Het kwam wel erg armoedig over.quote:
Ja, hij werd laatste.quote:
Het zijn ook niet echt BN'ers hè, ze kunnen net zo goed 'normale' Nederlanders erin stoppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van de laatste afleveringen zijn echt dramatisch slecht.
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.quote:
Gisteren 312.000, marktaandeel 5.1%.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van de laatste afleveringen zijn echt dramatisch slecht.
224.000, 3.7%.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:28 schreef arucard het volgende:
En op zondag?
Dat bedoelde ik ook met mijn post.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.
Ik snap sowieso niet wat het verschijnsel BN'er toevoegt aan het programma. Ik vind het eerder ergerlijk, het leidt af van de inhoud en het zijn toch altijd weer mensen uit hetzelfde wereldje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Het zijn ook niet echt BN'ers hè, ze kunnen net zo goed 'normale' Nederlanders erin stoppen.
Dat was scherp van hem idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |