Omdat jullie met zijn drieën zomaar alles zeggen zonder ook maar iets te melden te hebbenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom Panda zo laag en hoe kan je Marijke nou vergeten?en ik ben niet nieuw
Iddquote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen boven de vrouwen zetten. Luna en ik zijn gelijk aan jou en eze.
Te nieuw om mee te dingen naar capo. DW maakt nog wel een kans toch herzien te worden, maar die mag mij niet zo, dus dat maakt het lastigquote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen boven de vrouwen zetten. Luna en ik zijn gelijk aan jou en eze.
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een autist?
Ik heb geen autisme, maar ik heb wel trekken van... ik kom meer in de richting van NLD, maar ook daar mis ik wat punten (NLD is echter wel een autismevorm)quote:Op donderdag 22 april 2010 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet spotten met autisme. Jewaids.
Vanaf hier verlies je je geloofwaardigheid echter weerquote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Chain of Command in de ONZ SC: wederom beginnen we met Paul, daarboven staan newfags, dan trevland, stoeprad en Panda, daarboven staan Engine, Suikertaart, en het gespuis wat verder niet genoemd wordt, daarboven staan DW, DeLuna en Myraela, dan als bazen onder de SCers komen daar mijzelve en Ezechielk, en daarboven, als stille partners, de ONZmods Murp en SWJ.
Like DuH daarom zitten we ook in onzquote:Op donderdag 22 april 2010 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat jullie met zijn drieën zomaar alles zeggen zonder ook maar iets te melden te hebben
Had hij dat dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vanaf hier verlies je je geloofwaardigheid echter weer
Zit ik niet bij de kastquote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Chain of Command in de ONZ SC: wederom beginnen we met Paul, daarboven staan newfags, dan trevland, stoeprad en Panda, daarboven staan Engine, Suikertaart, en het gespuis wat verder niet genoemd wordt, daarboven staan DW, DeLuna en Myraela, dan als bazen onder de SCers komen daar mijzelve en Ezechielk, en daarboven, als stille partners, de ONZmods Murp en SWJ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook trekken van autisme. Maar mijn diagnose wijst daar absoluut niet op. Maar iedereen heeft wel trekken van autisme.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
late reactie...
[..]
[..]
Ik heb geen autisme, maar ik heb wel trekken van... ik kom meer in de richting van NLD, maar ook daar mis ik wat punten (NLD is echter wel een autismevorm)
Ik geloofde dat MadHatter geen kloon van hem isquote:
Dat wil ik nog steeds wel geloven maar veel meer ook nietquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloofde dat MadHatter geen kloon van hem is
Dus ik ben de kleinbitch van Myraela?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Myraela heeft mij als bitch
ik heb jou als bitch
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus ik ben de kleinbitch van Myraela?
Dus myraela is de grootbitch? GILFquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus ik ben de kleinbitch van Myraela?
Lijkt me sterk dat ze al oma isquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus myraela is de grootbitch? GILF
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede smaakquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is fijn he?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik alleen thuis ben
Jij heet nathanael, en je achternaam is even schetig, jij hoort naast DW, Myraela en DeLuna. En eigenlijk hoort Deluna een trapje lager, maar dat is mijn exFok~vriendinnetje, dus dat durf ik niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
Maar timmmmm, zit ik nu nergens bijBen ik gewoon spul dat niet genoemd word...
![]()
*e-penis krimpt een beetje*
Die is zeker fijn, das wel nice ik heb hem nu ook op de pc staanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is fijn he?
Ik kreeg hem gister van Marijke als mp3
En je mag niet mee als de rugzak van Laforest?quote:
Alsof ze daar in kanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je mag niet mee als de rugzak van Laforest?
Dat sowieso tochquote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
Dus eigenlijk zit ik gewoon in de een na laatste kasten ik sta boven stoep...
Ik ben 2 keer zo lang en breed als hem. Kan hij beter in mijn rugzak.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je mag niet mee als de rugzak van Laforest?
lezen...ALS rugzak is niet IN een rugzak..quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer zo lang en breed als hem. Kan hij beter in mijn rugzak.
Overigens heb ik het er niet voor over om een rugzak te dragen. Wat zijn die dingen lelijk.![]()
ik las dan ook rukzakquote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lezen...ALS rugzak is niet IN een rugzak..
Laforest wil wel ergens anders in dan in je ruzak
Ja nou en?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SWJ kon de posts van stoep waarderen...
Ik heb niet in dat topic gepost zodat jij een grotere kans maakte, lief van mij hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de andere hoek gepropt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |