quote:Wat gebeurt er als je drie bekende Nederlanders wegrukt van hun hectische leven, hun zeurende agenten, hun optredens, hun Twitter-account en hun Black Berry? Hebben ze dan nog enig besef van wat er in de wereld is gebeurd? Dat onderzoekt Patrick Lodiers. Drie bekende Nederlanders die altijd goed op de hoogte zijn van het nieuws worden vijf dagen opgesloten in een afgelegen landhuis. Als de deuren van de buitenwereld weer open gaan onderwerpt Patrick de kandidaten aan echte en verzonnen nieuwsitems. Welk nieuws is waar? En welk nieuwtje is totaal uit de lucht gegrepen? Presentatie: Patrick Lodiers.
quote:In de eerste aflevering van De Bubbel worden Viggo Waas, Peter Heerschop en Joep van Deudekom een week afgesloten van alles en iedereen. Direct daarna duiken ze de studio in waar ze het nieuws van de afgelopen dagen voorgeschoteld krijgen. Blijven Deudekom, Heerschop en Waas messcherp?
meerrrrr, en promo hierrrrquote:Aflevering 1 20:30 uur op zondag, 25 april, 2010 op Nederland 3
Aflevering 2 23:10 uur op donderdag, 29 april, 2010 op Nederland 3
Aflevering 3 20:30 uur op zondag, 2 mei, 2010 op Nederland 3
Aflevering 4 21:40 uur op dinsdag, 4 mei, 2010 op Nederland 3
Peterquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef Paul het volgende:
Flikker eens op met die Peter Heerschop overal op tv
idemquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:43 schreef Tabloid het volgende:
Tijdens het Tv Lab was dit mijn favoriete programma.
Hoe heet het op de BBC?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Salamander het volgende:
De BBC heeft dit concept gekocht en die hebben al een paar afleveringen uitgezonden. Daar is het een leuk programma geworden, maar het hangt natuurlijk wel heel erg van de gasten af.
Nou zit dat vast wel goed met de eerste aflevering en ik hoop dat ze genoeg echt leuke gasten weten te vinden voor de rest.
Grappig is ook dat het een programma van de BBC is maar dat het BBC nieuws er niet aan mee wil werken omdat ze geen nepnieuws willen brengen.
Jij moet de mensen die je zo enorm geholpen hebben met je schoolproject nog even tevreden stellen.quote:Op zondag 25 april 2010 13:20 schreef Maisnon het volgende:
Ook mijn gedachte.quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Drassss het volgende:
Vin het nogal een laf programma.. Wordt echt te weinig uitgehaald.
Het wedstrijd element is ook niet leuk.quote:
Je verwoordt het nog netjes.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef pberends het volgende:
Lodiers is hier inderdaad weinig geschikt voor.
Hij maakte aardig wat fouten.
edit: Lodiers is een BIJZONDER slechte presentator voor dit programma.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef Paul het volgende:
Flikker eens op met die Peter Heerschop overal op tv
Vertel me dan eens wat die kerel wél kanquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
edit: Lodiers is een BIJZONDER slechte presentator voor dit programma.
uuuuhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Vertel me dan eens wat die kerel wél kan
quote:De Bubbel (BNN, Ned3, 20:32) – Het BNN-programma De Bubbel met Patrick Lodiers is zondag met 460.000 kijkers (madl: 6.6%) van start gegaan op Nederland 3. Daarmee scoort het programma boven het zendergemiddelde van Nederland 3 op zondag. In De Bubbel worden bekende Nederlanders vijf dagen lang opgesloten, waarna zij moeten raden welk nieuws wel en welk nieuws niet is gebeurd. “Het lijkt me een hel, want ik lijd helaas al een tijdje aan een zware infobesitas: dat je verslaafd bent aan informatie en contact hebben met vage bekenden. En ik ben bang voor een cold turkey“, zei deelnemer Joep van Deudekom voorafgaand.
Hij deed vroeger dat "Over mijn Lijk" programma dacht ik? Vond ik hem wel geschikt voor.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Vertel me dan eens wat die kerel wél kan
Het kwam wel erg armoedig over.quote:
Ja, hij werd laatste.quote:
Het zijn ook niet echt BN'ers hè, ze kunnen net zo goed 'normale' Nederlanders erin stoppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van de laatste afleveringen zijn echt dramatisch slecht.
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.quote:
Gisteren 312.000, marktaandeel 5.1%.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van de laatste afleveringen zijn echt dramatisch slecht.
224.000, 3.7%.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:28 schreef arucard het volgende:
En op zondag?
Dat bedoelde ik ook met mijn post.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.
Ik snap sowieso niet wat het verschijnsel BN'er toevoegt aan het programma. Ik vind het eerder ergerlijk, het leidt af van de inhoud en het zijn toch altijd weer mensen uit hetzelfde wereldje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Het zijn ook niet echt BN'ers hè, ze kunnen net zo goed 'normale' Nederlanders erin stoppen.
Dat was scherp van hem idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.
Ik vond hem maar sloom overkomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat een geweldige vent is dat. Meer dan ik dacht
Tygo in Van God Los.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze aflevering met Tygo was geweldig . Met recht de beste acteur van Nederland,
Samen met Angela Schijfquote:
Het is ook weinig boeiend natuurlijk of een willekeurige BN'er denkt dat het antwoord A,B of C is. Totaal niet interessant. Je kunt zelf thuis ook niet meedoen, want je weet vaak het antwoord al.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Samen met Angela Schijf![]()
ontopic:
De Bubbel is te langzaam en duurt te lang, de presentator is niet goed genoeg. Dit programma kan veel beter, het idee is in ieder geval super. Het moet alleen beter ingepakt worden, maar aan de kijkcijfers te zien, zal het een langzame dood sterven.
Het zijn allemaal magere presentatoren bij BNN in een studio setting, dit was natuurlijk een ideaal programma geweest voor Harm Edens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mee eens maar als je kijk wat er nu bij de BNN stal loopt zou ik het alleen anders Filemon laten proberen.
Dennis , Valerio Sophie Geraldine en die Negerin zijn er allemaal al helemaal niet geschikt voor.
Ze denken/hopen van niet dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze van Joran van der Sloot denken.
Nog slechterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |