AAAHquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Deze is wel supercute trouwens:
[ afbeelding ]
Ja. Ik weet waar je woont enzulks.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf. Jij gaat mijn verblijfplaats zoeken?
Die ziet er wel grappig uitquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Deze is wel supercute trouwens:
[ afbeelding ]
Sure..nog steeds een beetje verkouden thoughquote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee jij...red je het allemaal nog? Bibber je al?
Ook waar mijn homies wonen, en hoe je bij mijn ouder komt?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik weet waar je woont enzulks.
Ja, over me heen lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben ze al eens kwaad gedaan behalve je laten schrikken?
Nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook waar mijn homies wonen, en hoe je bij mijn ouder komt?
Ik ben alleen bang voor wespen als m;n beste vriendin erbij isquote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Spinnen zijn kutbeesten
Maar nog lang niet zo erg als wespen
Nou dan.quote:
Mooi, als je het morgen even niet weet kan je dus gewoon even een niesbui krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
Sure..nog steeds een beetje verkouden though
Ja maar spinnen doen niks, wespen kunnen prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Spinnen zijn kutbeesten
Maar nog lang niet zo erg als wespen
Dank jequote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi, als je het morgen even niet weet kan je dus gewoon even een niesbui krijgen![]()
Hoewel ik natuurlijk zeker weet dat je alles weet en goed doet
Spinnen lopen en rennen en kriebelen en zijn eng.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar spinnen doen niks, wespen kunnen prikken
Je wilt me echt niet he dit weekendquote:
Spinnen kan je toch flink wat makkelijker meppen dan wespen in het algemeen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Spinnen lopen en rennen en kriebelen en zijn eng.
Wespen mep je gewoon een eind weg, klaar.
Ik ben er niet neequote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt me echt niet he dit weekend
Wespen prikken bijna nooit.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In wie niet?quote:
Nou en.quote:
Ja, daaromquote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Spinnen bijten helemaal nooit.quote:
Hell no dat ik een spin aanraak!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Spinnen kan je toch flink wat makkelijker meppen dan wespen in het algemeen.
Then what's the point of being here?quote:
Spinnen kunnen dodelijk zijnquote:
Nou, dan zien we elkaar de rest van de maand niet, wat jij wilt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Then what's the point of being here?
Mijn huis is geen overnachtingsgrot waar zomaar in geslapen kan worden.
Dan mag jij mij vertellen welke Nederlandse spin dodelijk is. Die in het wild rondlopen dan hè.quote:
Met een krant...duh.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hell no dat ik een spin aanraak!
Wespen zijn vooral vervelend.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wespen ook
Schrik me elke keer dood
Mjah, inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, dan zien we elkaar de rest van de maand niet, wat jij wilt.
Beter doen we dit op msn dan hier.
Wie zegt dat ik ;t over Nederlandse spinnen heb?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen welke Nederlandse spin dodelijk is. Die in het wild rondlopen dan hè.
Ik. Waarom zou je anders in Nederland bang zijn voor spinnen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ;t over Nederlandse spinnen heb?
Ik niet. Ik kan namelijk niet binnen een straal van een halve meter van een spin komen. Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
Spinnen kan je toch flink wat makkelijker meppen dan wespen in het algemeen.
Omdat spinnen kankerbeesten zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Waarom zou je anders in Nederland bang zijn voor spinnen?
Spinnen ookquote:
Trouwens, is er wat met jouw toetsenbord ofzo? ik zie bij jou altijd een ; ipv een '.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ;t over Nederlandse spinnen heb?
Dan moet je zorgen dat je een vent hebt die het voor je doetquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan namelijk niet binnen een straal van een halve meter van een spin komen. Dat is onmogelijk.
Ik snap ;t wel hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Spinnen ook![]()
Ze zijn allemaal vervelend, maar wespen daar ben ik gewoon doodsbang voor
Ik had laatst weer in een treincoupé gezeten en zag een wesp vliegen... ik pakte meteen m'n tas op en liep naar de volgende coupé
Luiheidquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Trouwens, is er wat met jouw toetsenbord ofzo? ik zie bij jou altijd een ; ipv een '.
Het is hun auraquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan namelijk niet binnen een straal van een halve meter van een spin komen. Dat is onmogelijk.
Maar waarom dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat spinnen kankerbeesten zijn.
Ik ben half allergischquote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Spinnen ook![]()
Ze zijn allemaal vervelend, maar wespen daar ben ik gewoon doodsbang voor
Ik had laatst weer in een treincoupé gezeten en zag een wesp vliegen... ik pakte meteen m'n tas op en liep naar de volgende coupé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |