Wie?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar ehm. Jij bent dinnie van IJkje!
Hoe de F krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou er niet vrolijk van worden. Ik word op de meest rare momenten gestoken. Midden in een achtbaanritje bijvoorbeeld
Handig ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou er niet vrolijk van worden. Ik word op de meest rare momenten gestoken. Midden in een achtbaanritje bijvoorbeeld
Alleen nu ben ik niet meer alleen thuisquote:
Marijke, MarijkeZwolle alhier.quote:
True. Daar is wel enige basiskennis voor nodigquote:Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar ehm. Jij bent dinnie van IJkje!
Als ik dat nou eens wist.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
True. Daar is wel enige basiskennis voor nodig
Maar schat, tegen de tijd dat jij hier bent, ben ik al gevlucht voor de spin...quote:Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgende keer als je een spin weg wil hebben bel je mij en kom ik het oplossen?
Ik als ik op het dak van een clubgebouw aan het klimmen ben. En toen viel ik een metertje of 5 naar benedenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slaap ze Eze ::Wquote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Tijd van komen en gaan enzo, en ik ga slapen.
Truste liefjes en andersoortig menspersonen hier!
Bis Later Maantjequote:
Hmmm...ja, dat is een lastige idd.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar schat, tegen de tijd dat jij hier bent, ben ik al gevlucht voor de spin...
hubba hubbaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |