Als we ons moeten storen om uiterlijk zou ik niet snappen dat Dony er nog in zit. Hij moet gewoon winnen, ik vind de rest gewoon echt slecht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorige week ook al goed. Maar ik stoor me ook al niet meer aan de schouders. Hij is gewoon de beste.
quote:
Schijnbaar, ik vind hem echt sloom en hij praat ook zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk jij via een russische zender ofzo?
Dus datquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we ons moeten storen om uiterlijk zou ik niet snappen dat Dony er nog in zit. Hij moet gewoon winnen, ik vind de rest gewoon echt slecht.
Dik zijn is (helaas) sociaal al iets normaler. Die afwijking in zijn schouder valt onmiddellijk op en dat is minder normaal. nu na een paar weken? #Care nu zie ik het niet meer en hij is de beste.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we ons moeten storen om uiterlijk zou ik niet snappen dat Dony er nog in zit. Hij moet gewoon winnen, ik vind de rest gewoon echt slecht.
Mja, ik vind het ook een jankerd. Om alles.quote:
quote:
Dat moet inderdaad stoppen. Ze kan wel geweldig zingen (tot nu toe dan)quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook een jankerd. Om alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |