Ja, ik had even een zeer zwaar geval BHV, waarschijnlijk epilepsie.quote:
Okodoki, het is altijd een vraag waar men gebleven isquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik had even een zeer zwaar geval BHV, waarschijnlijk epilepsie.
Patient is afgevoerd.
Moet je maar niet zo veel zuipen, dan krijg je dat...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik had even een zeer zwaar geval BHV, waarschijnlijk epilepsie.
Patient is afgevoerd.
Zo oud ben ik nog niet hoor, het feit dat ik Elvis Costello gelijk herken ...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel zuipen, dan krijg je dat...
Doe eens mijn vraag beantwoorden, vooral groep A moet jij herkennen...
Geen probleem, we maken er geen punt van...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef Symphonic het volgende:
Maar ff serieus: die nieuwe vraag was even overmacht.
No problemquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef Symphonic het volgende:
Maar ff serieus: die nieuwe vraag was even overmacht.
Boobies worden duur betaaldquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Eva 'Boobies' Jinek...
Die boobies van Eva kosten je het punt MMquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef Mark het volgende:
Eva Jinek
Meatloaf met boobiesquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef lubje25 het volgende:
fightclub
AKQ 1947quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef Mark het volgende:
Primal fear?
De Spursquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
Tottenham
Waar staanquote:Op 02 december 1975 kapen zeven Zuid-Molukse jongeren bij het Drentse dorpeen trein met zestig passagiers.
De gijzeling duurde twee weken en er vielen drie doden. Op 04 december werd er door een andere groep Molukkers een ondersteunings- actie opgezet door het Indonesische consulaat inte bezetten. Bij deze laatste actie vielen geen slachtoffers. Met de gijzelingsacties in
en
wilden de Molukse jongeren de Nederlandse regering onder druk zetten om te bemiddelen in het realiseren van een vrije Republiek Maluku Selatan (RMS) in Indonesië.
Mja, lijkt me dat dat ook een Nederlandse actie was maar ik dacht dat alle consulaten in Den Haag stonden.quote:
t was een molukse actiequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, lijkt me dat dat ook een Nederlandse actie was maar ik dacht dat alle consulaten in Den Haag stonden.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, lijkt me dat dat ook een Nederlandse actie was maar ik dacht dat alle consulaten in Den Haag stonden.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..], het barst hier van de ambassades en consulaten...
Met een cquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:03 schreef slaveloos het volgende:
yukatan?
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |