Ik woog vanochtend 1,5 kilo minder dan donderdag!quote:Op zondag 25 april 2010 11:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, dat maakt bij mij niet zo heel veel uit.
Wat leukquote:Op zondag 25 april 2010 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, het is niet zo heel erg spannend hoor, maar ik vínd het spannend: sigme komt hier zo langs. Op de fiets natuurlijk..
Oh, ik heb nergens last van gehad hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat leuken jullie gaan samen die cupcakes wegwerken?
![]()
Als je gisteravond last hebt gehad van lawaai in de buurt, dan bied ik hierbij mn excuses aande bbq was vlak bij jou om de hoek, en we hebben het tot half 11 ofzo erg gezellig gehad in de tuin
aawhquote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik vind de afscheidsdagen zo stom. zo stom.
Awquote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Nog niet! Als ik tijd heb ga ik er even goed voor zitten en kijken of ze nog meer tofs hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef Perruche het volgende:
En maria, heb je nog wat besteld bij New Look? Ik heb er nog nooit wat gekocht nee
quote:Op zondag 25 april 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Admiraal de Ruyterlaanquote:Op zondag 25 april 2010 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb nergens last van gehad hoor.. Waar was je dan? En niet even langs komen om hoi te zeggen?
.
Pffff, wie kijkt er nou True Blood met de gordijnen open.quote:Op zondag 25 april 2010 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Willen jullie mij even helpen om nachtwacht over te halen om een rondje te gaan fietsen straks?
Het is prachtig weer en heerlijk fietsweer, maar meneer zit liever binnen series te kijken, met de gordijnen dicht.
Held!quote:Op zondag 25 april 2010 12:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Pffff, wie kijkt er nou True Blood met de gordijnen open.Dat moet je in stijl doen.
Dank je. Nu wil 'ie per se om 6 uur thuis zijnquote:Op zondag 25 april 2010 12:35 schreef neen het volgende:
Laat die knul lekker zitten joh, hij moet zo ook nog de bekerfinale kijken hè! Dat ga ik nu ook doen met een vriendin van me en daarna nog een terrasje op natuurlijk.
O, het is pas om 6 uurvrouwen en voetbal
Lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je. Nu wil 'ie per se om 6 uur thuis zijn.
Mannen.
We hebben een compromis bereikt. We gaan niet de hele middag fietsen en we gaan ook niet helemaal niet fietsen, maar we gaan een uurtje fietsen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |