Net gedaan, net als Trev.quote:
Zodra je ;m buiten had gezet had ik je tot moes geslagen dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had hem opgepakt, eens goed bekeken, en buiten gezet ja. Oh, en ook wel aan jullie laten zien.
Laten zien vind ik niet erg, als je hem maar bij je houd dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had hem opgepakt, eens goed bekeken, en buiten gezet ja. Oh, en ook wel aan jullie laten zien.
Mjah, maar de vrouwen hèquote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom niet onder de bank laten zitten, is die je ook niet tot last
Die beesten horen buiten ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze laten mensen schrikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen toch niks? Wat is daar dan eng aan?
* shiverquote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodra je ;m buiten had gezet had ik je tot moes geslagen dan.
Als ze bij mij de muggen enzo weg houden heb ik geen last van, niet dat ik last van muggen hebquote:
Ja maar dat doen sommige mensen ook en die zijn ook niet allemaal eng.quote:
Jupquote:
Ik heb ook geen last van muggen. Dus, tja. Gewoon naar buiten, in de wijde wereld.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze bij mij de muggen enzo weg houden heb ik geen last van, niet dat ik last van muggen heb
Dan durf ik er niet meer op te zitten.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grafbeesten.quote:
Ik laat zomers ook vaak KLEINE spinnen zitten. Lekker spinweb maken en muggen vangen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze bij mij de muggen enzo weg houden heb ik geen last van, niet dat ik last van muggen heb
ZE HEBBEN TEVEEL POTENquote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen toch niks? Wat is daar dan eng aan?
Weet je dan ook zeker dat ze niet onder je bed zitten?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan durf ik er niet meer op te zitten.
TMIquote:
Dus? Waarom sla je mij dan tot moes?quote:
DAT WIL IK NIET WETENquote:Op donderdag 22 april 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je dan ook zeker dat ze niet onder je bed zitten?
quote:
Als jij ;t laat zien..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus? Waarom sla je mij dan tot moes?![]()
Althans, ga je een falende poging tot doen?
Oke.quote:
STOEPPIEquote:
Ik ga wel over je heen poepen dit weekendquote:
Kan me geen fuck schelen, ze zijn eng.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke.Daar doen ze eigenlijk niks anders mee dan lopen, maar oke.
Weinig goeds aan deze avondquote:
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STOEPPIE
Jij had ons toch ewl gered he
Anders geloof je niet dat ik hem heb gevangen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t laat zien..Ik ram je ballen eraf.
Alleen maar een lief spinnetjequote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?
Gaaf. Jij gaat mijn verblijfplaats zoeken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga wel over je heen poepen dit weekend
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wiltquote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?
Niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Neelix het volgende:
Hey Trev, heb je nog naar Memoir gekeken?
Jawel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Anders geloof je niet dat ik hem heb gevangen.
SPINNEN ZIJN HEUL NIET LIEF!quote:
Hm.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |