Gelukkig word je wel een fantastische leraresquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:.
LB, hoe heette je Pilatesjuf? 't Kan best zijn dat we dezelfde hebben namelijk!
Ik heb vandaag geleerd dat ik een heel slechte verkoopster ben.. En dat vind ik helemaal niet erg.
Jaja, sneaky calorieën smokkelen met 'enzo' hè!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Goodbye van harte gefeliciteerd![]()
Ik heb een nieuwe telefoon een SE SatioDuur
![]()
Lijst:
O: boterham huzarensalade, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
S: 1 uur wandelen
T: peer, appel
L: Niet gewinkeld
T: half toumpouce
D: nasi met loempia, satesaus, kroepoek, gebakken ei enzo
T: toastjes enzo
t was een spoiler met gezeikquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap de kamerbuddyperikelen van Kwak niet?. Heb ik iets gemist?
.
voeg daar nog maar een bakje yoghurt met muesli en een ijsje(twee bolletjes) aan toe. Lekker weer!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
meer definitief lijstje:
O: yoghurt met ananas, kiwi, aardbei en banaan en muesli
T: mini stroopwafel
l: restje zelfgemaakte pizza
T: nog een beetje fruitsalade
T: nog iets denk ik
D: salade met geitenkaas appel en walnoten, ciabatta met kruidenboter
S: autobanden verwisselen. M'n handen en gezicht waren zwart!
Ik hou ook niet van hossende massa's dronken mensen en voel me dan ook volstrekt niet geroepen me ertussen te begevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:12 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik het dan nooit leuk, maar vind wel dat ik wat moet doen. Lastig.
stom is dat he. Omdat iedereen het leuk vind vind ik ook dat ik het leuk moet vinden. Ik ga inderdaad denk ik rustig aan doen die dag...quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van hossende massa's dronken mensen en voel me dan ook volstrekt niet geroepen me ertussen te begeven![]()
Ik snap ook niet zo goed waarom je vindt dat je iets moet doen? Gewoon een relaxte vrije dag ervan maken is toch ook prima?![]()
Dat doen vriendje en ik meestal met koninginnedag - gewoon een soort zondag ervan maken, lekker relaxen! Laat de menigte maar hun ding doen, dan doe ik het mijne
volgens mij wel, ik heb 38 en dat is meestal een 12, soms een 10.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet iemand ofmaat 40-42 vergelijkbaar is met maat 14 van de UK? Als ik naar de centimeter-maten in de size chart kijk zou het ongeveer moeten kloppen!
Juist! Dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van hossende massa's dronken mensen en voel me dan ook volstrekt niet geroepen me ertussen te begeven![]()
Ik snap ook niet zo goed waarom je vindt dat je iets moet doen? Gewoon een relaxte vrije dag ervan maken is toch ook prima?![]()
Dat doen vriendje en ik meestal met koninginnedag - gewoon een soort zondag ervan maken, lekker relaxen! Laat de menigte maar hun ding doen, dan doe ik het mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |