Bij mij ook, maar dan door mijzelf... Ben dat wachtwoord kwijtquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, maar de naam die ik wil is al bezet
Ow, nou, vooruitquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen weet ik gewoon! Net als soylent --> eleusis of paultjuhhh --> paul
Prima, minimalisme is oke.quote:
Wachtwoord kun je gewoon opnieuw aanvragenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dan door mijzelf... Ben dat wachtwoord kwijt
met een stomme ttquote:
mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dan door mijzelf... Ben dat wachtwoord kwijt
Goed hequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
De nieuwe was er eerder dan de oude (topic).
Gewoon een nieuw account maken.quote:
officieel maandag maar vier het morgenquote:
Ik kom ook weer karaoken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
officieel maandag maar vier het morgen
Eensch!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef ranja het volgende:
Ik vond Danielle gewoon te geforceerd zingen.
En met dat toneelstukje verdwijnt ook alle kracht uit het nummer.
Overigens zong Kelvin slechter, vooal die uitspraak...
Dan moet je doorposten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan ben je wel weer newbie met 0 in je postcount...
Helemaal niet trouwensquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
De nieuwe was er eerder dan de oude (topic).
quote:
geen zinquote:
Dan zap ik. Of is Kane er nog?quote:
Alsof postcount belangrijk isquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Iedereen met een user-ID van >5000 is newbiequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Karaoke-feestje?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
officieel maandag maar vier het morgen
Wie was je dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof postcount belangrijk is! Ik ben ook gewoon een nieuw account begonnen
!
Dammit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen met een user-ID van >5000 is newbie
> ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
jijzelf dan ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oh. Erg. Ik post gewoon met een account dat is makkelijker. EN ik heb geen zin om mezelf in te halen in de postcount.quote:
quote:
quote:
Lekker belangerijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee vast playmobielquote:
Ik denk meteen dat ik per ongeluk op Cartoon network zit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Meng, wat klinkt dat fragmentje van SUMERA lekker
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Sumera de beste van de avond vonden
Dit is echt toevalquote:
Ik had er een uit 2005 maar password kwijt en emailadres wist ik ook niet meerquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
neu, dat niet, maar als je bijv. 2006 ofzo gewend bent..
kut wendyquote:
dat meen je echt niet?quote:
Ze heeft me tot op heden nergens mee overtuigd. Een geknepen trillerige stem met een bang hertuitstraling.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Sumera de beste van de avond vonden
Ik ben gewoon verbaasd dat je dat nog niet weetquote:
Ik wou deze naam niet eensquote:
is toch niks mis met deze?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou deze naam niet eensmaar ja mijn usual was bezet
Ja maar...tlekens als ik jouw naam zie dan....quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
omdat ze een kut isquote:
Uitgelubberd, na die worp.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbaasd dat je dat nog niet weet. Ik was Bupatih hiervoor.
ah dat was sumera, dan is zij niet de beste van t hele stel, maar die anderquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen je echt niet?
Ik vind dat zo'n gaaf nummer paint it black. En ze heeft het totaal verkracht
(ja ik heb in de pauze even teruggekeken, ik had het opgenomen)
Nee dat niet maar tochquote:
niet in chipmunk?quote:
Dan kan ie beter Sumera nemen.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar...tlekens als ik jouw naam zie dan....
hangt er vanafquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Bovendien is het niet eens waarquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
En hoe zou ik dat hebben moeten weten?
Ik heb geen PM gehad, en het topic in MED ook niet gezien
ik heb niet eens echt nagedacht toen ik een nick koos. keek mma partij van gomi en koos toen die naam maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien droeg ze een rok.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat heeft Pixie Lott met Rock te maken ?? Ik snap em niet
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Liegebeestquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
Ik wilde Karin, maar die was al wegquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb niet eens echt nagedacht toen ik een nick koos. keek mma partij van gomi en koos toen die naam maar
Als ik hoor hoe hij praat is wat verdraaien ook wel welkomquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef Marlalala het volgende:
Geen zin in Kane, bah!
Als er iemand is die zijn stem verdraait tijdens het zingen is het die Dinand wel...
quote:
Met het thema Diva's hadden ze Ronan Keating geplandquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Met dat stem ben ik echt niet eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
SumeraFan
Nee, het is gewoon een lekker wijf met een lekkere stem...
Hahaha ja! Hij heeft een vreselijke stem, zelfs als hij praatquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe hij praat is wat verdraaien ook wel welkom
Faal !quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Met het thema Diva's hadden ze Ronan Keating gepland
Vroegahquote:
Ik heb een bijnaam sinds school (zo wordt ik nu nog genoemd in het echie) maar die kon niet, dus heb ik zitten brainstormen met Laysaquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb niet eens echt nagedacht toen ik een nick koos. keek mma partij van gomi en koos toen die naam maar
Ik moet nog even verzinnen waarin ik mijn naam dan wil veranderenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa * rent naar remlof toe
Nee raad maar, k heb er lang over gedaan om het te snappen.. Hetzelfde met Oidalequote:
Die is wel met betaling in natura om te kopen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa * rent naar remlof toe
Zo heel moeilijk is het niet hoorquote:
nee, niet nog een keerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Kane in de herkansing aub!
Ik snap eik niet waarom ik Laysa heet....ik had beter mijn naam die jullie me noemen kunnen nemenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een bijnaam sinds school (zo wordt ik nu nog genoemd in het echie) maar die kon niet, dus heb ik zitten brainstormen met Laysa
en daar ga je ook zo geheimzinnig over doen als D?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een bijnaam sinds school (zo wordt ik nu nog genoemd in het echie) maar die kon niet, dus heb ik zitten brainstormen met Laysa
Volgens hun welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat ze zo populair zijn maakt ze nog geen rock en ook geen sensatie
Ik wil mijn naam niet veranderen, ben heel blij met dezequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog even verzinnen waarin ik mijn naam dan wil veranderen
Of een krat bierquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel met betaling in natura om te kopen ja
Ik zie sowieso weinig rock terug in deze avond... meer rockballads dan pure rock. En dan komt Kane ipv Pixie en dan doen ze nog een vrij rustig nummer vergeleken met de rest van hun reportoire...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
wizjig je naam danquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap eik niet waarom ik Laysa heet....ik had beter mijn naam die jullie me noemen kunnen nemen
Ik knipper alleenig met mijn wimpers hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel met betaling in natura om te kopen ja
Dat ben ik al jaren. Kutband. Kutzanger, kutaccent. Meer te bashen is er niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
Kuttaaltje ook. Zo, en nu uit geKane-bashed.
Ik houd het echt niet allemaal bij wie er blauw is hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het niet hoor! Ben al eens eerder mod geweest hier! Bovendien een hele lange tijd US gedaan
!
Gewoon hetzelfde jij moet alleen wel weer je vrijdagavond outfit aandoenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog even verzinnen waarin ik mijn naam dan wil veranderen
Ik weet wel welke naam ze bedoeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar ga je ook zo geheimzinnig over doen als D?
Alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
Wat heeft hij gesnoven? En probeert hij nou Wendy te versieren?
En natuurlijk even reclame maken. Java eiland maar even voorbijlopen die dag.
Het begint met een P, heeft twee hoofdletters, en eindigt op iquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd het echt niet allemaal bij wie er blauw is hoor
De meeste users in singles lopen met blauwe ballen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat ik de user zie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Karina het volgende:
Oh eerst Kane en dan nog reclame, leuk hoor.l
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap eik niet waarom ik Laysa heet....ik had beter mijn naam die jullie me noemen kunnen nemen
Degene die ik wilde was al vergeven, maar ik die naam hier nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil mijn naam niet veranderen, ben heel blij met deze
Ik doe niet geheimzinnig, jullie doen nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
lol nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah....moet ik weer opnieuw beginnen...ik hou deze wel...deze is lief...die ander niet zo
Nee dat is Siepiequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
Nee gewoon op FOK! komen is genoeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een haat hier. Moet je vast voor in Nederland wonen, om te begrijpen wat er zo walgelijk is aan Kane.
omdat het een geheimzinnige naam isquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet geheimzinnig, jullie doen nieuwsgierig
ik niet he. zal me een worst wezen tbhquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet geheimzinnig, jullie doen nieuwsgierig
daarna wendy en staceyquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Karina het volgende:
Oh eerst Kane en dan nog reclame, leuk hoor.l
Als ze 'knopjes' hebben welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste users in singles lopen met blauwe ballen, telt dat ook?
Ik Siepie ook nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene die ik wilde was al vergeven, maar ik die naam hier nog nooit gezien
In een boze bui heb ik al mijn "outfits" weg gegooidquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde jij moet alleen wel weer je vrijdagavond outfit aandoen
niet die dexterquote:
Nijmegen, dan heb je datquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laysa is maar een heul klein deeltje van mij....mn alterego is lang zo lief niet
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, vind ik kally leuker klinken tbh. siepie klinkt zo tokkie
hmm, eigenlijk ben je gewoon best een keiharde enzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Laysa is maar een heul klein deeltje van mij....mn alterego is lang zo lief niet
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een boze bui heb ik al mijn "outfits" weg gegooid
Kijk eens naar mijn user IDquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee gewoon op FOK! komen is genoeg.
Ik heb ook geen CD's van ze maar op FOK! is het nationale sport.
Ja....dat zegt men...zelfs D_Kquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, eigenlijk ben je gewoon best een keiharde enzo?
hetzelfde als HGTquote:
En nog stomme vragen stellen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn user IDIk kom hier al een tijdje.
Nee, dat was de nieuwe single van Kanequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ok ik had wel verwacht dat iemand U2 zou gaan doen maar dan ook nog zo'n kutnummer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een boze bui heb ik al mijn "outfits" weg gegooid
quote:
ga slapen meidquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef Marlalala het volgende:
Come on heee. Ik moet er om 7 uur uit morgen
Als de kat van Jip en Jannekequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, vind ik kally leuker klinken tbh. siepie klinkt zo tokkie
meet symphonic:quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil mijn naam niet veranderen, ben heel blij met deze
Haar favoriete thema en dan komt ze met NLse bands als Di-rect en Intwine.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ok ik had wel verwacht dat iemand U2 zou gaan doen maar dan ook nog zo'n kutnummer.
Die Angela heeft nogal weinig inzicht in het genre.
en eigenlijk kende ik die bijnaam al wel tbhquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag Kally zelf doen
Edit: al gedaan![]()
Ik ken de users uit het STA topic niet.quote:
Proost, clowntje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi heeft nog een biertje gepakt
Ik loop wat achter.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, dat was de nieuwe single van Kane
Ik weet wel waar ik postquote:
M'n oude account ken je wel hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat ik de user zie.
Siepie ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi heeft nog een biertje gepakt
Dan zou ik dus gewoon weer moeten gaan shoppenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Gordon heeft een wastrommel ipv een wasbordje
quote:
Het is elke week zo laat hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef Marlalala het volgende:
Come on heee. Ik moet er om 7 uur uit morgen
Ik kende ooit een Hanneke die een kledingwinkel "Hip & Hanneke" wilde openenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Janneke is wel een geinige naam eigenlijk.
quote:
Nijmegenquote:
Zeg dat in PUB SC.quote:
Ben ik ookquote:
Daar gaat het al een hele tijd overquote:
Ik heb net al een omschrijving gegevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, doe eens niet zo geheimzinnig. Dat vinden mensen niet leuk als je dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |