Gaaf. Jij gaat mijn verblijfplaats zoeken?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga wel over je heen poepen dit weekend
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wiltquote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moesten jullie gered worden van geile naakte vrouwen, die ervan houden om 15-jarige jongetjes te neuken?
Niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Neelix het volgende:
Hey Trev, heb je nog naar Memoir gekeken?
Jawel.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Anders geloof je niet dat ik hem heb gevangen.
SPINNEN ZIJN HEUL NIET LIEF!quote:
Hm.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, van een spin. Als beloning mag je dan alles met ons doen wat je wilt
Hee jij...red je het allemaal nog? Bibber je al?quote:
AAAHquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Deze is wel supercute trouwens:
[ afbeelding ]
Ja. Ik weet waar je woont enzulks.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf. Jij gaat mijn verblijfplaats zoeken?
Die ziet er wel grappig uitquote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Deze is wel supercute trouwens:
[ afbeelding ]
Sure..nog steeds een beetje verkouden thoughquote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee jij...red je het allemaal nog? Bibber je al?
Ook waar mijn homies wonen, en hoe je bij mijn ouder komt?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik weet waar je woont enzulks.
Ja, over me heen lopenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben ze al eens kwaad gedaan behalve je laten schrikken?
Nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook waar mijn homies wonen, en hoe je bij mijn ouder komt?
Ik ben alleen bang voor wespen als m;n beste vriendin erbij isquote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Spinnen zijn kutbeesten
Maar nog lang niet zo erg als wespen
Nou dan.quote:
Mooi, als je het morgen even niet weet kan je dus gewoon even een niesbui krijgenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
Sure..nog steeds een beetje verkouden though
Ja maar spinnen doen niks, wespen kunnen prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Spinnen zijn kutbeesten
Maar nog lang niet zo erg als wespen
Dank jequote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi, als je het morgen even niet weet kan je dus gewoon even een niesbui krijgen![]()
Hoewel ik natuurlijk zeker weet dat je alles weet en goed doet
Spinnen lopen en rennen en kriebelen en zijn eng.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar spinnen doen niks, wespen kunnen prikken
Je wilt me echt niet he dit weekendquote:
Spinnen kan je toch flink wat makkelijker meppen dan wespen in het algemeen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Spinnen lopen en rennen en kriebelen en zijn eng.
Wespen mep je gewoon een eind weg, klaar.
Ik ben er niet neequote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt me echt niet he dit weekend
Wespen prikken bijna nooit.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar spinnen doen niks, wespen kunnen prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |