Wat leuk zeg, dat iedereen gewoon elkaars kleren hier heeftquote:Op zondag 25 april 2010 09:06 schreef sigme het volgende:Brinta 12km hardlopen 10,6km/u Gedouched, vrolijk jurkje van sdb aan, laat de dag maar beginnen!
Fijn dat het weer wat beter gaat! En ik vind het een zeer goed excuusquote:Op zondag 25 april 2010 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je! Ja, ik denk het wel. De gezondere keuzes worden weer gemakkelijker om te maken. Ik moet wel bekennen dat ik nog een cupcakeje heb gegeten gisteravond laat, ik had een stuk of wat over en wilde toch proeven (is dat een goed excuus?)..
Nu maar eens bedenken wat ik aan ga trekken, ik vind het wel spannend..
Ja ze moeten inderdaad eerst met die ander uitonderhandelen, je mag niet met twee mensen tegelijk in onderhandeling zijn. Máár je mag wel het bod van iemand anders ter kennisgeving aannemen en dat in je achterhoofd houden terwijl je met je eerste bieder onderhandelt.quote:Op zondag 25 april 2010 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Merel: is het niet zo dat (nette) makelaars maar met één partij tegelijkertijd onderhandelen en het bod van derden dus standaard pas behandeld wordt als de andere onderhandelingen zijn stukgelopen?
O wat leuk!! gezellig zeg. Veel plezier!quote:Op zondag 25 april 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, het is niet zo heel erg spannend hoor, maar ik vínd het spannend: sigme komt hier zo langs. Op de fiets natuurlijk..
Ik vind het een naaistreek van de makelaarquote:Op zondag 25 april 2010 10:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ze moeten inderdaad eerst met die ander uitonderhandelen, je mag niet met twee mensen tegelijk in onderhandeling zijn. Máár je mag wel het bod van iemand anders ter kennisgeving aannemen en dat in je achterhoofd houden terwijl je met je eerste bieder onderhandelt.
Dus stel ze waren met iemand in onderhandeling die, zeg, 170.000 geboden heeft. Als ze dan weten dat ik bereid ben om 180.000 te betalen, dan mogen ze niet tegen mij ja zeggen en die ander droppen, maar ze mogen wél in de onderhandeling met die ander in hun achterhoofd houden dat ze nog een back-upplan hebben, en als die ander niet meer wil bieden die onderhandelingen laten afketsen. En daarna mogen ze dan verder met mij.
Wat die makelaar heeft gedaan, is de verkopers niet laten weten dat er een beter bod lag van mij. Daardoor hebben de verkopers er zeer waarschijnlijk minder geld uit kunnen slepen. Want dan hadden ze óf die andere bieder nog wat meer kunnen opdrijven, óf als dat niet lukte met mij in zee kunnen gaan. De makelaar heeft informatie voor de verkopers achtergehouden die in hun voordeel had kunnen zijn. Niet netjes. En jammer voor mij, maar ach, er staan alweer nieuwe leuke huizen te koop hoor
O, jij bent er ook zo één?quote:Op zondag 25 april 2010 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben weer zwaarderMoet ook niet wegen als in ongesteld ben geworden, plus er zal denk ik wel een deel spier bij zijn, maar +1,5 is nooit leuk om te zien
Als de papers af zijn het colagebruik weer omlaag schroeven en verder maar even met strenge blik naar mn eetgewoonten kijken...
Yup! Koffie werkt bij mij te extreem en als ik tot laat doorbikkel heb ik echt een glas cola nodig ofzoquote:
Je wil niet weten hoeveel cola ik wegwerk als ik een paper schrijf.quote:Op zondag 25 april 2010 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yup! Koffie werkt bij mij te extreem en als ik tot laat doorbikkel heb ik echt een glas cola nodig ofzoDan krijgt mn brein een kickstart
Ik las: Ik ben weer zwanger!quote:
Dat is gelúkkig erg unlikely met mijn huidige ehh... staatquote:
Is dit van één dag?quote:Op zondag 25 april 2010 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! *dood*
Lijstje:
O:twee gekookte eitjes
T: banaan
L: twee kampioentjes met filet A.
D: voor: hollandse garnalen met avocado, hoofd: snelle lasagne
T: 1 evergreen koekje
T: bak pastasalade
T: pannenkoek
T: pannenkoek met suiker
T:pannenkoek
T:cashewnoten
T: 2 boterhammen met elk 1 knakworst en mosterd en een boterham aardappelsalade
T: snickers reep
T: cashewnoten
D: bord met schepje rijst, schepje aardappelen, 2w kleine gehaktballetjes en 2 stukjes kip en een toetje
T: 6 bier.
ofzo
Tsja, hier kan ik maar op 1 manier op reageren:quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef uniekhoorn het volgende:
wat vreemd Maria..
Veel plezier DaD en Sigme.
Had ik al verteld dat ik gister een leren rokje heb gekochtt?
Moet ik eerst uitzoeken hoe mijn nieuwe mobiel werktquote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tsja, hier kan ik maar op 1 manier op reageren:
FOTOOOOO
Moblo heeft een nachtje doorgehaald hequote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is dit van één dag?![]()
Best knap.
O, dat maakt bij mij niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 25 april 2010 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Maria, ik had me ook gewogen toen ik ongesteld was. Dat moet je gewoon niet doen
Ik woog vanochtend 1,5 kilo minder dan donderdag!quote:Op zondag 25 april 2010 11:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, dat maakt bij mij niet zo heel veel uit.
Wat leukquote:Op zondag 25 april 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, het is niet zo heel erg spannend hoor, maar ik vínd het spannend: sigme komt hier zo langs. Op de fiets natuurlijk..
Oh, ik heb nergens last van gehad hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat leuken jullie gaan samen die cupcakes wegwerken?
![]()
Als je gisteravond last hebt gehad van lawaai in de buurt, dan bied ik hierbij mn excuses aande bbq was vlak bij jou om de hoek, en we hebben het tot half 11 ofzo erg gezellig gehad in de tuin
aawhquote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik vind de afscheidsdagen zo stom. zo stom.
Awquote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Nog niet! Als ik tijd heb ga ik er even goed voor zitten en kijken of ze nog meer tofs hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef Perruche het volgende:
En maria, heb je nog wat besteld bij New Look? Ik heb er nog nooit wat gekocht nee
quote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Admiraal de Ruyterlaanquote:Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb nergens last van gehad hoor.. Waar was je dan? En niet even langs komen om hoi te zeggen?
.
Pffff, wie kijkt er nou True Blood met de gordijnen open.quote:Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Willen jullie mij even helpen om nachtwacht over te halen om een rondje te gaan fietsen straks?
Het is prachtig weer en heerlijk fietsweer, maar meneer zit liever binnen series te kijken, met de gordijnen dicht.
Held!quote:Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Pffff, wie kijkt er nou True Blood met de gordijnen open.Dat moet je in stijl doen.
Dank je. Nu wil 'ie per se om 6 uur thuis zijnquote:Op zondag 25 april 2010 12:35 schreef neen het volgende:
Laat die knul lekker zitten joh, hij moet zo ook nog de bekerfinale kijken hè! Dat ga ik nu ook doen met een vriendin van me en daarna nog een terrasje op natuurlijk.
O, het is pas om 6 uurvrouwen en voetbal
Lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je. Nu wil 'ie per se om 6 uur thuis zijn.
Mannen.
We hebben een compromis bereikt. We gaan niet de hele middag fietsen en we gaan ook niet helemaal niet fietsen, maar we gaan een uurtje fietsen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |