Al begonnen aan GoW III?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je heerst Cybje.
En ondanks dat je plaatje een hotlink-fail is vind ik het geweldig. Zo'n Ratchet zou ik ook gewoon in mijn kast zetten
Nee. Eerst FFXIII uitspelen. Ik ben nu op weg naar de eindbaas en daarna ben ik daar even klaar mee. Dan is het tijd voor Kratos denk ik. Maar ik heb ook nog een aantal X-games die ik moet gamen... Weet niet waar ik mee moet beginnenquote:
Gewoon in de volgorde zoals je de titels hierboven hebt gezet. Aangezien je in dat geval op het punt staat om aan GoW III te beginnen raad ik alvast aan om het volgende in te slaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Eerst FFXIII uitspelen. Ik ben nu op weg naar de eindbaas en daarna ben ik daar even klaar mee. Dan is het tijd voor Kratos denk ik. Maar ik heb ook nog een aantal X-games die ik moet gamen... Weet niet waar ik mee moet beginnen
God of War III
Assassin's Creed 2
Metro 2033
Afro Samurai
Bioshock 2
Tales of Vesperia
Ik smeet er laatst ook mee vanwege een frustrerende boss fight (Lucifer volgens mij) in Dante. Hij doet het nog prima alleen zijn 2 van de 4 rode ledjes nu defectquote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Minkowski het volgende:
Heb m'n controller kapot gegooid, maar ik ga geen nieuwe kopen.
Forbidden.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
http://i.toynewsi.com/g/g(...)2133__scaled_600.jpg
Wauw Roy.
ik pm je mn adres wel, kan je je ps3 naar me opsturen, bedankt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Minkowski het volgende:
Heb m'n controller kapot gegooid, maar ik ga geen nieuwe kopen.
Er is ook iemand, die ik niet ken, maar wel een vaag bericht op teh interwebz plaatste, die z'n televisie opblies toen hij van kanaal wisselde!!!EINZBBQ!! Ik zap nooit meer!! dusssssquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef delano.888 het volgende:
Op gamefaqs zeggen mensen dat JC2 niet meer goed werkt na update 3.30, (video capture werkt niet meer altijd) en er is ook al iemand die zn ps3 gebricked heeft met 3.30
Geen update voor mij dussss
Ik heb ook een backlog van hier tot Wladiwostok. Deprimerend, niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Ik moet nog zeker 20 games spelen, waaronder GoW1 en 2, Killzone 2 en The Orange Box.
Hoe ga ik ooit beginnen
Nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Ik moet nog zeker 20 games spelen, waaronder GoW1 en 2, Killzone 2 en The Orange Box.
Hoe ga ik ooit beginnen
Alles verkopen wat ik uit heb en geen nieuwe games kopenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niet.
Dat soort backlogs loop je nooit meer in of je moet je de komende tijd 24/7 opsluiten.
Zegt iemand die een harde piemol krijgt van elke aankondiging van een Mariogame...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en niet luisteren naar hypes. Dat helpt ook tegen een backlog
Er zijn gewoon teveel UCA (universal critical acclaim, dus zeg maar achten, negens en tienen op GR en MC) games tegenwoordig. Er valt niet tegenop te boksen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eventueel beslissen om sommige games maar helemaal niet te spelen, een game die bijvoorbeeld maar een 6je gemiddeld scoort zou je kunnen laten liggen.
Dan blijf je achterlopen. Volgende maand Red Dead Redemptionquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Alles verkopen wat ik uit heb en geen nieuwe games kopen
Dat zijn geen hypes. Dat zijn kadootjes van Nintendoquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zegt iemand die een harde piemol krijgt van elke aankondiging van een Mariogame...
Tuurlijk wel. Ik heb God of War net pas gekocht bijvoorbeeld. Je hoeft ze ook niet allemaal DAY ONE te spelenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Er zijn gewoon teveel UCA (universal critical acclaim, dus zeg maar achten, negens en tienen op GR en MC) games tegenwoordig. Er valt niet tegenop te boksen.
Als je zoals ik voornamelijk adventures, strategy en RPGs (die al snel tientallen, zo niet honderden uren kosten) speelt niet. Er zitten gewoon niet genoeg uren in een dag om alles wat je wil spelen te spelen. Het is hartverscheurend.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk wel.
Je moet een knop omzetten. Je koopt een game, zeg FFXIII, en gaat deze 80 uur spelen. Dan ben je er ongeveer wel klaar mee denk ik zo en dan koop je de volgende. Je kijkt even op je Excel-sheet welke games je nog wil hebben, checkt budgetgaming voor de goedkoopste en die koop je dan. Eén voor één, nooit meer backlog stress.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je zoals ik voornamelijk adventures, strategy en RPGs (die al snel tientallen, zo niet honderden uren kosten) speelt niet. Er zitten gewoon niet genoeg uren in een dag om alles wat je wil spelen te spelen. Het is hartverscheurend.
Het kost in ieder geval geen geldquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:13 schreef Marble het volgende:
Zo'n Excelsheet voelt voor mij net zo backloggerig als een fysieke stapel, dus dan heb je toch nog steeds stress?
Ik had gewoon meteen alt2 dacht ik ingesteld; hetzelfde als COD4quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Deze week Killzone 2 binnen gekregen, ga hem dadelijk maar eens spelen. Ben vooral benieuwd of het gezeur over de besturing nou echt ergens op gebaseerd is.
Gezeur over besturing? Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Deze week Killzone 2 binnen gekregen, ga hem dadelijk maar eens spelen. Ben vooral benieuwd of het gezeur over de besturing nou echt ergens op gebaseerd is.
Door zelfs maar een paar weken te wachten kun je toch al snel 10 euro besparenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk wel. Ik heb God of War net pas gekocht bijvoorbeeld. Je hoeft ze ook niet allemaal DAY ONE te spelen
Tof spel, ik vond het echt leuk, juist door de ongelofelijk keiharde savemechaniek in het spel.quote:
Hier geen problemen gehad in BC2. Hele middag online zitten spelen en ben niets geks tegen gekomen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meer mensen problemen na de update? ik kan nauwelijks meer online spelen, kan geen verbinding maken e.d. of gooit verbinding eruit tijdens het spelen.
Wordt er helemaal gek van, wil dat hij het weer normaal doet
Nou gooi de Orange box er maar gelijk uit, wat een saai kut spel is dat zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Hoe ga ik ooit beginnen
Avatar Moviequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermaak me al 3 dagen met Avatar the game. Verassend leuke filmgame.![]()
Lekker in die wagens dwars door de mooie flora en fauna jagen en al die blauwe mannetjes kapot schieten. Toffe eindbazen ook.
Ik moet de film nog kijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is James Cameron's Avatar: The Game iets voor je? Verrassend leuke action adventure.
Wat let je FOR GOD SAKE?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef fratsman het volgende:
Ik zit er aan te denken om met Uncharted te beginnen.
KZ2 is 6 uur ofzo man. Dat doe je in een lang middagje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan blijf je achterlopen. Volgende maand Red Dead Redemption.
Ik moet zelf o.a. killzone 2 en GoW collection nog uitspelen maar ik denk dat het er nooit meer van komt.
Het is online gefixt, in de single player voelt het nog wel wat stroperig en sloom aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Echt baggerlelijk ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens WKS 2:
http://www.andriasang.com(...)knight_chronicles_2/
Ziet er grafisch weer average uit, Level 5.
Moeilijkheidsgraad hoger zetten, scheelt al gauw een dikke 3 uur.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
KZ2 is 6 uur ofzo man. Dat doe je in een lang middagje.
ik heb er ook iets van 20 in mn backlog verdeeld over 4 consolesquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Hoe ga ik ooit beginnen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
Er zitten gewoon niet genoeg uren in een dag om alles wat je wil spelen te spelen. Het is hartverscheurend.
en vergeet Bioshock en BFBC2 niet, ik heb echt met je te doen man.quote:Op zondag 25 april 2010 11:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb er ook iets van 20 in mn backlog verdeeld over 4 consoles
Ik moet bioshock1 nog spelenquote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef janrad het volgende:
[..]
en vergeet Bioshock en BFBC2 niet, ik heb echt met je te doen man.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb hier trouwens nog helemaal niets gelezen van NIER![]()
Stelletje Square barbaren![]()
Nothing is as it seems in Square Enix's latest Action-RPG game, set in a crumbling world plagued by disease and dark, unrecognizable creatures. Players assume the role of the unyielding protagonist, NIER, resolute in his quest to discover a cure for his daughter, who is infected with the Black Scrawl virus. With powerful allies and a mysterious book, NIER encounters things that will confound even the mightiest of warriors.
With NIER, experience seamless in-battle cinematics and explore hauntingly familiar lands, intense action-packed battles, and storytelling like only Square Enix can do.
The Next RPG from Square Enix: NIER, the newest franchise from RPG masters Square Enix, delivers unique and memorable characters, intense action-packed battles, explosive magic and storytelling like only Square Enix can.
Unbelievable Story Twists and Reveals: Immerse in an amazingly intricate storyline set in a world plagued by human anguish, buried secrets and a ravaging disease. With plot twists hiding around every corner, NIER's story needs to be seen to be believed.
RPG Gameplay Injected With Action-Packed Combat: Battle ferocious and mysterious enemies by combining proven RPG-style gameplay, such as magic, character development and faithful allies, with action-focused explosive swordplay and combat.
Powerful Magical Abilities: When his sword isn't enough, Nier can call on a remarkable array of stylish and powerful spells to augment his combat moves and overcome adversaries. As players progress, upgraded spells will help defeat ever-more-deadly enemies.
Brutal Combat Moves: Face off against evil creatures and unleash brutal combat moves along with devastating combo attacks. Unlock an arsenal of devastating weapons, each with its own design and attack style.
Formidable Allies: Travel with a dynamic party of allies and do battle against monstrous giants as a powerful and united party.
A Dynamic and Stunning World: Travel across an unforgettable world filled with dynamic landscapes featuring the hauntingly familiar remains of modern society
Het lijkt een beetje een mix tussen Demon Soul's & GoW 3 te worden
Je hebt ook YouTube HD website voor de PS3, maar ik ben de link vergetenquote:Op zondag 25 april 2010 03:32 schreef Chrizs het volgende:
Handig RTL gemist op je PS3
http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad
Edit: kom er net achter dat je ze ook op kan slaan
Insidegamer geeft een 9quote:Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Review's van Nier zijn allemaal kut, jammer
Ja potverdomme Roy, nou laat je me weer twijfelenquote:
Steven zegt dat enkel hardcore RPG gamers dit spel moeten kopen.quote:Op maandag 26 april 2010 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.zavvi.com/game(...)f-fate/10074062.html
Steven van Gamekings?quote:Op maandag 26 april 2010 00:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Steven zegt dat enkel hardcore RPG gamers dit spel moeten kopen.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:17 schreef WSquater het volgende:
Ik heb gehoord dat Just Cause 2 best wel gaaf is. Iemand meer info?
HALLOOOOO DSquote:Op zondag 25 april 2010 18:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb hier trouwens nog helemaal niets gelezen van NIER![]()
Stelletje Square barbaren![]()
Nothing is as it seems in Square Enix's latest Action-RPG game, set in a crumbling world plagued by disease and dark, unrecognizable creatures. Players assume the role of the unyielding protagonist, NIER, resolute in his quest to discover a cure for his daughter, who is infected with the Black Scrawl virus. With powerful allies and a mysterious book, NIER encounters things that will confound even the mightiest of warriors.
With NIER, experience seamless in-battle cinematics and explore hauntingly familiar lands, intense action-packed battles, and storytelling like only Square Enix can do.
The Next RPG from Square Enix: NIER, the newest franchise from RPG masters Square Enix, delivers unique and memorable characters, intense action-packed battles, explosive magic and storytelling like only Square Enix can.
Unbelievable Story Twists and Reveals: Immerse in an amazingly intricate storyline set in a world plagued by human anguish, buried secrets and a ravaging disease. With plot twists hiding around every corner, NIER's story needs to be seen to be believed.
RPG Gameplay Injected With Action-Packed Combat: Battle ferocious and mysterious enemies by combining proven RPG-style gameplay, such as magic, character development and faithful allies, with action-focused explosive swordplay and combat.
Powerful Magical Abilities: When his sword isn't enough, Nier can call on a remarkable array of stylish and powerful spells to augment his combat moves and overcome adversaries. As players progress, upgraded spells will help defeat ever-more-deadly enemies.
Brutal Combat Moves: Face off against evil creatures and unleash brutal combat moves along with devastating combo attacks. Unlock an arsenal of devastating weapons, each with its own design and attack style.
Formidable Allies: Travel with a dynamic party of allies and do battle against monstrous giants as a powerful and united party.
A Dynamic and Stunning World: Travel across an unforgettable world filled with dynamic landscapes featuring the hauntingly familiar remains of modern society
Het lijkt een beetje een mix tussen Demon Soul's & GoW 3 te worden
Gewoon met de PS3 browser naar www.youtube.com gaan. YouTube XL start dan automatisch op.quote:Op zondag 25 april 2010 19:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je hebt ook YouTube HD website voor de PS3, maar ik ben de link vergeten
Echt helemaal niemand ?quote:Op zondag 25 april 2010 09:29 schreef janrad het volgende:
Heeft iemand hier al Netflix voor zijn PS3? en zoja wat vind je er van. Of is dit niet voor Nederlandse PS3 beschikbaar ?
Niet beschikbaar in de lage landen.quote:
Lang leve het Europese auteursrechtensysteemquote:
Laatste keer dat ik KZ2 speelde, begon m'n linker front speaker te kraken bij lage tonenquote:Op zondag 25 april 2010 19:21 schreef Beach het volgende:
Ik zit nu dus weer KZ2 te spelen en ik vergaap me nog gewoon aan de graphics.
Is dat specifiek voor die game of voor alle psn games? Was me nooit opgevallen..quote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef Griebus het volgende:
Zat eraan te denken om Final Fight uit de store te halen maar die DRM is echt zó sneu dat ik weiger.
Niet dat ik mijn games wil sharen maar ik zou ook graag een spelletje willen spelen als ik niét online ben/kan.
Dat moet je even wachten. Er is iets niet helemaal goed gegaan aldus Capcom en er komt een oplossing aan:quote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef Griebus het volgende:
Zat eraan te denken om Final Fight uit de store te halen maar die DRM is echt zó sneu dat ik weiger.
Niet dat ik mijn games wil sharen maar ik zou ook graag een spelletje willen spelen als ik niét online ben/kan.
Wat er niet goed gegaan was volgens Capcom, is dat er niets over stond vermeld in de voorwaarden. Dat gaan ze nu aanpassen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat moet je even wachten. Er is iets niet helemaal goed gegaan aldus Capcom en er komt een oplossing aan:
http://www.edge-online.co(...)-for-final-fight-drm
Dit is de eerste die dat heeft op PSN (Warhawk had het ook volgens mij, maar das niet zo gek, voor een MMO). Ubisoft heeft het in een aantal PC-titels gepropt en EA heeft het in Command & Conquer 4 zitten.quote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat er niet goed gegaan was volgens Capcom, is dat er niets over stond vermeld in de voorwaarden. Dat gaan ze nu aanpassen.Fail @ Capcom
Schijnt al in meerdere games gebruikt te worden maar dat is me nooit opgevallen eigenlijk...
quote:Op maandag 26 april 2010 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat moet je even wachten. Er is iets niet helemaal goed gegaan aldus Capcom en er komt een oplossing aan:
http://www.edge-online.co(...)-for-final-fight-drm
Als ik dit zo lees, gaan ze alleen de voorwaarden aanpassen....quote:When it was brought to our attention that the notification was missing, we acted quickly with Sony Computer Entertainment America and a fix is on the way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Schandalig zeg!! Welke games gebruiken allemaal DRM? Die koop ik dus mooi niet.quote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat er niet goed gegaan was volgens Capcom, is dat er niets over stond vermeld in de voorwaarden. Dat gaan ze nu aanpassen.Fail @ Capcom
Schijnt al in meerdere games gebruikt te worden maar dat is me nooit opgevallen eigenlijk...
Ik heb het laten doen bij iemand van Marktplaats in Uithoorn. Dat duurde 2 uur wachten, kostte mij 35 euro en mijn disc die er nog inzat kreeg ik uiteraard terug. Ook de saves bleven intact.quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Gray het volgende:
Goede topic titel, zeg.
Mijn PS3 is sinds eergisteren ook brak. Al een aantal keer vloog m'n PS3 bij het spelen van MW2 plots uit, nu start die helemaal niet meer op. Mijn vragen zijn als volgt:
-Waar laat ik m'n PS3 fixen?
-Wat kost me dat?
-Hoe lang duurt dat?
-Krijg ik m'n MW2 disc terug (die zit er nog in)?
-Wat gebeurt er met m'n save-games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |