Je verwoordt het nog netjes.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef pberends het volgende:
Lodiers is hier inderdaad weinig geschikt voor.
Hij maakte aardig wat fouten.
edit: Lodiers is een BIJZONDER slechte presentator voor dit programma.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef Paul het volgende:
Flikker eens op met die Peter Heerschop overal op tv
Vertel me dan eens wat die kerel wél kanquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
edit: Lodiers is een BIJZONDER slechte presentator voor dit programma.
uuuuhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Vertel me dan eens wat die kerel wél kan
quote:De Bubbel (BNN, Ned3, 20:32) – Het BNN-programma De Bubbel met Patrick Lodiers is zondag met 460.000 kijkers (madl: 6.6%) van start gegaan op Nederland 3. Daarmee scoort het programma boven het zendergemiddelde van Nederland 3 op zondag. In De Bubbel worden bekende Nederlanders vijf dagen lang opgesloten, waarna zij moeten raden welk nieuws wel en welk nieuws niet is gebeurd. “Het lijkt me een hel, want ik lijd helaas al een tijdje aan een zware infobesitas: dat je verslaafd bent aan informatie en contact hebben met vage bekenden. En ik ben bang voor een cold turkey“, zei deelnemer Joep van Deudekom voorafgaand.
Hij deed vroeger dat "Over mijn Lijk" programma dacht ik? Vond ik hem wel geschikt voor.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Vertel me dan eens wat die kerel wél kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |