correct!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
AKQ 1947quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:41 schreef slaveloos het volgende:
rien poortvliet waarschijnlijk
nooit gezien ik zal wel te oud zijn. In welk tijdschrift stond douwe dabbert?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
UiteraardNiemand die serie gezien verder? Jeugdsentiment
uiteraard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AKQ 1947quote:
AKQ 1947quote:
Wat isquote:is een materiaal dat noch een metaal noch een polymeer is. Het kan worden omschreven als een materiaal wat wordt gevormd door verhitting (in bijvoorbeeld een oven) en soms ook druk, waarbij minimaal twee elementen aanwezig zijn. Eén ervan is non-metallisch en de ander mag zowel metallisch als niet-metallisch zijn.
Het woord komt van het Griekse, wat drinkvat of aardewerkvat betekent. Het wordt voornamelijk gebruikt voor voorwerpen die van gebakken klei gemaakt zijn. Traditioneel zijn
en dan ook op klei (ofwel silicaten) gebaseerd. Hiervan zijn er zeer veel en ze worden gemaakt van uiteenlopende kleisoorten, diverse toeslagstoffen en allerlei procedés (bijvoorbeeld een verschillende oventemperatuur). Technische
en gebruiken ook andere elementen en worden voor verschillende mechanische toepassingen gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |