Ik ga met de nacht ook wel de stad in, en ook wat biertjes drinken in de massa.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
Ik hou wel van dronken mensenmassa's, als ik zelf dan ook wat mag drinken. Ben meestal wel al weg als de pleuris uitbreekt
Ik luister nu the Baseballs, ik word er heel blij van, in mijn upje
Ahja, als 38 ongeveer gelijk staat aan 11, dan zou ik 14 moeten hebben met 40-42!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik heb 38 en dat is meestal een 12, soms een 10.
Weet niet waar je woont, maar in Rotterdam zit een New Look winkel (heb even gelurkt in het topic)
Oh nees, tegenstrijdige informatie!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maria, ik dacht even dat je schoenmaat bedoelde, maar Google leert me dat maat 14 >maat 48 is, dus denk het niet.![]()
Kleding: klik
Oh dan zat ik inderdaad heel scheef te kijken!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Perruche het volgende:
De info is eigenlijk helemaal niet zo tegenstrijdig!
Als je in de maattabel van VMW kijkt, zie je ook dat er voor textile, dit staat:
38 = UK 10
40 = UK 12
42 = UK 14
Dat klopt dus dat ik meestal een 10 heb (en bij klein vallende merken of periodes van meer buik een 12)
De rest neit gelezen, dus misschien een spuit 11-reactie,maar je staat in het lijstje van Dieet. Edit: je head het zelf al gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik sta wel nog steeds niet in de OP, misschien nog eens PM'en...
Volgens 'What not to wear' van vandaag wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet iemand ofmaat 40-42 vergelijkbaar is met maat 14 van de UK? Als ik naar de centimeter-maten in de size chart kijk zou het ongeveer moeten kloppen!
Ik vind dat zo heerlijk zomers, kan niet stilzitten bij die muziekquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
Ik hou wel van dronken mensenmassa's, als ik zelf dan ook wat mag drinken. Ben meestal wel al weg als de pleuris uitbreekt
Ik luister nu the Baseballs, ik word er heel blij van, in mijn upje
Ik vind dat zoooo'n leuk en goed programma, ik word er altijd heel blij van!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:42 schreef Chicolate het volgende:
En omg, die Gok van How to look good Naked, die wil ik ook wel eens mij laten stylen. Man, ik kreeg serieus zin om vrouwelijke kleren aan te trekken. Die ik dan dinsdag maar ga kopen ofzo.
Woord kende ik nog niet, maar kan me voorstellen dat marsmallow/pindakaascombi pijn doetquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
t. halve sukerspin + fernwehboterham (chemisch wit met marshmellow en pindakaas)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef Merel het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag dat de makelaar mijn bod helemaal nooit heeft doorgegeven aan de mensen die het huis dat ik wilde te koop hadden staanEn die mensen waren daar zelf ook helemaal niet blij mee natuurlijk, aan mij hadden ze meer kunnen verdienen dan wat ze nu hebben verdiend aan degene aan wie ze het nu verkocht hebben. Niks meer aan te doen dus boos zijn heeft geen zin, maar ik baal er wel van. Vooral omdat deze makelaar de meeste leuke huizen in de buurt te koop heeft staan en ik nu dus echt geen zin meer heb om zaken met hem te doen.
Huh, maar met zo'n actie schiet toch geen van alle partijen iets op?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef Merel het volgende:
Ik hoorde trouwens vandaag dat de makelaar mijn bod helemaal nooit heeft doorgegeven aan de mensen die het huis dat ik wilde te koop hadden staanEn die mensen waren daar zelf ook helemaal niet blij mee natuurlijk, aan mij hadden ze meer kunnen verdienen dan wat ze nu hebben verdiend aan degene aan wie ze het nu verkocht hebben. Niks meer aan te doen dus boos zijn heeft geen zin, maar ik baal er wel van. Vooral omdat deze makelaar de meeste leuke huizen in de buurt te koop heeft staan en ik nu dus echt geen zin meer heb om zaken met hem te doen.
Makelaars zijn ratten, simpel genoeg. Verkoper die meer winst maakt betekent niet automatisch dat zij ook meer winst maken, dus waarom zouden ze dat bod doorgeven als de verkoop bijna rond is?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wtf, Merel? Dat meen je niet! Hoe heeft 'ie dat in z'n hoofd gekregen?
Dat is een net lijstjequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: peer
L: 3 volkoren boterhammen met appelstroop, cup-a-soup tomaat
T: 500 gr kwark
T: 1 stroopwafel
D: 450 gr rode kool, gegrilde kalkoenfilet
T: likjes left over cupcakebeslag en gesmolten chocolade
Dank je! Ja, ik denk het wel. De gezondere keuzes worden weer gemakkelijker om te maken. Ik moet wel bekennen dat ik nog een cupcakeje heb gegeten gisteravond laat, ik had een stuk of wat over en wilde toch proeven (is dat een goed excuus?).quote:Op zondag 25 april 2010 06:41 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Dat is een net lijstje. Troosteten wat onder controle?
Toch wel genoeg cupcakebeslag overgelaten, hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |