Yup strijd tussen Sioux indianen en USA legerquote:
we were all wounded at wounded kneequote:
sorry een plaats is een plaatsquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Wounded Knee is een rivier, geen plaats vandaar mijn antwoord.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wounded_Knee_%28South_Dakota%29quote:Wounded Knee is een dorp in het zuidwesten van South Dakota (Verenigde Staten), in het Pine Ridge Indianenreservaat, en valt onder Shannon County.
Vliegtuig, een hele grote. Hercules van Hughes, kwam dacht ik ook in die film over hem voor, met Leonardo DiCaprioquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:19 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is of was de Spruce Goose?
Zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vliegtuig, een hele grote. Hercules van Hughes, kwam dacht ik ook in die film over hem voor, met Leonardo DiCaprio
ach ja, als jij vraagt in welke plaats staat de euromast en ik zeg Maas, mag jij het ook fout rekenen hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Ja, het zal aan de rivier in Wounded Knee geweest zijn. Is al lang geleden dat ik erover gelezen had![]()
Alleen dat ik dat niet zei, ik zij in South Dakota aan een rivier.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:23 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ach ja, als jij vraagt in welke plaats staat de euromast en ik zeg Maas, mag jij het ook fout rekenen hoor
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef banaantjeEE het volgende:
directeur groothandelaar
Jazekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef banaantjeEE het volgende:
grootaandeelhouder*
AKQ 1947quote:
Neleos +1quote:
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
Eerste twee goed. Ik reken hem gewoon goed.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef Flitspaal het volgende:
Hij was zwart en miste een oog en stotterde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |