tuurlijk, het was Jesse Owens. Hitler was niet zo blij met de beste man.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Yankee het volgende:
ik vraag wel of die andere even dicht kan
oh sorryquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Yankee het volgende:
ik vraag wel of die andere even dicht kan
Ga in november eens een bezoekje brengen aan Waco, geen idee of daar nog iets terug te vinden is van dat drama...quote:
Verkeerde geslacht...quote:
Tijdens de 'Naked Truth'-versie van 'Another 45 Miles' hoor je Barry Hay vooraf ook zeggen 'Take it away, Jojo'...quote:
ahhh Jojo, ik verstond altijd klojoquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de 'Naked Truth'-versie van 'Another 45 Miles' hoor je Barry Hay vooraf ook zeggen 'Take it away, Jojo'...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef lubje25 het volgende:
maandag?
AKQ 1947quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef slaveloos het volgende:
putter, iron wood, wedge ennuhhh
precies! voorbeeld hiervan in afgezwakte vorm is het poldermodelquote:
Ja, ik had even een zeer zwaar geval BHV, waarschijnlijk epilepsie.quote:
Okodoki, het is altijd een vraag waar men gebleven isquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik had even een zeer zwaar geval BHV, waarschijnlijk epilepsie.
Patient is afgevoerd.
Moet je maar niet zo veel zuipen, dan krijg je dat...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik had even een zeer zwaar geval BHV, waarschijnlijk epilepsie.
Patient is afgevoerd.
Zo oud ben ik nog niet hoor, het feit dat ik Elvis Costello gelijk herken ...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel zuipen, dan krijg je dat...
Doe eens mijn vraag beantwoorden, vooral groep A moet jij herkennen...
Geen probleem, we maken er geen punt van...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef Symphonic het volgende:
Maar ff serieus: die nieuwe vraag was even overmacht.
No problemquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef Symphonic het volgende:
Maar ff serieus: die nieuwe vraag was even overmacht.
Boobies worden duur betaaldquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Eva 'Boobies' Jinek...
Die boobies van Eva kosten je het punt MMquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef Mark het volgende:
Eva Jinek
Meatloaf met boobiesquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef lubje25 het volgende:
fightclub
AKQ 1947quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef Mark het volgende:
Primal fear?
De Spursquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Tottenham
Waar staanquote:Op 02 december 1975 kapen zeven Zuid-Molukse jongeren bij het Drentse dorpeen trein met zestig passagiers.
De gijzeling duurde twee weken en er vielen drie doden. Op 04 december werd er door een andere groep Molukkers een ondersteunings- actie opgezet door het Indonesische consulaat inte bezetten. Bij deze laatste actie vielen geen slachtoffers. Met de gijzelingsacties in
en
wilden de Molukse jongeren de Nederlandse regering onder druk zetten om te bemiddelen in het realiseren van een vrije Republiek Maluku Selatan (RMS) in Indonesië.
Mja, lijkt me dat dat ook een Nederlandse actie was maar ik dacht dat alle consulaten in Den Haag stonden.quote:
t was een molukse actiequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, lijkt me dat dat ook een Nederlandse actie was maar ik dacht dat alle consulaten in Den Haag stonden.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, lijkt me dat dat ook een Nederlandse actie was maar ik dacht dat alle consulaten in Den Haag stonden.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..], het barst hier van de ambassades en consulaten...
Met een cquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:03 schreef slaveloos het volgende:
yukatan?
sorryquote:
Yup strijd tussen Sioux indianen en USA legerquote:
we were all wounded at wounded kneequote:
sorry een plaats is een plaatsquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Wounded Knee is een rivier, geen plaats vandaar mijn antwoord.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wounded_Knee_%28South_Dakota%29quote:Wounded Knee is een dorp in het zuidwesten van South Dakota (Verenigde Staten), in het Pine Ridge Indianenreservaat, en valt onder Shannon County.
Vliegtuig, een hele grote. Hercules van Hughes, kwam dacht ik ook in die film over hem voor, met Leonardo DiCaprioquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:19 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is of was de Spruce Goose?
Zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vliegtuig, een hele grote. Hercules van Hughes, kwam dacht ik ook in die film over hem voor, met Leonardo DiCaprio
ach ja, als jij vraagt in welke plaats staat de euromast en ik zeg Maas, mag jij het ook fout rekenen hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ja, het zal aan de rivier in Wounded Knee geweest zijn. Is al lang geleden dat ik erover gelezen had![]()
Alleen dat ik dat niet zei, ik zij in South Dakota aan een rivier.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:23 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ach ja, als jij vraagt in welke plaats staat de euromast en ik zeg Maas, mag jij het ook fout rekenen hoor
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef banaantjeEE het volgende:
directeur groothandelaar
Jazekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef banaantjeEE het volgende:
grootaandeelhouder*
AKQ 1947quote:
Neleos +1quote:
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
Eerste twee goed. Ik reken hem gewoon goed.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef Flitspaal het volgende:
Hij was zwart en miste een oog en stotterde?
AKQ 1947quote:
Kunstschilder architect leraar Natuurkundige kunstzwemmer ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef nightcowboy het volgende:
Noem 5 'beroepen' van Leonardo da Vinci in één post. (bron: wiki)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Bart het volgende:
Schilder, auteur, uitvinder, componist, natuurkundige.
volgende zin?quote:Jantje zag eens pruimen hangen,
Klopt, maar je was toch te laat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog steeds contact met zijn familie. En hij was wel degelijk een kunstzwemmer
Oh, als eieren zo groot. Maar ik keur hem goed want bier.quote:
Viola Holt ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:44 schreef Nico_S. het volgende:
Hoe is Eithne Ní Bhraonáin beter bekend?
quote:
Jeejquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:27 schreef Nico_S. het volgende:
Yuri +1
niet de presentator die ik zoek.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Jeroen Pauw?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:43 schreef nightcowboy het volgende:
Leo de Haas
Toch wel.quote:
Gecheckt, hier zit een pratende appelboom in. Met een slag om de arm(ik weet niet of er meer sprookjes zijn met pratende appelbomen)quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
Vrouw Holle?
Tautouquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:06 schreef Rucebo het volgende:
Audrey Tautu (spelling zal wel niet correct zijn...)
Kloptquote:
AKQ 1947quote:
Drago is te gekquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:41 schreef slaveloos het volgende:
drago
Wat een jambek hier nog Higgins, herkende m amperquote:
correct!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
AKQ 1947quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:41 schreef slaveloos het volgende:
rien poortvliet waarschijnlijk
nooit gezien ik zal wel te oud zijn. In welk tijdschrift stond douwe dabbert?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
UiteraardNiemand die serie gezien verder? Jeugdsentiment
uiteraard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
Wat isquote:is een materiaal dat noch een metaal noch een polymeer is. Het kan worden omschreven als een materiaal wat wordt gevormd door verhitting (in bijvoorbeeld een oven) en soms ook druk, waarbij minimaal twee elementen aanwezig zijn. Eén ervan is non-metallisch en de ander mag zowel metallisch als niet-metallisch zijn.
Het woord komt van het Griekse, wat drinkvat of aardewerkvat betekent. Het wordt voornamelijk gebruikt voor voorwerpen die van gebakken klei gemaakt zijn. Traditioneel zijn
en dan ook op klei (ofwel silicaten) gebaseerd. Hiervan zijn er zeer veel en ze worden gemaakt van uiteenlopende kleisoorten, diverse toeslagstoffen en allerlei procedés (bijvoorbeeld een verschillende oventemperatuur). Technische
en gebruiken ook andere elementen en worden voor verschillende mechanische toepassingen gebruikt.
Zeker.quote:
AKQ 1947quote:
Wat isquote:was de atoombom die op 9 augustus 1945 door Frederick Ashworth van de Amerikaanse luchtmacht vanuit het vliegtuig B-29 Bockscar boven Nagasaki in Japan werd afgeworpen. De piloot was Charles Sweeney. Deze bom had een kracht van 21 kiloton TNT.
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
quote:
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
Wat isquote:zijn muziekinstrumenten gemaakt van materiaal dat van nature klankrijk is. De groep
vormt een van de vijf hoofdgroepen voor de indeling van muziekinstrumenten gebaseerd op de manier waarop het geluid wordt voortgebracht. De term
impliceert dat het instrument zelf de klank voortbrengt doordat het in trilling gebracht wordt. Een deel van de
is geschikt voor melodiespel; ze hebben een benoembare duidelijke toonhoogte.
Wow grapjasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |