haha ja hij heeft die microfoon niet eens nodigquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Gordon schreeuwt de micro's nog ff kapot
Jij keek net naar hetzelfde als mij?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Jaap heeft wel een beetje peper in zijn reet nodig, hij is zo sloom.
Sumera nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Finale Jaap - BadBoyz - Sumera zou goed kunnen
plus 1quote:
nderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Steve het volgende:
'een van de mooiste nummers van Di-rect ooit'![]()
.
Ja, Brian Adams idd! En hij heeft zo'n grote gun-factorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Je bent ook geen seconde bang dat ie vals gaat ofzo. Lekker relaxed luisteren is het naar hem.
Af en toe klinkt er een beetje Brian Adams in door.
Gordon ís de microfoonquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha ja hij heeft die microfoon niet eens nodig
Vorige week ook al goed. Maar ik stoor me ook al niet meer aan de schouders. Hij is gewoon de beste.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Dat jasje staat hem trouwens goed. Zie de klerenhanger op zijn schouders niet meer.
hij is daniellequote:
kijk jij via een russische zender ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat er echt bij als een slome duikelaar.
vind ik nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat er echt bij als een slome duikelaar.
Sumera gaat dadelijk naar huisquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Finale Jaap - BadBoyz - Sumera zou goed kunnen
idd..quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorige week ook al goed. Maar ik stoor me ook al niet meer aan de schouders. Hij is gewoon de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |