Die nagelsquote:
Dat. Kijk, in Australië e.d. is het natuurlijk een ander verhaalquote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Waarom zou je anders in Nederland bang zijn voor spinnen?
Hier niet. Hier vormen die kutbeesten een plaag. Ik kan niet meer zonder kapmes over straat.quote:
Jezus bart houd er over op. Ik ben kankerbang voor spinnen, en daar kan ik niks aan doen. Jij snapt ;t niet, nou dan toch lekker niet. Let me be.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is hun aura
[..]
Maar waarom dan?
Half?quote:[..]
Ik ben half allergisch
Hmm...en waar ergens woon jij dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hier niet. Hier vormen die kutbeesten een plaag. Ik kan niet meer zonder kapmes over straat.
Ik heb er ook eentje in opleiding atmquote:Op donderdag 22 april 2010 22:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je een vent hebt die het voor je doet![]()
Wat zieligquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
He bah, nou moest ik voor mijn ouders een balletje halen, moest ik voor straf er zelf ook maar eentje nemen
IK SNAP T NIETquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm heerlijk gepuzzel om uit te zoeken wat er nu mis is met mn geld. Zoals het er nu uitziet mis ik gewoon een uurtje of 33
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje in opleiding atm
Inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat. Kijk, in Australië e.d. is het natuurlijk een ander verhaal
Van elke fobie kan je afkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jezus bart houd er over op. Ik ben kankerbang voor spinnen, en daar kan ik niks aan doen. Jij snapt ;t niet, nou dan toch lekker niet. Let me be.
Mjah. Allergische reactie, maar niet zo erg dat ik gelijk naar het ziekenhuis moet ofzo.quote:[..]
Half?
Arme stakker toch.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
He bah, nou moest ik voor mijn ouders een balletje halen, moest ik voor straf er zelf ook maar eentje nemen
Ik ook nietquote:
Als je terugleest vindt je die redenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Van elke fobie kan je afkomenPlus, je moet een reden voor hebben om bang voor iets te zijn. Maar ik houd er over op
Dat is neit half. Dat is gewoon allergisch. Maar moet je wel mee uitkijken, want dat kan alleen maar erger wordenquote:[..]
Mjah. Allergische reactie, maar niet zo erg dat ik gelijk naar het ziekenhuis moet ofzo.
whut?quote:
Niemand snapt ;tquote:Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Mijn banksaldo snapt het ook al niet
Zal ik een keer met hem gaan jagen zodat hij het snapt?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje in opleiding atm
Over je heen lopen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je terugleest vindt je die reden
Mwah, tot nu toe geen last van dat het erger wordt, of iets wat daar op lijkt.quote:[..]
Dat is neit half. Dat is gewoon allergisch. Maar moet je wel mee uitkijken, want dat kan alleen maar erger worden
Dan neem ik ook wel een grote versiequote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef Neelix het volgende:
[..]Duurt alleen nog wel even voor die spinnen voor je kan doodslaan...
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meest voor komende computer probleem![]()
Problem Exists Between Keyboard And Chair
Jep.quote:
Gebeurt vrij snel anders.quote:[..]
Mwah, tot nu toe geen last van dat het erger wordt, of iets wat daar op lijkt.
Morgen 3 uur in de wacht staan om te ontdekken hoe het zitquote:
Wie?quote:
UITLEG AUB IK BEN BLONTquote:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen 3 uur in de wacht staan om te ontdekken hoe het zit
Doe;k niet aanquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
voor de dames![]()
READ THE FUCKING MANUAL
Niet bij mij schijnbaar.quote:
quote:
READ THE FUCKING MANUAL!quote:
Had ik al verteld dat ik heul goed spinnen kan wegwerken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan neem ik ook wel een grote versie
Dat zei iemand van de MediaMarkt serieus een keer tegen Marijke, hij ging er vanuit dat zij het niet zou begrijpenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei iemand van de MediaMarkt serieus een keer tegen Marijke, hij ging er vanuit dat zij het niet zou begrijpen
Dan heb je aan haar inderdaad de verkeerdequote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei iemand van de MediaMarkt serieus een keer tegen Marijke, hij ging er vanuit dat zij het niet zou begrijpen
Ehm nee?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik heul goed spinnen kan wegwerken?
Nope.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom kende je hem zeker ook nog niet
Zo, dan ben je best dom als je dat probeert..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, IK weet dat zelfs...quote:Op donderdag 22 april 2010 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb je aan haar inderdaad de verkeerde
Jij blij.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet bij mij schijnbaar.
[..]
[..]
READ THE FUCKING MANUAL!
Maar ehm. Jij bent dinnie van IJkje!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|