Het kwam wel erg armoedig over.quote:
Ja, hij werd laatste.quote:
Het zijn ook niet echt BN'ers hè, ze kunnen net zo goed 'normale' Nederlanders erin stoppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van de laatste afleveringen zijn echt dramatisch slecht.
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.quote:
Gisteren 312.000, marktaandeel 5.1%.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:31 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van de laatste afleveringen zijn echt dramatisch slecht.
224.000, 3.7%.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:28 schreef arucard het volgende:
En op zondag?
Dat bedoelde ik ook met mijn post.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.
Ik snap sowieso niet wat het verschijnsel BN'er toevoegt aan het programma. Ik vind het eerder ergerlijk, het leidt af van de inhoud en het zijn toch altijd weer mensen uit hetzelfde wereldje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Het zijn ook niet echt BN'ers hè, ze kunnen net zo goed 'normale' Nederlanders erin stoppen.
Dat was scherp van hem idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb alleen gezien wat hij zei over dodenherdenking, maar dat klopte echt vrijwel exact.
Ik vond hem maar sloom overkomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat een geweldige vent is dat. Meer dan ik dacht
Tygo in Van God Los.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze aflevering met Tygo was geweldig . Met recht de beste acteur van Nederland,
Samen met Angela Schijfquote:
Het is ook weinig boeiend natuurlijk of een willekeurige BN'er denkt dat het antwoord A,B of C is. Totaal niet interessant. Je kunt zelf thuis ook niet meedoen, want je weet vaak het antwoord al.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Samen met Angela Schijf![]()
ontopic:
De Bubbel is te langzaam en duurt te lang, de presentator is niet goed genoeg. Dit programma kan veel beter, het idee is in ieder geval super. Het moet alleen beter ingepakt worden, maar aan de kijkcijfers te zien, zal het een langzame dood sterven.
Het zijn allemaal magere presentatoren bij BNN in een studio setting, dit was natuurlijk een ideaal programma geweest voor Harm Edens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mee eens maar als je kijk wat er nu bij de BNN stal loopt zou ik het alleen anders Filemon laten proberen.
Dennis , Valerio Sophie Geraldine en die Negerin zijn er allemaal al helemaal niet geschikt voor.
Ze denken/hopen van niet dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze van Joran van der Sloot denken.
Nog slechterquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |