Ik had het andersom verwacht....quote:
Doet die het danquote:
True.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik wil dat irritante geslis uit mijn oor.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Hij kiest voor Matthijs! Matthijs!
Ja datquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Kut had ik nou maar Matthijs ingevuld bij de prono
Nou DAT hoef ik niet te zien hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey moet nu gaan voge..strippen.
preciesquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Rauzer het volgende:
Damn dit waren gewoon prono-punten geweest!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
Hahaha, aaah dit klinkt zo zielig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef jora23 het volgende:
Shit ik heb geen tv wegens een verhuizing, moet ik hier volgen wie eruit gaat... Is het mijn favoriet. Ik stop met kijken
Ik doe niet eens mee. Volgens mij kan ik nog een week zien en dan ben ik weer uit het landquote:
Als je van mensen houdt met geslis en slechte uitspraak kan je inderdaad beter stoppen. Die zitten er nu niet meer in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef jora23 het volgende:
Shit ik heb geen tv wegens een verhuizing, moet ik hier volgen wie eruit gaat... Is het mijn favoriet. Ik stop met kijken
quote:
Stoppen? Je had niet eens een tvquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef jora23 het volgende:
Nog een erger nummerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Met SUnday Bloody Sunday had hij Danielle van het podium geblazen
Hahaha ja best welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha, aaah dit klinkt zo zielig.
Ik ga met je mee!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Volgend jaar wil ik in de jury godverdomme
in die aswolk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee. Volgens mij kan ik nog een week zien en dan ben ik weer uit het land
Haar string aan doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef chufi het volgende:
Steesy gaat backstage
Oeeeh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee. Volgens mij kan ik nog een week zien en dan ben ik weer uit het land
Je weet wel dat het programma over zingen gaat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hahaha ja best wel![]()
Maar ik heb nu niemand meer om op te geilen als ik kijk
Ik heb er meer gehoord met slechte uitspraak in nummers hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je van mensen houdt met geslis en slechte uitspraak kan je inderdaad beter stoppen. Die zitten er nu niet meer in.
ok ok Dony zijn uitspraak is ook niet best.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er meer gehoord met slecht uitspraak in nummers hoor
Op Mathijs?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hahaha ja best wel![]()
Maar ik heb nu niemand meer om op te geilen als ik kijk
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
je gelooft zeker ook in de klimaatsverandering.quote:
ik mis volgende week. de week erop kan ik nog zien en dan ben ik ook weg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dony was vrij erg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er meer gehoord met slechte uitspraak in nummers hoor
wederdienst voor Gordon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Marlalala het volgende:
WTF? waarom die dans?
Een blond, veel te dik opgemaakt blondje dat denkt dat ze het heeft uitgevondenquote:
wat verassend met Q'dayquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Thema volgende week Nederlands Product ...
Ach het valt mee, in ieder geval deed niemand Aerosmith.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Cee het volgende:
Alain Clark volgende week.
Does the pain ever stop?
Dat wel natuurlijkquote:
Heb je ze mooi tukquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef jora23 het volgende:
[..]
Als ik mijn nieuwe huisje zit bedoel ik![]()
En dan boycot ik de x factor!!!!
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen gaan kijken volgende week.
Shoot... en ik had me zo op die sok verheugd....quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Geen KLB-Topic
Geen sok opeten
Danielle door
* iBenny is blij
met de mute-knopquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Cee het volgende:
Does the pain ever stop?
Hihi triest he. Ik las het terug en ik lijk wel weer 16quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet wel dat het programma over zingen gaat?
Een vrouw die geen nummer voor 1995 kent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat is een Stacey eigenlijk?
Slaap lekker mopquote:
Helaas geen Nederlandstalig dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Thema volgende week Nederlands Product ...
ja zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
je gelooft zeker ook in de klimaatsverandering.
Best veel denk ik. TEgen half 9 #s avonds hangen de meesten toch moegezopen, gevrijmarkt en uitgeput op de bank.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Weliswaar vanuit het buitenland, maar ik ga absoluut kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Ik moet naar een verjaardagquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Allebei is bagger.quote:
Ja want het ligt erg voor de hand om met het thema Nederlands product een internationale artiest te boeken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
De internationale artiesten lukken allemaal maar niet, dan maar nationale rotzooi?
Gaat hij over zijn vader zingen denk ik. Met Kelvin...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Cee het volgende:
Does the pain ever stop?
?quote:
BadBoyz met een nummer van Frans Duijtsquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende week Sieneke en Frans Duits e.d.
ik ga naar het museumplein of naar het leidsedamquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Gaat hij over zijn vader zingen denk ik. Met Kelvin...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ronan Keating bij divas was inderdaad ook een inkopper.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja want het ligt erg voor de hand om met het thema Nederlands product een internationale artiest te boeken!
Goh, wie zou er Sieneke gaan doen???quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende week Sieneke en Frans Duits e.d.
Jaap?quote:
father & friendquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Spuit 11.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Kelvin doet volgende week Father & Friend
Met dat thema vast een hoopquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Ramses is nu ook hip.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Nederlands produkt....
Wedden dat er 1 'rain on me' van Kane gaat doen...
Ook zo hopeloos uitgekauwd....
Museumplein? Damn, jij durft! Het Hogeweg'festival' of toch maar de Jordaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga naar het museumplein of naar het leidsedam
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Museumplein? Damn, jij durft! Het Hogeweg'festival' of toch maar de Jordaan
Dony gaat Trafassi doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
Dony gaat viva hollandia zingen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Ik scheer mijn kop kaal als dat zo is
dat lijkt me niet verstandig na vandaagquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:44 schreef Maartel het volgende:
Oh, en Bad Boyz doet vast Replay.
Of zoiets als 'Moppie'
nee viva hollandiaquote:
Badboyz doet 'Ademnood' hahaah met zp'n dansje erbijquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht erg weinig Nederlandstalig volgende week.. waarschijnlijk wat Kane, Alain Clark, Anouk.. en als het meezit ook wat Ilse..
Het zou natuurlijk veel leuker zijn als ze Linda, Roos & Jessica en Maxime & Franklin Brown deden
Trijntje Oosterhuis ofzo. En natuurlijk Ten Sharpquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht erg weinig Nederlandstalig volgende week.. waarschijnlijk wat Kane, Alain Clark, Anouk.. en als het meezit ook wat Ilse..
Trijntje heeft amper origineel materiaal. Total Touch zou ook wel weer eens leuk zijn... Somebody Else's Loverquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis ofzo. En natuurlijk Ten Sharp.
Of '15 miljoen mensen' lekker slijmen bij Eric...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Maartel het volgende:
Ik zie Bad Boyz ook nog wel "Ga je mee naar Diemen Zuid want je ziet er lekker uit" doen![]()
Of 'Het land van..'
nee sumeraquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Maartel het volgende:
Danielle moet maar lekker Do doen, lijkt ze toch al op.
oh bah en dan dat ene vreselijk nummer. Die cover van Bryan Adamsquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Maartel het volgende:
Danielle moet maar lekker Do doen, lijkt ze toch al op.
Welja, waarom niet gewoon...quote:
Ben je ook Bløf van?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Marlalala het volgende:
Blof, hebben we die al genoemd?
of dezequote:
quote:
Nou het is meer haat-liefde. Ik vind het wel lekker klinken, maar die teksten zijn me soms gewoon te ver gezocht, te poëtisch...Maar ik vind ze wel ok!quote:
Heb je ze wel eens live gezien ? Echt top!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou het is meer haat-liefde. Ik vind het wel lekker klinken, maar die teksten zijn me soms gewoon te ver gezocht, te poëtisch...Maar ik vind ze wel ok!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou het is meer haat-liefde. Ik vind het wel lekker klinken, maar die teksten zijn me soms gewoon te ver gezocht, te poëtisch...Maar ik vind ze wel ok!
Hahaha ik vind KUS! leukquote:
liever blofquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:53 schreef Fir3fly het volgende:
Als er iets slechter is dan Kane is het wel Blof...
Blof heeft wel aardige nummers, maar inderdaad een nummer als Liefs uit Londen daar vind ik de tekst weer zoquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:53 schreef Fir3fly het volgende:
Als er iets slechter is dan Kane is het wel Blof...
Haha jij maakt wel meer grappige schrijffouten hoor. Ik dacht dat je dyslectisch was hahahaquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
schreef ik nou echt fan met een v
![]()
* Joooo-pi gaat in een hoekje huilen
Gewoon zeggen dat je het per expres deedquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
schreef ik nou echt fan met een v
![]()
* Joooo-pi gaat in een hoekje huilen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha jij maakt wel meer grappige schrijffouten hoor. Ik dacht dat je dyslectisch was hahaha
quote:
Haha nee joh, who cares?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moet ik mijn posts beter checken...
Neequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dyslectisch was hahaha
het is toch een jurkquote:
Dat haar op je avatarquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Marlalala het volgende:
Ik moet ook, moet haar nog wassen![]()
*boeiende info, dat wel*
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
Kelvin & Alain Clark: Alain Clark - Father & Friend
Sumera: Caro Emerald - Back it Up
1 min te laatquote:
Doegie doegie !!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:00 schreef Marlalala het volgende:
Ik moet ook, moet haar nog wassen![]()
*boeiende info, dat wel*
iBenny is nog aan het tellen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:03 schreef Anonymousz het volgende:
de dagcijfers kunnen elk moment komen
1. iBenny: 500
spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |