben. Niks meer aan te doen dus boos zijn heeft geen zin, maar ik baal er wel van. Vooral omdat deze makelaar de meeste leuke huizen in de buurt te koop heeft staan en ik nu dus echt geen zin meer heb om zaken met hem te doen.
Huh, maar met zo'n actie schiet toch geen van alle partijen iets op?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef Merel het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag dat de makelaar mijn bod helemaal nooit heeft doorgegeven aan de mensen die het huis dat ik wilde te koop hadden staanEn die mensen waren daar zelf ook helemaal niet blij mee natuurlijk, aan mij hadden ze meer kunnen verdienen dan wat ze nu hebben verdiend aan degene aan wie ze het nu verkocht hebben. Niks meer aan te doen dus boos zijn heeft geen zin, maar ik baal er wel van. Vooral omdat deze makelaar de meeste leuke huizen in de buurt te koop heeft staan en ik nu dus echt geen zin meer heb om zaken met hem te doen.
Makelaars zijn ratten, simpel genoeg. Verkoper die meer winst maakt betekent niet automatisch dat zij ook meer winst maken, dus waarom zouden ze dat bod doorgeven als de verkoop bijna rond is?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wtf, Merel? Dat meen je niet! Hoe heeft 'ie dat in z'n hoofd gekregen?
Dat is een net lijstjequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: peer
L: 3 volkoren boterhammen met appelstroop, cup-a-soup tomaat
T: 500 gr kwark
T: 1 stroopwafel
D: 450 gr rode kool, gegrilde kalkoenfilet
T: likjes left over cupcakebeslag en gesmolten chocolade
Dank je! Ja, ik denk het wel. De gezondere keuzes worden weer gemakkelijker om te maken. Ik moet wel bekennen dat ik nog een cupcakeje heb gegeten gisteravond laat, ik had een stuk of wat over en wilde toch proeven (is dat een goed excuus?).quote:Op zondag 25 april 2010 06:41 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Dat is een net lijstje. Troosteten wat onder controle?
Toch wel genoeg cupcakebeslag overgelaten, hoop ik?
Wat leuk zeg, dat iedereen gewoon elkaars kleren hier heeftquote:Op zondag 25 april 2010 09:06 schreef sigme het volgende:Brinta 12km hardlopen 10,6km/u Gedouched, vrolijk jurkje van sdb aan, laat de dag maar beginnen!
Fijn dat het weer wat beter gaat! En ik vind het een zeer goed excuusquote:Op zondag 25 april 2010 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je! Ja, ik denk het wel. De gezondere keuzes worden weer gemakkelijker om te maken. Ik moet wel bekennen dat ik nog een cupcakeje heb gegeten gisteravond laat, ik had een stuk of wat over en wilde toch proeven (is dat een goed excuus?)..
Nu maar eens bedenken wat ik aan ga trekken, ik vind het wel spannend..
Ja ze moeten inderdaad eerst met die ander uitonderhandelen, je mag niet met twee mensen tegelijk in onderhandeling zijn. Máár je mag wel het bod van iemand anders ter kennisgeving aannemen en dat in je achterhoofd houden terwijl je met je eerste bieder onderhandelt.quote:Op zondag 25 april 2010 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Merel: is het niet zo dat (nette) makelaars maar met één partij tegelijkertijd onderhandelen en het bod van derden dus standaard pas behandeld wordt als de andere onderhandelingen zijn stukgelopen?
O wat leuk!! gezellig zeg. Veel plezier!quote:Op zondag 25 april 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, het is niet zo heel erg spannend hoor, maar ik vínd het spannend: sigme komt hier zo langs. Op de fiets natuurlijk..
Ik vind het een naaistreek van de makelaarquote:Op zondag 25 april 2010 10:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ze moeten inderdaad eerst met die ander uitonderhandelen, je mag niet met twee mensen tegelijk in onderhandeling zijn. Máár je mag wel het bod van iemand anders ter kennisgeving aannemen en dat in je achterhoofd houden terwijl je met je eerste bieder onderhandelt.
Dus stel ze waren met iemand in onderhandeling die, zeg, 170.000 geboden heeft. Als ze dan weten dat ik bereid ben om 180.000 te betalen, dan mogen ze niet tegen mij ja zeggen en die ander droppen, maar ze mogen wél in de onderhandeling met die ander in hun achterhoofd houden dat ze nog een back-upplan hebben, en als die ander niet meer wil bieden die onderhandelingen laten afketsen. En daarna mogen ze dan verder met mij.
Wat die makelaar heeft gedaan, is de verkopers niet laten weten dat er een beter bod lag van mij. Daardoor hebben de verkopers er zeer waarschijnlijk minder geld uit kunnen slepen. Want dan hadden ze óf die andere bieder nog wat meer kunnen opdrijven, óf als dat niet lukte met mij in zee kunnen gaan. De makelaar heeft informatie voor de verkopers achtergehouden die in hun voordeel had kunnen zijn. Niet netjes. En jammer voor mij, maar ach, er staan alweer nieuwe leuke huizen te koop hoor
O, jij bent er ook zo één?quote:Op zondag 25 april 2010 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben weer zwaarderMoet ook niet wegen als in ongesteld ben geworden, plus er zal denk ik wel een deel spier bij zijn, maar +1,5 is nooit leuk om te zien
Als de papers af zijn het colagebruik weer omlaag schroeven en verder maar even met strenge blik naar mn eetgewoonten kijken...
Yup! Koffie werkt bij mij te extreem en als ik tot laat doorbikkel heb ik echt een glas cola nodig ofzoquote:
Je wil niet weten hoeveel cola ik wegwerk als ik een paper schrijf.quote:Op zondag 25 april 2010 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yup! Koffie werkt bij mij te extreem en als ik tot laat doorbikkel heb ik echt een glas cola nodig ofzoDan krijgt mn brein een kickstart
Ik las: Ik ben weer zwanger!quote:
Dat is gelúkkig erg unlikely met mijn huidige ehh... staatquote:
Is dit van één dag?quote:Op zondag 25 april 2010 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! *dood*
Lijstje:
O:twee gekookte eitjes
T: banaan
L: twee kampioentjes met filet A.
D: voor: hollandse garnalen met avocado, hoofd: snelle lasagne
T: 1 evergreen koekje
T: bak pastasalade
T: pannenkoek
T: pannenkoek met suiker
T:pannenkoek
T:cashewnoten
T: 2 boterhammen met elk 1 knakworst en mosterd en een boterham aardappelsalade
T: snickers reep
T: cashewnoten
D: bord met schepje rijst, schepje aardappelen, 2w kleine gehaktballetjes en 2 stukjes kip en een toetje
T: 6 bier.
ofzo
Tsja, hier kan ik maar op 1 manier op reageren:quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef uniekhoorn het volgende:
wat vreemd Maria..
Veel plezier DaD en Sigme.
Had ik al verteld dat ik gister een leren rokje heb gekochtt?
Moet ik eerst uitzoeken hoe mijn nieuwe mobiel werktquote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tsja, hier kan ik maar op 1 manier op reageren:
FOTOOOOO
Moblo heeft een nachtje doorgehaald hequote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is dit van één dag?![]()
Best knap.
O, dat maakt bij mij niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 25 april 2010 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Maria, ik had me ook gewogen toen ik ongesteld was. Dat moet je gewoon niet doen
Ik woog vanochtend 1,5 kilo minder dan donderdag!quote:Op zondag 25 april 2010 11:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, dat maakt bij mij niet zo heel veel uit.
Wat leukquote:Op zondag 25 april 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, het is niet zo heel erg spannend hoor, maar ik vínd het spannend: sigme komt hier zo langs. Op de fiets natuurlijk..
Oh, ik heb nergens last van gehad hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat leuken jullie gaan samen die cupcakes wegwerken?
![]()
Als je gisteravond last hebt gehad van lawaai in de buurt, dan bied ik hierbij mn excuses aande bbq was vlak bij jou om de hoek, en we hebben het tot half 11 ofzo erg gezellig gehad in de tuin
aawhquote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik vind de afscheidsdagen zo stom. zo stom.
Awquote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Nog niet! Als ik tijd heb ga ik er even goed voor zitten en kijken of ze nog meer tofs hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef Perruche het volgende:
En maria, heb je nog wat besteld bij New Look? Ik heb er nog nooit wat gekocht nee
quote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Admiraal de Ruyterlaanquote:Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb nergens last van gehad hoor.. Waar was je dan? En niet even langs komen om hoi te zeggen?
.
Pffff, wie kijkt er nou True Blood met de gordijnen open.quote:Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Willen jullie mij even helpen om nachtwacht over te halen om een rondje te gaan fietsen straks?
Het is prachtig weer en heerlijk fietsweer, maar meneer zit liever binnen series te kijken, met de gordijnen dicht.
Held!quote:Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Pffff, wie kijkt er nou True Blood met de gordijnen open.Dat moet je in stijl doen.
Dank je. Nu wil 'ie per se om 6 uur thuis zijnquote:Op zondag 25 april 2010 12:35 schreef neen het volgende:
Laat die knul lekker zitten joh, hij moet zo ook nog de bekerfinale kijken hè! Dat ga ik nu ook doen met een vriendin van me en daarna nog een terrasje op natuurlijk.
O, het is pas om 6 uurvrouwen en voetbal
Lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je. Nu wil 'ie per se om 6 uur thuis zijn.
Mannen.
We hebben een compromis bereikt. We gaan niet de hele middag fietsen en we gaan ook niet helemaal niet fietsen, maar we gaan een uurtje fietsen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |