Ik wil Stacey niet zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Stacey, doe je dan ook je shirt uit?
quote:
Slechte mening inderdaad.quote:
Omdat ze een vogelverschrikker isquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Stacey gaat de vogeltjesdans dooen
Ja, schilders als dansers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
Ah, het plaatselijke schildersbedrijf heeft ook wat rekwisieten afgestaan.
Dit vind ik best wel een rocknummer. Meer dan Somebody to Love in ieder geval.quote:
Dan zit je goed, rock doen ze niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Damn, wat heb ik toch een hekel aan Rock. Kut thema
Waardeloos ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Wat moet ik hier nou in godsnaam van vinden?
Je mag het, net als ons, waardeloos vindenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Wat moet ik hier nou in godsnaam van vinden?
Cut. It. Out!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Vivi het volgende:
Saillant detail--> Alanis schreef dit nummer voor Joey uit Full House
Ja hoor, het ligt aan het thema, niet aan de kwaliteit van de kandidatenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Damn, wat heb ik toch een hekel aan Rock. Kut thema
het thema is prima, genoeg werk om uit te putten voor dames en heren (itt vorige week). Alleen nu komt het pijnlijke tekort aan echt talent.quote:
Keuze van de liedjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt aan het thema, niet aan de kwaliteit van de kandidaten![]()
Ja dat dus?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Nu mag ze er wel uit, ik vind het weer niet best.
Het harde/hoge wel, maar de lage stukken kan ze echt niet.
De heren Bad Boys waren tof!
Ik schrok eerst van de eerste Grease Lightning scene met die motor, maar het werd echt leuk!
Ik ken niet alle nummers van haar, maar de meeste die ik wel ken, vind ik meer pop dan rockquote:
ze hadden die andere die net niet in de live show zijn gekomen.. die moesten allemaal doorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niveau bedroevend laag dit jaar, ik vraag me af of ze volgend jaar weer een X-factor gaan "doen", het lijkt een beetje uitgemolken.
En subliem, wat een onzin.
Niet gezien of sarcasme?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
NEE, echt? Is ze ooit GEVALLEN? Op het PODIUM?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
NEE, echt? Is ze ooit GEVALLEN? Op het PODIUM?
ik las poepquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken niet alle nummers van haar, maar de meeste die ik wel ken, vind ik meer pop dan rock
Nee, Maaike is een schatje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Danielle wel een schatje.
Ja maar dat maakt het nog geen rockquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik las poep
Die laatste cd van pink is wel tof overigens
Jaap redt ons van het popstarsniveau hoop ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Jaap gaat rocken
Is ze aangekomen dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas dat Wendy ook aan de botox is begonnen.
Jaaaaaap!![]()
Het is poprock, maar als je haar live ziet is het meer rock dan wat we vanavond gezien hebben!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken niet alle nummers van haar, maar de meeste die ik wel ken, vind ik meer pop dan rock
Ik houd niet bij wie er welke avond is op fokquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben het nooit vermeld! Ik wist van NIKS!
(sarcasme, dus)
Ik heb een hartgrondige hekel aan mensen als Maaike, saai, duf, gaat niks van uit. En stalpoten.quote:
het kanquote:
Ze zet iig een veel betere show neerquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het is poprock, maar als je haar live ziet is het meer rock dan wat we vanavond gezien hebben!
Wat extra ducttape en ze houdt haar mond ook nog. Kunnen we echt eens genieten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Haar kop ziet eruit alsof ze 't van voor naar achter met plakband heeft strakgetrokken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
Jaap is beter dan die nieuwe van Di-rect!![]()
Blijkbaar.quote:
Wie is maaike?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een hartgrondige hekel aan mensen als Maaike, saai, duf, gaat niks van uit. En stalpoten.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben het nooit vermeld! Ik wist van NIKS!
(sarcasme, dus)
Dat is te zien ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is echt heeel erg veel afgevallen
Ja, duh!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
Jaap is beter dan die nieuwe van Di-rect!![]()
Vreselijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef Grunsfan het volgende:
Na 30 seconden al beter dan die nieuwe zanger van Di-rect met dat afschuwelijk rare accentje en zijn geslis!
Niet zo lastig met die concurrentie.quote:
Is dat Matthijs?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef Grunsfan het volgende:
Na 30 seconden al beter dan die nieuwe zanger van Di-rect met dat afschuwelijk rare accentje en zijn geslis!
Ik ook... staat in me pronoquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies!
Dat zeg ik al vanaf het begin
Ja he?quote:
Dat is het ook, het ging me meer om de anderenquote:
haha ja hij heeft die microfoon niet eens nodigquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Gordon schreeuwt de micro's nog ff kapot
Jij keek net naar hetzelfde als mij?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Jaap heeft wel een beetje peper in zijn reet nodig, hij is zo sloom.
Sumera nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Finale Jaap - BadBoyz - Sumera zou goed kunnen
plus 1quote:
nderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Steve het volgende:
'een van de mooiste nummers van Di-rect ooit'![]()
.
Ja, Brian Adams idd! En hij heeft zo'n grote gun-factorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Je bent ook geen seconde bang dat ie vals gaat ofzo. Lekker relaxed luisteren is het naar hem.
Af en toe klinkt er een beetje Brian Adams in door.
Gordon ís de microfoonquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha ja hij heeft die microfoon niet eens nodig
Vorige week ook al goed. Maar ik stoor me ook al niet meer aan de schouders. Hij is gewoon de beste.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Dat jasje staat hem trouwens goed. Zie de klerenhanger op zijn schouders niet meer.
hij is daniellequote:
kijk jij via een russische zender ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat er echt bij als een slome duikelaar.
vind ik nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat er echt bij als een slome duikelaar.
Sumera gaat dadelijk naar huisquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Finale Jaap - BadBoyz - Sumera zou goed kunnen
idd..quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorige week ook al goed. Maar ik stoor me ook al niet meer aan de schouders. Hij is gewoon de beste.
Als we ons moeten storen om uiterlijk zou ik niet snappen dat Dony er nog in zit. Hij moet gewoon winnen, ik vind de rest gewoon echt slecht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorige week ook al goed. Maar ik stoor me ook al niet meer aan de schouders. Hij is gewoon de beste.
quote:
Schijnbaar, ik vind hem echt sloom en hij praat ook zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk jij via een russische zender ofzo?
Dus datquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we ons moeten storen om uiterlijk zou ik niet snappen dat Dony er nog in zit. Hij moet gewoon winnen, ik vind de rest gewoon echt slecht.
Dik zijn is (helaas) sociaal al iets normaler. Die afwijking in zijn schouder valt onmiddellijk op en dat is minder normaal. nu na een paar weken? #Care nu zie ik het niet meer en hij is de beste.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we ons moeten storen om uiterlijk zou ik niet snappen dat Dony er nog in zit. Hij moet gewoon winnen, ik vind de rest gewoon echt slecht.
Mja, ik vind het ook een jankerd. Om alles.quote:
quote:
Dat moet inderdaad stoppen. Ze kan wel geweldig zingen (tot nu toe dan)quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook een jankerd. Om alles.
me prono nu al verpestquote:
pics??quote:
ZOals mijn dochters reageerden op de vriend van SUmeraquote:
Ja echt! En vals ook nog!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
We gaan weer luisteren naar de coverband Sarina
lijkt meer op haar vaderquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ZOals mijn dochters reageerden op de vriend van SUmera
Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |