ga je schamenquote:
* DevilsWhore kleedt zich uitquote:Op donderdag 22 april 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker zeg, beide op de laptop, doe dan wat andere dingen zou ik zeggen
We zijn pas net thuis jaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker zeg, beide op de laptop, doe dan wat andere dingen zou ik zeggen
hij is mod en feyenoord fanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom maken jullie je eigenlijk druk over wat timmmmm vindt?
Had 'm dan Alors on dance genoemdquote:
Exit onlyquote:Op donderdag 22 april 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
TREV KAN WEL WAT PEPER IN ZN REET GEBRUIKEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt op hetzelfde neer. Kan beter andersom.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lezen...ALS rugzak is niet IN een rugzak..
Laforest wil wel ergens anders in dan in je ruzak
twee redenen erbij om je er niets van aan te trekkenquote:
Dammmquote:Op donderdag 22 april 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had 'm dan Alors on dance genoemd
Je hebt gelijk want wat hij vind moet hij maar naar de Politie brengenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom maken jullie je eigenlijk druk over wat timmmmm vindt?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Exit only
Dat wou ik niet weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kinderlijke onschuld, wat doe je
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt gelijk want wat hij vind moet hij maar naar de Politie brengen
Jij begon er overquote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wou ik niet weten!
Mijn kinderlijke onschuld, wat doe je
Zeg dat maar eens tegen iemand die een mening wil zeggen en dan begint met Ik vind, kan je lachenquote:
ik trek ook geen kasten aan, ik zit er in en moet er uitkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
twee redenen erbij om je er niets van aan te trekken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Wat voor eentje, van de Ikea?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik trek ook geen kasten aan, ik zit er in en moet er uitkomen
Mag ik er bij komen?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik trek ook geen kasten aan, ik zit er in en moet er uitkomen
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]Je komt me herkenbaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm. Voor het geval je de lapo zou hebben?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmhad je me dat niet wat eerder kunnen zeggen?
Welke kaartjes?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen dat ik die kaartjes niet gewonnen heb.
Eigenlijk ga ik even serieus naar mijn huiswerk kijken. als ik dat volhoud.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Voor het geval je de lapo zou hebben?
Ik wil 19 september mee doen aan de Dam tot damloop, en ik wil meer werken (ja nog meerquote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie is alles en wat wil je van hem?
En ik wil kunnen tekenen, en kunnen gitaar/piano spelen en en en.....quote:
Okee....quote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar als ik heb nu weer heb dan heb ik al een TT
Dat laatste is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil 19 september mee doen aan de Dam tot damloop, en ik wil meer werken (ja nog meer) en en en
![]()
[..]
En ik wil kunnen tekenen, en kunnen gitaar/piano spelen en en en.....
ach ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie wil er naar de Elf Fantasy Fair dit weekend?!
je bent naakt heh, zo niet, dan ben je dat over 2 secondenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
* DeLuna kruipt bij naatje in de kast.
Piano spelen? Dat valt nog vies tegen hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat laatste is toch niet zo moeilijk?
'kay.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent naakt heh, zo niet, dan ben je dat over 2 seconden
Nee tape over je mond plakken en dan springenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Piano spelen? Dat valt nog vies tegen hoor.
Oh. Maar er is geen tape hier.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee tape over je mond plakken en dan springendie dus->
Bis Laterquote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben nu wel weg van fok, omdat gezellig in de kast
*moeder moet op PC*
Ja maar dan lijkt hij niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat het met plakband of iets van pleisters ook wel wil lukken
Heul niet!quote:
HET WAS NIET GRAPPIG!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie weet waar panda is?
Ik heb een verse grappige anekdote voor dr
Ik denk niet na over jouw kont.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij zei als eerste wat over mijn kont
Laat maar., ik zeg het verkeerdquote:
Maar waarom zei je dan dat er peper in moest?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet na over jouw kont.
Moest lang wachten op ;t nieuwe topic.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom zei je dan dat er peper in moest?
Dat viel heul wel meequote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moest lang wachten op ;t nieuwe topic.
De spin an sich niet maar hoe wij zaten, stonden en gilden welquote:
Die spin is waarschijnlijk nog banger dan dat jullie zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus DW en ik zitten relaxed op de bank.
Opeens doet DW raar en angstig en wijst naar de grond. Daar zat dus een spin van 20 cm doorsnede (ok ok het was maximaal 7 cm van poot tot poot).
Wij reageerden zoals elke vrouw hoort te reageren en gingen roepen om raph, die zit boven te gamen, en die vond het niet nodig om ons te komen redden![]()
Huppelhond wilde wel helpen, die joeg de spin weg. Regelrecht onder de bank waar wij op zaten. Binnen 2 tiende van een seconde stonden wij op de bank.
Weer te gillen om Raph, die stuurde huppelkind maar naar beneden, dat was geen succes. Uiteindelijk kwam hij zelf maar naar beneden en ging de bank van zn plek halen. Ook hij schrok van hoe groot het kreng was.
Onze hartjes doen het nu weer zoals het horen, nu zijn we niet meer bang, denk ik
viel wel mee en ik was vandaag een beetje slecht en niet op volle snelheidquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moest lang wachten op ;t nieuwe topic.
Niet grappigquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Opeens doet DW raar en angstig en wijst naar de grond. Daar zat dus een spin van 20 cm doorsnede (ok ok het was maximaal 7 cm van poot tot poot).
Wij reageerden zoals elke vrouw hoort te reageren en gingen roepen om raph, die zit boven te gamen, en die vond het niet nodig om ons te komen redden![]()
Huppelhond wilde wel helpen, die joeg de spin weg. Regelrecht onder de bank waar wij op zaten. Binnen 2 tiende van een seconde stonden wij op de bank.
Weer te gillen om Raph, die stuurde huppelkind maar naar beneden, dat was geen succes. Uiteindelijk kwam hij zelf maar naar beneden en ging de bank van zn plek halen. Ook hij schrok van hoe groot het kreng was.
Onze hartjes doen het nu weer zoals het horen, nu zijn we niet meer bang, denk ik
HEUL NIET!! HIJ RENDE OP ONS AF!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die spin is waarschijnlijk nog banger dan dat jullie zijn
Ik dacht ik = een lul maar die misschien voor de volgende TT latenquote:
Omg...dat had ik laatst al van een spin van 5 cm in de zandbak..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat had ik graag willen zienquote:Op donderdag 22 april 2010 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Dat wel ja. Wij zo op de bank staan, huppelkind op de grond voor de bankquote:Op donderdag 22 april 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De spin an sich niet maar hoe wij zaten, stonden en gilden wel
Niet bij mij want ik heb al een anderequote:Op donderdag 22 april 2010 22:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik dacht ik = een lul maar die misschien voor de volgende TT laten![]()
![]()
met een ijsemmerquote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wel ja. Wij zo op de bank staan, huppelkind op de grond voor de bank
Waar zijn jullie dan zo bang voor? Ik snap dat niet zo goedquote:Op donderdag 22 april 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEUL NIET!! HIJ RENDE OP ONS AF!!!
ik was nooit bang voor spinnen maar hier in Emmen zijn ze minstens 3keer zo groot als ze in sliedrecht ooit warenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar zijn jullie dan zo bang voor? Ik snap dat niet zo goed
De logica ontgaat me nog steedsquote:
Het is een huge ass SPIN!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn niet dodelijk? En, ja, ze doen gewoon niks, behalve rondlopen. Hoppa, naar buiten en je ziet hem nooit weer terug.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik was nooit bang voor spinnen maar hier in Emmen zijn ze minstens 3keer zo groot als ze in sliedrecht ooit waren
Wordt jij maar eens wakker doordat er een gigaspin over je heen looptquote:Op donderdag 22 april 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
FU!!!quote:
Ga je anus eens openscheuren.quote:
Nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wordt jij maar eens wakker doordat er een gigaspin over je heen loopt
Dat soort logica heeft hij van zn vader geërfdquote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De logica ontgaat me nog steeds
ZE ZIJN ENG JAquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn niet dodelijk? En, ja, ze doen gewoon niks, behalve rondlopen. Hoppa, naar buiten en je ziet hem nooit weer terug.
Wees blij.quote:
Ik had hem opgepakt, eens goed bekeken, en buiten gezet ja. Oh, en ook wel aan jullie laten zien.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FU!!!
Jij was ons wel direct komen redden als je ons had horen gillen he
Waarom niet onder de bank laten zitten, is die je ook niet tot lastquote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had hem opgepakt, eens goed bekeken, en buiten gezet ja. Oh, en ook wel aan jullie laten zien.
Net gedaan, net als Trev.quote:
Zodra je ;m buiten had gezet had ik je tot moes geslagen dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had hem opgepakt, eens goed bekeken, en buiten gezet ja. Oh, en ook wel aan jullie laten zien.
Laten zien vind ik niet erg, als je hem maar bij je houd dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, maar de vrouwen hèquote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom niet onder de bank laten zitten, is die je ook niet tot last
Die beesten horen buiten ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze laten mensen schrikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen toch niks? Wat is daar dan eng aan?
* shiverquote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodra je ;m buiten had gezet had ik je tot moes geslagen dan.
Als ze bij mij de muggen enzo weg houden heb ik geen last van, niet dat ik last van muggen hebquote:
Ja maar dat doen sommige mensen ook en die zijn ook niet allemaal eng.quote:
Jupquote:
Ik heb ook geen last van muggen. Dus, tja. Gewoon naar buiten, in de wijde wereld.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze bij mij de muggen enzo weg houden heb ik geen last van, niet dat ik last van muggen heb
Dan durf ik er niet meer op te zitten.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grafbeesten.quote:
Ik laat zomers ook vaak KLEINE spinnen zitten. Lekker spinweb maken en muggen vangen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze bij mij de muggen enzo weg houden heb ik geen last van, niet dat ik last van muggen heb
ZE HEBBEN TEVEEL POTENquote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen toch niks? Wat is daar dan eng aan?
Weet je dan ook zeker dat ze niet onder je bed zitten?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan durf ik er niet meer op te zitten.
TMIquote:
Dus? Waarom sla je mij dan tot moes?quote:
DAT WIL IK NIET WETENquote:Op donderdag 22 april 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je dan ook zeker dat ze niet onder je bed zitten?
quote:
Als jij ;t laat zien..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus? Waarom sla je mij dan tot moes?![]()
Althans, ga je een falende poging tot doen?
Oke.quote:
STOEPPIEquote:
Ik ga wel over je heen poepen dit weekendquote:
Kan me geen fuck schelen, ze zijn eng.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke.Daar doen ze eigenlijk niks anders mee dan lopen, maar oke.
Weinig goeds aan deze avondquote:
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STOEPPIE
Jij had ons toch ewl gered he
Anders geloof je niet dat ik hem heb gevangen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t laat zien..Ik ram je ballen eraf.
Alleen maar een lief spinnetjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?
Gaaf. Jij gaat mijn verblijfplaats zoeken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga wel over je heen poepen dit weekend
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wiltquote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?
Niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Neelix het volgende:
Hey Trev, heb je nog naar Memoir gekeken?
Jawel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Anders geloof je niet dat ik hem heb gevangen.
SPINNEN ZIJN HEUL NIET LIEF!quote:
Hm.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wilt
Hee jij...red je het allemaal nog? Bibber je al?quote:
AAAHquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Deze is wel supercute trouwens:
[ afbeelding ]
Ja. Ik weet waar je woont enzulks.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf. Jij gaat mijn verblijfplaats zoeken?
Die ziet er wel grappig uitquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Deze is wel supercute trouwens:
[ afbeelding ]
Sure..nog steeds een beetje verkouden thoughquote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee jij...red je het allemaal nog? Bibber je al?
Ook waar mijn homies wonen, en hoe je bij mijn ouder komt?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik weet waar je woont enzulks.
Ja, over me heen lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben ze al eens kwaad gedaan behalve je laten schrikken?
Nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook waar mijn homies wonen, en hoe je bij mijn ouder komt?
Ik ben alleen bang voor wespen als m;n beste vriendin erbij isquote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Spinnen zijn kutbeesten
Maar nog lang niet zo erg als wespen
Nou dan.quote:
Mooi, als je het morgen even niet weet kan je dus gewoon even een niesbui krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
Sure..nog steeds een beetje verkouden though
Ja maar spinnen doen niks, wespen kunnen prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Spinnen zijn kutbeesten
Maar nog lang niet zo erg als wespen
Dank jequote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi, als je het morgen even niet weet kan je dus gewoon even een niesbui krijgen![]()
Hoewel ik natuurlijk zeker weet dat je alles weet en goed doet
Spinnen lopen en rennen en kriebelen en zijn eng.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar spinnen doen niks, wespen kunnen prikken
Je wilt me echt niet he dit weekendquote:
Spinnen kan je toch flink wat makkelijker meppen dan wespen in het algemeen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Spinnen lopen en rennen en kriebelen en zijn eng.
Wespen mep je gewoon een eind weg, klaar.
Ik ben er niet neequote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt me echt niet he dit weekend
Wespen prikken bijna nooit.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In wie niet?quote:
Nou en.quote:
Ja, daaromquote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Spinnen bijten helemaal nooit.quote:
Hell no dat ik een spin aanraak!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Spinnen kan je toch flink wat makkelijker meppen dan wespen in het algemeen.
Then what's the point of being here?quote:
Spinnen kunnen dodelijk zijnquote:
Nou, dan zien we elkaar de rest van de maand niet, wat jij wilt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Then what's the point of being here?
Mijn huis is geen overnachtingsgrot waar zomaar in geslapen kan worden.
Dan mag jij mij vertellen welke Nederlandse spin dodelijk is. Die in het wild rondlopen dan hè.quote:
Met een krant...duh.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hell no dat ik een spin aanraak!
Wespen zijn vooral vervelend.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wespen ook
Schrik me elke keer dood
Mjah, inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, dan zien we elkaar de rest van de maand niet, wat jij wilt.
Beter doen we dit op msn dan hier.
Wie zegt dat ik ;t over Nederlandse spinnen heb?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen welke Nederlandse spin dodelijk is. Die in het wild rondlopen dan hè.
Ik. Waarom zou je anders in Nederland bang zijn voor spinnen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ;t over Nederlandse spinnen heb?
Ik niet. Ik kan namelijk niet binnen een straal van een halve meter van een spin komen. Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
Spinnen kan je toch flink wat makkelijker meppen dan wespen in het algemeen.
Omdat spinnen kankerbeesten zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Waarom zou je anders in Nederland bang zijn voor spinnen?
Spinnen ookquote:
Trouwens, is er wat met jouw toetsenbord ofzo? ik zie bij jou altijd een ; ipv een '.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ;t over Nederlandse spinnen heb?
Dan moet je zorgen dat je een vent hebt die het voor je doetquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan namelijk niet binnen een straal van een halve meter van een spin komen. Dat is onmogelijk.
Ik snap ;t wel hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Spinnen ook![]()
Ze zijn allemaal vervelend, maar wespen daar ben ik gewoon doodsbang voor
Ik had laatst weer in een treincoupé gezeten en zag een wesp vliegen... ik pakte meteen m'n tas op en liep naar de volgende coupé
Luiheidquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Trouwens, is er wat met jouw toetsenbord ofzo? ik zie bij jou altijd een ; ipv een '.
Het is hun auraquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan namelijk niet binnen een straal van een halve meter van een spin komen. Dat is onmogelijk.
Maar waarom dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat spinnen kankerbeesten zijn.
Ik ben half allergischquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Spinnen ook![]()
Ze zijn allemaal vervelend, maar wespen daar ben ik gewoon doodsbang voor
Ik had laatst weer in een treincoupé gezeten en zag een wesp vliegen... ik pakte meteen m'n tas op en liep naar de volgende coupé
Die nagelsquote:
Dat. Kijk, in Australië e.d. is het natuurlijk een ander verhaalquote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Waarom zou je anders in Nederland bang zijn voor spinnen?
Hier niet. Hier vormen die kutbeesten een plaag. Ik kan niet meer zonder kapmes over straat.quote:
Jezus bart houd er over op. Ik ben kankerbang voor spinnen, en daar kan ik niks aan doen. Jij snapt ;t niet, nou dan toch lekker niet. Let me be.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is hun aura
[..]
Maar waarom dan?
Half?quote:[..]
Ik ben half allergisch
Hmm...en waar ergens woon jij dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hier niet. Hier vormen die kutbeesten een plaag. Ik kan niet meer zonder kapmes over straat.
Ik heb er ook eentje in opleiding atmquote:Op donderdag 22 april 2010 22:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een vent hebt die het voor je doet![]()
Wat zieligquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
He bah, nou moest ik voor mijn ouders een balletje halen, moest ik voor straf er zelf ook maar eentje nemen
IK SNAP T NIETquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm heerlijk gepuzzel om uit te zoeken wat er nu mis is met mn geld. Zoals het er nu uitziet mis ik gewoon een uurtje of 33
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje in opleiding atm
Inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat. Kijk, in Australië e.d. is het natuurlijk een ander verhaal
Van elke fobie kan je afkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus bart houd er over op. Ik ben kankerbang voor spinnen, en daar kan ik niks aan doen. Jij snapt ;t niet, nou dan toch lekker niet. Let me be.
Mjah. Allergische reactie, maar niet zo erg dat ik gelijk naar het ziekenhuis moet ofzo.quote:[..]
Half?
Arme stakker toch.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
He bah, nou moest ik voor mijn ouders een balletje halen, moest ik voor straf er zelf ook maar eentje nemen
Ik ook nietquote:
Als je terugleest vindt je die redenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Van elke fobie kan je afkomenPlus, je moet een reden voor hebben om bang voor iets te zijn. Maar ik houd er over op
Dat is neit half. Dat is gewoon allergisch. Maar moet je wel mee uitkijken, want dat kan alleen maar erger wordenquote:[..]
Mjah. Allergische reactie, maar niet zo erg dat ik gelijk naar het ziekenhuis moet ofzo.
whut?quote:
Niemand snapt ;tquote:Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mijn banksaldo snapt het ook al niet
Zal ik een keer met hem gaan jagen zodat hij het snapt?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje in opleiding atm
Over je heen lopen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je terugleest vindt je die reden
Mwah, tot nu toe geen last van dat het erger wordt, of iets wat daar op lijkt.quote:[..]
Dat is neit half. Dat is gewoon allergisch. Maar moet je wel mee uitkijken, want dat kan alleen maar erger worden
Dan neem ik ook wel een grote versiequote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Neelix het volgende:
[..]Duurt alleen nog wel even voor die spinnen voor je kan doodslaan...
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meest voor komende computer probleem![]()
Problem Exists Between Keyboard And Chair
Jep.quote:
Gebeurt vrij snel anders.quote:[..]
Mwah, tot nu toe geen last van dat het erger wordt, of iets wat daar op lijkt.
Morgen 3 uur in de wacht staan om te ontdekken hoe het zitquote:
Wie?quote:
UITLEG AUB IK BEN BLONTquote:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen 3 uur in de wacht staan om te ontdekken hoe het zit
Doe;k niet aanquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
voor de dames![]()
READ THE FUCKING MANUAL
Niet bij mij schijnbaar.quote:
quote:
READ THE FUCKING MANUAL!quote:
Had ik al verteld dat ik heul goed spinnen kan wegwerken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan neem ik ook wel een grote versie
Dat zei iemand van de MediaMarkt serieus een keer tegen Marijke, hij ging er vanuit dat zij het niet zou begrijpenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei iemand van de MediaMarkt serieus een keer tegen Marijke, hij ging er vanuit dat zij het niet zou begrijpen
Dan heb je aan haar inderdaad de verkeerdequote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei iemand van de MediaMarkt serieus een keer tegen Marijke, hij ging er vanuit dat zij het niet zou begrijpen
Ehm nee?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik heul goed spinnen kan wegwerken?
Nope.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom kende je hem zeker ook nog niet
Zo, dan ben je best dom als je dat probeert..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, IK weet dat zelfs...quote:Op donderdag 22 april 2010 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb je aan haar inderdaad de verkeerde
Jij blij.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet bij mij schijnbaar.
[..]
[..]
READ THE FUCKING MANUAL!
Maar ehm. Jij bent dinnie van IJkje!quote:
quote:
Wie?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar ehm. Jij bent dinnie van IJkje!
Hoe de F krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou er niet vrolijk van worden. Ik word op de meest rare momenten gestoken. Midden in een achtbaanritje bijvoorbeeld
Handig ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou er niet vrolijk van worden. Ik word op de meest rare momenten gestoken. Midden in een achtbaanritje bijvoorbeeld
Alleen nu ben ik niet meer alleen thuisquote:
Marijke, MarijkeZwolle alhier.quote:
True. Daar is wel enige basiskennis voor nodigquote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar ehm. Jij bent dinnie van IJkje!
Als ik dat nou eens wist.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
True. Daar is wel enige basiskennis voor nodig
Maar schat, tegen de tijd dat jij hier bent, ben ik al gevlucht voor de spin...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgende keer als je een spin weg wil hebben bel je mij en kom ik het oplossen?
Ik als ik op het dak van een clubgebouw aan het klimmen ben. En toen viel ik een metertje of 5 naar benedenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slaap ze Eze ::Wquote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Tijd van komen en gaan enzo, en ik ga slapen.
Truste liefjes en andersoortig menspersonen hier!
Bis Later Maantjequote:
Hmmm...ja, dat is een lastige idd.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat, tegen de tijd dat jij hier bent, ben ik al gevlucht voor de spin...
hubba hubbaquote:
Ik hoop dat je wegrot.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Tijd van komen en gaan enzo, en ik ga slapen.
Truste liefjes en andersoortig menspersonen hier!
Hmm...digitaliseren en in SecondLife gaan wonen?quote:
Daar zijn toch heul geen spinnenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmm...digitaliseren en in SecondLife gaan wonen?
Of op Fok! gaan rondhangen als digitale spoken?
Welles! Google Spiders enzo...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar zijn toch heul geen spinnen![]()
Mijn zoon ook ontdekte ik net (pas)quote:Op donderdag 22 april 2010 23:14 schreef -Datdus- het volgende:
BOH ik ben morgen vrij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, want ik wil mensen van vlees en bloed knuffelen...enzo...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Welles! Google Spiders enzo...
En anders...probleem opgelost toch?
Dan toch maar eens zien of ik binnen kort weer naar zwolle kanquote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want ik wil mensen van vlees en bloed knuffelen...enzo...
Hmmm, heb je ook wel weer een punt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want ik wil mensen van vlees en bloed knuffelen...enzo...
En wat wil je downloaden en hoe groot is het?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef -Datdus- het volgende:
Godsamme![]()
Ik wil iets downloaden en dat duurde 4 uur ja. maar nu ik er naar kijk staat er running out of diskspace. MEH en hij heeft maar tot 12% gedownload.
genoeg gratis porno om naar te zoeken en te knuffelen niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm, heb je ook wel weer een punt.
Heb jij een idee dan?
gta iv + eeflc (dlc) 16 gb ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat wil je downloaden en hoe groot is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |