Ik ken niet alle nummers van haar, maar de meeste die ik wel ken, vind ik meer pop dan rockquote:
ze hadden die andere die net niet in de live show zijn gekomen.. die moesten allemaal doorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niveau bedroevend laag dit jaar, ik vraag me af of ze volgend jaar weer een X-factor gaan "doen", het lijkt een beetje uitgemolken.
En subliem, wat een onzin.
Niet gezien of sarcasme?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
NEE, echt? Is ze ooit GEVALLEN? Op het PODIUM?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
NEE, echt? Is ze ooit GEVALLEN? Op het PODIUM?
ik las poepquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken niet alle nummers van haar, maar de meeste die ik wel ken, vind ik meer pop dan rock
Nee, Maaike is een schatje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Danielle wel een schatje.
Ja maar dat maakt het nog geen rockquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik las poep
Die laatste cd van pink is wel tof overigens
Jaap redt ons van het popstarsniveau hoop ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Jaap gaat rocken
Is ze aangekomen dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas dat Wendy ook aan de botox is begonnen.
Jaaaaaap!![]()
Het is poprock, maar als je haar live ziet is het meer rock dan wat we vanavond gezien hebben!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken niet alle nummers van haar, maar de meeste die ik wel ken, vind ik meer pop dan rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |