quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef PiraatPiet het volgende:[..]
Samen met Angela Schijf
ontopic:
De Bubbel is te langzaam en duurt te lang, de presentator is niet goed genoeg. Dit programma kan veel beter, het idee is in ieder geval super. Het moet alleen beter ingepakt worden, maar aan de kijkcijfers te zien, zal het een langzame dood sterven.
Het is ook weinig boeiend natuurlijk of een willekeurige BN'er denkt dat het antwoord A,B of C is. Totaal niet interessant. Je kunt zelf thuis ook niet meedoen, want je weet vaak het antwoord al.
Het is misschien interessanter wanneer het gebeurt met mensen die echt betrokken zijn bij het nieuws en dus zelf nog iets kunnen toevoegen. Dan zou je de quiz als kapstok gebruiken om er dan een inhoudelijk programma van te maken. Het leunt nu veel te veel op het idee dat drie nietsnutten een quizje spelen waarvan de antwoorden al bekend zijn.
Het interesseert me bijvoorbeeld ook niet welk antwoord mijn oma op zo'n vraag zou geven, dus van een willekeurig showbizzpopje interesseert me dat al helemaal niet.
Eigenlijk is het weer zo'n typisch BNN programma; een paar BN'ers hebben een gezellig avondje, en jij als kijker bent niet uitgenodigd en mag vanaf de zijkant toekijken. Nou, dan ga ik toch echt liever naar de kroeg; daar kan ik zelf meepraten en dan ook nog eens met mensen die me wel boeien.