Ik wil Stacey niet zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Stacey, doe je dan ook je shirt uit?
quote:
Slechte mening inderdaad.quote:
Omdat ze een vogelverschrikker isquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Stacey gaat de vogeltjesdans dooen
Ja, schilders als dansers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
Ah, het plaatselijke schildersbedrijf heeft ook wat rekwisieten afgestaan.
Dit vind ik best wel een rocknummer. Meer dan Somebody to Love in ieder geval.quote:
Dan zit je goed, rock doen ze niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Damn, wat heb ik toch een hekel aan Rock. Kut thema
Waardeloos ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Wat moet ik hier nou in godsnaam van vinden?
Je mag het, net als ons, waardeloos vindenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Wat moet ik hier nou in godsnaam van vinden?
Cut. It. Out!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Vivi het volgende:
Saillant detail--> Alanis schreef dit nummer voor Joey uit Full House
Ja hoor, het ligt aan het thema, niet aan de kwaliteit van de kandidatenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Damn, wat heb ik toch een hekel aan Rock. Kut thema
het thema is prima, genoeg werk om uit te putten voor dames en heren (itt vorige week). Alleen nu komt het pijnlijke tekort aan echt talent.quote:
Keuze van de liedjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt aan het thema, niet aan de kwaliteit van de kandidaten![]()
Ja dat dus?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Nu mag ze er wel uit, ik vind het weer niet best.
Het harde/hoge wel, maar de lage stukken kan ze echt niet.
De heren Bad Boys waren tof!
Ik schrok eerst van de eerste Grease Lightning scene met die motor, maar het werd echt leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |