Al begonnen aan GoW III?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je heerst Cybje.
En ondanks dat je plaatje een hotlink-fail is vind ik het geweldig. Zo'n Ratchet zou ik ook gewoon in mijn kast zetten
Nee. Eerst FFXIII uitspelen. Ik ben nu op weg naar de eindbaas en daarna ben ik daar even klaar mee. Dan is het tijd voor Kratos denk ik. Maar ik heb ook nog een aantal X-games die ik moet gamen... Weet niet waar ik mee moet beginnenquote:
Gewoon in de volgorde zoals je de titels hierboven hebt gezet. Aangezien je in dat geval op het punt staat om aan GoW III te beginnen raad ik alvast aan om het volgende in te slaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Eerst FFXIII uitspelen. Ik ben nu op weg naar de eindbaas en daarna ben ik daar even klaar mee. Dan is het tijd voor Kratos denk ik. Maar ik heb ook nog een aantal X-games die ik moet gamen... Weet niet waar ik mee moet beginnen
God of War III
Assassin's Creed 2
Metro 2033
Afro Samurai
Bioshock 2
Tales of Vesperia
Ik smeet er laatst ook mee vanwege een frustrerende boss fight (Lucifer volgens mij) in Dante. Hij doet het nog prima alleen zijn 2 van de 4 rode ledjes nu defectquote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Minkowski het volgende:
Heb m'n controller kapot gegooid, maar ik ga geen nieuwe kopen.
Forbidden.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
http://i.toynewsi.com/g/g(...)2133__scaled_600.jpg
Wauw Roy.
ik pm je mn adres wel, kan je je ps3 naar me opsturen, bedankt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Minkowski het volgende:
Heb m'n controller kapot gegooid, maar ik ga geen nieuwe kopen.
Er is ook iemand, die ik niet ken, maar wel een vaag bericht op teh interwebz plaatste, die z'n televisie opblies toen hij van kanaal wisselde!!!EINZBBQ!! Ik zap nooit meer!! dusssssquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef delano.888 het volgende:
Op gamefaqs zeggen mensen dat JC2 niet meer goed werkt na update 3.30, (video capture werkt niet meer altijd) en er is ook al iemand die zn ps3 gebricked heeft met 3.30
Geen update voor mij dussss
Ik heb ook een backlog van hier tot Wladiwostok. Deprimerend, niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Ik moet nog zeker 20 games spelen, waaronder GoW1 en 2, Killzone 2 en The Orange Box.
Hoe ga ik ooit beginnen
Nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Ik moet nog zeker 20 games spelen, waaronder GoW1 en 2, Killzone 2 en The Orange Box.
Hoe ga ik ooit beginnen
Alles verkopen wat ik uit heb en geen nieuwe games kopenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niet.
Dat soort backlogs loop je nooit meer in of je moet je de komende tijd 24/7 opsluiten.
Zegt iemand die een harde piemol krijgt van elke aankondiging van een Mariogame...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en niet luisteren naar hypes. Dat helpt ook tegen een backlog
Er zijn gewoon teveel UCA (universal critical acclaim, dus zeg maar achten, negens en tienen op GR en MC) games tegenwoordig. Er valt niet tegenop te boksen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eventueel beslissen om sommige games maar helemaal niet te spelen, een game die bijvoorbeeld maar een 6je gemiddeld scoort zou je kunnen laten liggen.
Dan blijf je achterlopen. Volgende maand Red Dead Redemptionquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles verkopen wat ik uit heb en geen nieuwe games kopen
Dat zijn geen hypes. Dat zijn kadootjes van Nintendoquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zegt iemand die een harde piemol krijgt van elke aankondiging van een Mariogame...
Tuurlijk wel. Ik heb God of War net pas gekocht bijvoorbeeld. Je hoeft ze ook niet allemaal DAY ONE te spelenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Er zijn gewoon teveel UCA (universal critical acclaim, dus zeg maar achten, negens en tienen op GR en MC) games tegenwoordig. Er valt niet tegenop te boksen.
Als je zoals ik voornamelijk adventures, strategy en RPGs (die al snel tientallen, zo niet honderden uren kosten) speelt niet. Er zitten gewoon niet genoeg uren in een dag om alles wat je wil spelen te spelen. Het is hartverscheurend.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk wel.
Je moet een knop omzetten. Je koopt een game, zeg FFXIII, en gaat deze 80 uur spelen. Dan ben je er ongeveer wel klaar mee denk ik zo en dan koop je de volgende. Je kijkt even op je Excel-sheet welke games je nog wil hebben, checkt budgetgaming voor de goedkoopste en die koop je dan. Eén voor één, nooit meer backlog stress.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je zoals ik voornamelijk adventures, strategy en RPGs (die al snel tientallen, zo niet honderden uren kosten) speelt niet. Er zitten gewoon niet genoeg uren in een dag om alles wat je wil spelen te spelen. Het is hartverscheurend.
Het kost in ieder geval geen geldquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:13 schreef Marble het volgende:
Zo'n Excelsheet voelt voor mij net zo backloggerig als een fysieke stapel, dus dan heb je toch nog steeds stress?
Ik had gewoon meteen alt2 dacht ik ingesteld; hetzelfde als COD4quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Deze week Killzone 2 binnen gekregen, ga hem dadelijk maar eens spelen. Ben vooral benieuwd of het gezeur over de besturing nou echt ergens op gebaseerd is.
Gezeur over besturing? Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Deze week Killzone 2 binnen gekregen, ga hem dadelijk maar eens spelen. Ben vooral benieuwd of het gezeur over de besturing nou echt ergens op gebaseerd is.
Door zelfs maar een paar weken te wachten kun je toch al snel 10 euro besparenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk wel. Ik heb God of War net pas gekocht bijvoorbeeld. Je hoeft ze ook niet allemaal DAY ONE te spelen
Tof spel, ik vond het echt leuk, juist door de ongelofelijk keiharde savemechaniek in het spel.quote:
Hier geen problemen gehad in BC2. Hele middag online zitten spelen en ben niets geks tegen gekomen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meer mensen problemen na de update? ik kan nauwelijks meer online spelen, kan geen verbinding maken e.d. of gooit verbinding eruit tijdens het spelen.
Wordt er helemaal gek van, wil dat hij het weer normaal doet
Nou gooi de Orange box er maar gelijk uit, wat een saai kut spel is dat zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Hoe ga ik ooit beginnen
Avatar Moviequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermaak me al 3 dagen met Avatar the game. Verassend leuke filmgame.![]()
Lekker in die wagens dwars door de mooie flora en fauna jagen en al die blauwe mannetjes kapot schieten. Toffe eindbazen ook.
Ik moet de film nog kijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is James Cameron's Avatar: The Game iets voor je? Verrassend leuke action adventure.
Wat let je FOR GOD SAKE?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef fratsman het volgende:
Ik zit er aan te denken om met Uncharted te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |