Ramses is nu ook hip.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Nederlands produkt....
Wedden dat er 1 'rain on me' van Kane gaat doen...
Ook zo hopeloos uitgekauwd....
Museumplein? Damn, jij durft! Het Hogeweg'festival' of toch maar de Jordaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ga naar het museumplein of naar het leidsedam
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Museumplein? Damn, jij durft! Het Hogeweg'festival' of toch maar de Jordaan
Dony gaat Trafassi doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
Dony gaat viva hollandia zingen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Ik scheer mijn kop kaal als dat zo is
dat lijkt me niet verstandig na vandaagquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:44 schreef Maartel het volgende:
Oh, en Bad Boyz doet vast Replay.
Of zoiets als 'Moppie'
nee viva hollandiaquote:
Badboyz doet 'Ademnood' hahaah met zp'n dansje erbijquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht erg weinig Nederlandstalig volgende week.. waarschijnlijk wat Kane, Alain Clark, Anouk.. en als het meezit ook wat Ilse..
Het zou natuurlijk veel leuker zijn als ze Linda, Roos & Jessica en Maxime & Franklin Brown deden
Trijntje Oosterhuis ofzo. En natuurlijk Ten Sharpquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:43 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht erg weinig Nederlandstalig volgende week.. waarschijnlijk wat Kane, Alain Clark, Anouk.. en als het meezit ook wat Ilse..
Trijntje heeft amper origineel materiaal. Total Touch zou ook wel weer eens leuk zijn... Somebody Else's Loverquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis ofzo. En natuurlijk Ten Sharp.
Of '15 miljoen mensen' lekker slijmen bij Eric...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Maartel het volgende:
Ik zie Bad Boyz ook nog wel "Ga je mee naar Diemen Zuid want je ziet er lekker uit" doen![]()
Of 'Het land van..'
nee sumeraquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Maartel het volgende:
Danielle moet maar lekker Do doen, lijkt ze toch al op.
oh bah en dan dat ene vreselijk nummer. Die cover van Bryan Adamsquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Maartel het volgende:
Danielle moet maar lekker Do doen, lijkt ze toch al op.
Welja, waarom niet gewoon...quote:
Ben je ook Bløf van?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Marlalala het volgende:
Blof, hebben we die al genoemd?
of dezequote:
quote:
Nou het is meer haat-liefde. Ik vind het wel lekker klinken, maar die teksten zijn me soms gewoon te ver gezocht, te poëtisch...Maar ik vind ze wel ok!quote:
Heb je ze wel eens live gezien ? Echt top!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou het is meer haat-liefde. Ik vind het wel lekker klinken, maar die teksten zijn me soms gewoon te ver gezocht, te poëtisch...Maar ik vind ze wel ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |