Het kost in ieder geval geen geldquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:13 schreef Marble het volgende:
Zo'n Excelsheet voelt voor mij net zo backloggerig als een fysieke stapel, dus dan heb je toch nog steeds stress?
Ik had gewoon meteen alt2 dacht ik ingesteld; hetzelfde als COD4quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Deze week Killzone 2 binnen gekregen, ga hem dadelijk maar eens spelen. Ben vooral benieuwd of het gezeur over de besturing nou echt ergens op gebaseerd is.
Gezeur over besturing? Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Deze week Killzone 2 binnen gekregen, ga hem dadelijk maar eens spelen. Ben vooral benieuwd of het gezeur over de besturing nou echt ergens op gebaseerd is.
Door zelfs maar een paar weken te wachten kun je toch al snel 10 euro besparenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk wel. Ik heb God of War net pas gekocht bijvoorbeeld. Je hoeft ze ook niet allemaal DAY ONE te spelen
Tof spel, ik vond het echt leuk, juist door de ongelofelijk keiharde savemechaniek in het spel.quote:
Hier geen problemen gehad in BC2. Hele middag online zitten spelen en ben niets geks tegen gekomen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meer mensen problemen na de update? ik kan nauwelijks meer online spelen, kan geen verbinding maken e.d. of gooit verbinding eruit tijdens het spelen.
Wordt er helemaal gek van, wil dat hij het weer normaal doet
Nou gooi de Orange box er maar gelijk uit, wat een saai kut spel is dat zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Beach het volgende:
Ik moet nog zeker 20 games spelen, waaronder GoW1 en 2, Killzone 2 en The Orange Box.
Hoe ga ik ooit beginnen
Avatar Moviequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermaak me al 3 dagen met Avatar the game. Verassend leuke filmgame.![]()
Lekker in die wagens dwars door de mooie flora en fauna jagen en al die blauwe mannetjes kapot schieten. Toffe eindbazen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |