Ik had het andersom verwacht....quote:
Doet die het danquote:
True.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik wil dat irritante geslis uit mijn oor.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Hij kiest voor Matthijs! Matthijs!
Ja datquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Kut had ik nou maar Matthijs ingevuld bij de prono
Nou DAT hoef ik niet te zien hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey moet nu gaan voge..strippen.
preciesquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Rauzer het volgende:
Damn dit waren gewoon prono-punten geweest!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
Stacey moet nu gaan voge..strippen.
Hahaha, aaah dit klinkt zo zielig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef jora23 het volgende:
Shit ik heb geen tv wegens een verhuizing, moet ik hier volgen wie eruit gaat... Is het mijn favoriet. Ik stop met kijken
Ik doe niet eens mee. Volgens mij kan ik nog een week zien en dan ben ik weer uit het landquote:
Als je van mensen houdt met geslis en slechte uitspraak kan je inderdaad beter stoppen. Die zitten er nu niet meer in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef jora23 het volgende:
Shit ik heb geen tv wegens een verhuizing, moet ik hier volgen wie eruit gaat... Is het mijn favoriet. Ik stop met kijken
quote:
Stoppen? Je had niet eens een tvquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef jora23 het volgende:
Nog een erger nummerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Met SUnday Bloody Sunday had hij Danielle van het podium geblazen
Hahaha ja best welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha, aaah dit klinkt zo zielig.
Ik ga met je mee!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Volgend jaar wil ik in de jury godverdomme
in die aswolk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee. Volgens mij kan ik nog een week zien en dan ben ik weer uit het land
Haar string aan doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef chufi het volgende:
Steesy gaat backstage
Oeeeh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mee. Volgens mij kan ik nog een week zien en dan ben ik weer uit het land
Je weet wel dat het programma over zingen gaat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hahaha ja best wel![]()
Maar ik heb nu niemand meer om op te geilen als ik kijk
Ik heb er meer gehoord met slechte uitspraak in nummers hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je van mensen houdt met geslis en slechte uitspraak kan je inderdaad beter stoppen. Die zitten er nu niet meer in.
ok ok Dony zijn uitspraak is ook niet best.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er meer gehoord met slecht uitspraak in nummers hoor
Op Mathijs?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:34 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hahaha ja best wel![]()
Maar ik heb nu niemand meer om op te geilen als ik kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |