Zo dus drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zou namelijk geen enkel doel dienenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk niet de macht om je post gewoon ergens tussen te proppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Dat is een soort reserve-Blokker zo te zien?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vorige sollicitatie is niks geworden, dus heb nu gesolliciteerd bij Tiger.dk komt vanaf mei een vestiging van in de burchtstraat te zitten.. Het lijkt me opzich allemaal wel leuk spul.. En ik heb gewoon werk nodig
Zo, dat ging snel, kan zaterdag langs komen voor een gesprek
Alhoewel de stad vast minder druk bezocht is!quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Wel druk?
[..]
In mijn anus, daar is het pas donker
Goed voor de aandelen Apple = goed voor MS!quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:07 schreef Sander het volgende:
Apple is gewoon groter op de beurs dan Microsoft, hoe geniaal is dàt
Als portier van mijn kringspier kan jij het wetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alhoewel de stad vast minder druk bezocht is!![]()
[..]
Tsjah, het is een winkel met allerlei hebbedingetjes enzo.. en niet al te dure producten.. Maar as I said, ik heb opt moment gewoon werk nodig.. kan ik altijd vanuit daar verder kijken als ik aangenomen wordquote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een soort reserve-Blokker zo te zien?
Gezellig, kom je me opzoeken?quote:
Waar ben jij er geweest dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:08 schreef Sander het volgende:
Ik ben er laatst binnen geweest. Ik vind het eigenlijk allemaal troep
Het was niet bedoeld om je af te zeiken meisquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tsjah, het is een winkel met allerlei hebbedingetjes enzo.. en niet al te dure producten.. Maar as I said, ik heb opt moment gewoon werk nodig.. kan ik altijd vanuit daar verder kijken als ik aangenomen word
In beurswaarde is Apple ook al bijna net zo groot.quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:07 schreef Sander het volgende:
Apple is gewoon groter op de beurs dan Microsoft, hoe geniaal is dàt
I knowquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld om je af te zeiken meis.
Liever werk dan thuis niets zitten doen en jankzakken dat je geen geld hebt, toch?
Jij ook! Hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:59 schreef Swine het volgende:
![]()
Bleh, tentamen...
Ook succes vandaag Rituals en Mikkie
ik zit in de testgroepquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:11 schreef royjn het volgende:
Iets voor swarmi?
http://www.nu.nl/wetensch(...)deren-nuttig---.html
Rijbewijs niet voldoende? Waarom ging je die kant op eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit toch weer in Nijmegen, was ik mijn paspoort vergeten en daar kwam ik bij utrecht acter.. Dan kom je het ICC en Buitenlandse Zaken niet binnen dus
Zit te twijfelen om nu te bellen dat ik vanmiddag wel langs kan komen om te solliciteren.. Maar weet niet of dat onprofessioneel staat omdat je dan ineens weer gaat wijzigen..
Dat is wel heel dom, sorry dat ik 't zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had ik ook niet bij me.. We hadden een tripje georganiseerd voor erasmusstudenten naar het International criminal Court en Buitenlandse zaken..
Beter!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan vanmiddag om vier uur langskomen
Kwam perfect uit ofzo
Had IB ook, das de stufiquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef Dupje het volgende:
Wow er staat een immens hoog bedrag op mijn rekening ineens, maar dat kan echt niet kloppenOok geen idee waar het vandaan komt, er staat namelijk niks bij mijn af/bij schrijvingen. Huh?
Haha ja. Ik dacht alquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had IB ook, das de stufiMaar stond nog niks van bijgeschreven.. Ook ING zeker
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een pauper
w00tquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef Dupje het volgende:
er staat namelijk niks bij mijn af/bij schrijvingen. Huh?
ja sorry, er ging iets fout!! kan je het terugstorten?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef Dupje het volgende:
Wow er staat een immens hoog bedrag op mijn rekening ineens, maar dat kan echt niet kloppenOok geen idee waar het vandaan komt, er staat namelijk niks bij mijn af/bij schrijvingen. Huh?
Eenmaal gegeven blijft gegevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja sorry, er ging iets fout!! kan je het terugstorten?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef swarmahoer het volgende:
en dat lagere bedrag: ik krijg ook minder omdat ik nog iets ''terug moest betalen'' waar ik vorig jaar geen recht op had omdat mn ouders meer verdienen
het wordt weer gewoon uit de zak van de gewone burger gehaald, de hooge heeren in denhaag zitten maar op het pluche en wij dragen de zware lasten
en van mn ouders krijg ik t verschil vast niet
Pauper, ga werken voor je geldquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef swarmahoer het volgende:
en dat lagere bedrag: ik krijg ook minder omdat ik nog iets ''terug moest betalen'' waar ik vorig jaar geen recht op had omdat mn ouders meer verdienen
het wordt weer gewoon uit de zak van de gewone burger gehaald, de hooge heeren in denhaag zitten maar op het pluche en wij dragen de zware lasten
ik leen niet extra bij hoorquote:
ik heb geen probleem, behalve dat t jammer is dat ik 100 euro minder hebquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had je je kamer maar soberder in moeten richten, was er nu geen probleem
waarvoor dankquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Ach hij moet niet zeiken. Hij betaalt amper belasting en krijgt jaarlijks meer dan 'ie betaalt, dus hij is de laatste die mag klagen over het feit dat 'de burger betaalt', want die betalen voor hem.
Psychoquote:
Klaar!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij ook! Hoe laat moet je?Ik begin van de middag.
Rot op zeikstraal,alsof jij iets te zeuren hebt!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef swarmahoer het volgende:
100 euro, waar loop je om te janken man, ik zit hier te denken aan bedragen in de vorm van huurprijzen enzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik leen niet extra bij hoor
[..]
ik heb geen probleem, behalve dat t jammer is dat ik 100 euro minder heb
[..]
waarvoor dank
Heel subtiel Mikkie, heel subtiel!quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld om je af te zeiken meis.
Liever werk dan thuis niets zitten doen en jankzakken dat je geen geld hebt, toch?
Die heb je vorig jaar toch al gehad? Teer dus maar even op de gedachte aan die tien kratten bier die je vorig jaar hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef swarmahoer het volgende:
jij zou t niet jammer vinden als je ineens 100 euro minder te besteden zou hebben, jammer toch?
10 kratten bier!
Ja tuurlijk zou ik dat jammer vinden, maar je laat het klinken alsof je ineens een maand lang op een houtje moet bijtenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef swarmahoer het volgende:
jij zou t niet jammer vinden als je ineens 100 euro minder te besteden zou hebben, jammer toch?
10 kratten bier!
Of in jouw geval twee tanks benzinequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Swine het volgende:
[..]
Die heb je vorig jaar toch al gehad? Teer dus maar even op de gedachte aan die tien kratten bier die je vorig jaar had
Hoe is het eigenlijk met de hostie-meester?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zou ik dat jammer vinden, maar je laat het klinken alsof je ineens een maand lang op een houtje moet bijten![]()
Ik bedoel 100 euro is toch al gauw een dag werken ofzo
Hosti is tegenwoordig belachelijk druk (nou ja druk...) en heeft het na een dag werken een beetje gehad met computers dus post hier iets minder. Maar allees is prima, en met mijn favoriete Kardinaal? Nog steeds een burgerlul?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de hostie-meester?
Ja, wat doe je tegenwoordig qua werk? Is dat gewoon werk of stage of hoe en wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hosti is tegenwoordig belachelijk druk (nou ja druk...) en heeft het na een dag werken een beetje gehad met computers dus post hier iets minder. Maar allees is prima, en met mijn favoriete Kardinaal? Nog steeds een burgerlul?
Nee, ik ben een maand of 2 begonnen bij een ander bedrijf, had het ff gehad met studerenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wat doe je tegenwoordig qua werk? Is dat gewoon werk of stage of hoe en wat?
Yep, net even gecontroleerd! Ik heb nog steeds een burgerlul!
Maak je die studie ooit nog af? Uitstel is afstel in mijn geval. Hiero is waaro? In Wijchen ergens toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ik ben een maand of 2 begonnen bij een ander bedrijf, had het ff gehad met studerenVermaak me hiero prima. Hoe staat ie met je gezondheid? Nog enigszins aanwezig?
Ik vind je ook wel het type ervoor!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij het solliciteren in een winkel hoef ik qua voorbereiding niet echt meer te doen dan alleen kijken wat voor een artikelen ze verkopen toch, iig ik heb die website uitgebreid bekeken..Laatste keer dat ik solliciteerde is zolang geleden.. En toen was het na 2 minuten al van ah jij wil hier komen werken, okeeee.. (was via mijn moeder, ik begon eigenlijk daar als invaller voor iemand die naar het buitenland was gegaan)
Dat klinkt interessant, toch maar vaker naar de hunkemöllerquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Andere kant hoef ik niet zo nodig andere vrouwen dr borsten op te meten et cetera
Een combinatietentamen van de vakken Qualitymanagement, Operations management en Performance management. Had het idee dat ik wel een voldoende gescoord had, maar zo hoog...absoluut niet. Kennelijk toch veel antwoorden goed onderbouwd en de juiste dingen toch op de juiste plek neer gezet. Ik ga echter wel naar de inzage toe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef royjn het volgende:
8,4 nice, meestal kwam ik niet boven de 7 uit![]()
Voor wat voor een tentamen was dat?
Dat dusquote:
Echt super, ik was heel bang dat er allemaal groepjes zouden zijn, maar iedereen ging met elkaar socializen, supergoedquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Mikkie het volgende:
En een tip voor alle aardbeienliefhebbers: geen doosje kopen, meenemen naar stage, daar de hele dag buiten de koelkast bewaren, weer naar huis meenemen en dan een dag wachten met opeten, want dan zijn ze beschimmeld.
Wij hebben vorig weekend mirakelfruit geprobeerd, dan worden de zuurreceptoren op je tong geblokkeerd en proef je alleen maar zoet, dan smaken groene aardbeien ineens superlekkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:40 schreef Rituals het volgende:
[..]. Sowieso zijn de aardbeien, die ik toch nu toe heb gekocht, nu nog niet erg lekker.
Oh ik vind het meevallen. Er moet alleen een klein beetje suiker overheen want echt lekker zoet zijn ze nog niet...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:40 schreef Rituals het volgende:
[..]. Sowieso zijn de aardbeien, die ik toch nu toe heb gekocht, nu nog niet erg lekker.
Belangrijkste is dat het leuk wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echt super, ik was heel bang dat er allemaal groepjes zouden zijn, maar iedereen ging met elkaar socializen, supergoed
Krijtbord was ook een groot succes, maar een bénde dat het nu in huis is, terwijl we vanochtend al met zn 4en een uur opgeruimd hebben
Hoe ging je tentamen?
Jullie waren allemaal uitgenodigd, maar niemand kwamquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het leuk was. Nu binnenkort nog een Fok-feestje?
Tentamen ging ruk, dus dat wordt lekker herren in juni
Mja, m'n werkgroep en m'n tentamen, wat doe je?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jullie waren allemaal uitgenodigd, maar niemand kwam
Het tentamen ging toch kut, had je net zo goed niet kunnen gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, m'n werkgroep en m'n tentamen, wat doe je?!
Krijgen we een herkansing?
Maar dat wist ik van tevoren nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het tentamen ging toch kut, had je net zo goed niet kunnen gaan
Ok, daar zit wat inquote:
Wat heb je allemaal gekregen dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ok, daar zit wat in
Ik heb echt supertoffe cadeau's gekregen trouwens! Ik had gister alles niet zo heel goed bekeken, maar het is echt tof allemaal
Goed busy mên! 14.gifquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
Jeej, op werk ander 'werk' aangeboden gekregen. Waarschijnlijk hoef ik dus toch niet de duffe documentatie in
Tapas-schaaltjes in de vorm van puzzelstukjes die je in elkaar kan leggen, een heel pakket van Dille&Kamille met allemaal lekkere dingetjes, een afgrijselijk fotolijstje met een vreselijke foto van iemand uit mijn jaarclub erin, een koektrommel, een plantje, en een waxinelichtdingetje, en heel veel bier/wijn/drank, en een kookboekquote:
quote:Beste mevrouw Schaap,
Dat klopt, ik heb de eindcijfers (dwz van deel 1) nu ook op BB gezet, en u heeft inderdaad een 5,9.
Fijn weekend dus!
ga echt met een heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed gevoel het weekend in!quote:
Dat snap ik! Je had juist een beetje moeite met de Syntax toch? Heel fijn dat het gelukt is!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga echt met een heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed gevoel het weekend in!
Betekent overigens dat ik van de Englse Syntax dus best wel heel veel snap, want dat deel had ik echt goed gemaakt
Een ex-collega van mij is daar aangenomen, maar ze is best wel een doosquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sollicitatiegesprek ging voor mijn gevoel wel goed, krijg in de loop van volgende week iets te horen![]()
Blijkbaar hadden ze meer dan 100 sollicitatiemailtjes gehad, dat ik er dan toch bijzit vind ik al netjes
nee, wat heeft ie uitgespookt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef Merel1808 het volgende:
Pfff, wat een bende hier in huis![]()
Swarma, swine, kennen jullie Benno van de WH?
heb vanmiddag 2 doosjes gehaald, 1 voor nu 1 voor morgenochtendquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Mikkie het volgende:
En een tip voor alle aardbeienliefhebbers: geen doosje kopen, meenemen naar stage, daar de hele dag buiten de koelkast bewaren, weer naar huis meenemen en dan een dag wachten met opeten, want dan zijn ze beschimmeld.
bij de appie, 500 gram voor 1.70 ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:40 schreef Rituals het volgende:
geen pics zoals k gewend ben van jequote:
Zeker! Ik zit al te twijfelen of ik straks ook mijn nieuwste bak ga leegbunkerenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb vanmiddag 2 doosjes gehaald, 1 voor nu 1 voor morgenochtend
moet kunnen toch?
ik zou eerst de oudste bak leegbunkeren, anders zijn die morgen ook weer niet goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker! Ik zit al te twijfelen of ik straks ook mijn nieuwste bak ga leegbunkeren
Heb FF, maar van die zijbalk heb ik geen last.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:59 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, ik krijg als ik bij Google iets zoek, zo'n irritante zijbalk. Ik kan nergens een instelling vinden dat dat weg kan en ik erger me er echt aanWeet iemand hoe die weg moet?
[ afbeelding ]
Die oudste bak had ik al weggetieft ivm schimmel, pipoquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou eerst de oudste bak leegbunkeren, anders zijn die morgen ook weer niet goed
fifo he
Zhe fack, al die bladwijzers bij jou bovenin, dat kan toch veel compacter?! Gewoon geen naam geven, dan passen er makkelijk 40 op één balk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:59 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, ik krijg als ik bij Google iets zoek, zo'n irritante zijbalk. Ik kan nergens een instelling vinden dat dat weg kan en ik erger me er echt aanWeet iemand hoe die weg moet?
[ afbeelding ]
Of sommige bladwijzers, die bij elkaar passen, in een map zetten!quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zhe fack, al die bladwijzers bij jou bovenin, dat kan toch veel compacter?! Gewoon geen naam geven, dan passen er makkelijk 40 op één balk.
Maar dan moet je weer doorklikken. Ik wil die balk bovenin gewoon in één keer kunnen klikken, en dat lukt prima zonder namen erbijquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Of sommige bladwijzers, die bij elkaar passen, in een map zetten!
Och, die ene klik extra..quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer doorklikken. Ik wil die balk bovenin gewoon in één keer kunnen klikken, en dat lukt prima zonder namen erbij
Daarom moet je het logisch ordenen, zodat je ook die zonder plaatje erbij kunt herkennenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Och, die ene klik extra... Maar zonder naam zie je toch niet altijd welke site het is ?
![]()
Sommige sites hebben zo'n 'plaatje' erbij, maar dat hebben ze niet allemaal toch? Of zeg ik nu iets stoms?
Ik snap echt niet hoe ik dat ding weg moet halenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb FF, maar van die zijbalk heb ik geen last.
Ik vind het juist wel makkelijk zoquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zhe fack, al die bladwijzers bij jou bovenin, dat kan toch veel compacter?! Gewoon geen naam geven, dan passen er makkelijk 40 op één balk.
Benno....nope, niet zonder meer info...maar hij is bij jou blijven slapen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef Merel1808 het volgende:
Pfff, wat een bende hier in huis![]()
Swarma, swine, kennen jullie Benno van de WH?
Let allemaal even op die onopvallende bobbel in de vloer links. Ik heb lopen vloeken omdat ik er steeds tegenaan en op liep vorge weekquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echt super, ik was heel bang dat er allemaal groepjes zouden zijn, maar iedereen ging met elkaar socializen, supergoed
Krijtbord was ook een groot succes, maar een bénde dat het nu in huis is, terwijl we vanochtend al met zn 4en een uur opgeruimd hebben
Hoe ging je tentamen?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net singstar gedaan bij huisgenoot, alles gewonnenmaar keel wel naar de klote
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 24 april 2010 04:05 schreef IrishBastard het volgende:
En nou tijd voor hard slapen
Singstar is geniaal
Ik kende hem van scouting, heb vroeger als klein kindje uren met hem armbandjes zitten maken terwijl hij verhalen vertelde over zijn fietsvakanties door Zuid-Oost Azië..quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Benno....nope, niet zonder meer info...maar hij is bij jou blijven slapen?Tactloos zie ik alweer...
Wat naar zeg.... Kende jij hem wel?
Er zijn echt 300 mensen over gestruikeld, megakomischquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Let allemaal even op die onopvallende bobbel in de vloer links. Ik heb lopen vloeken omdat ik er steeds tegenaan en op liep vorge week
Zeker, koop ik ook wel vaak voor 't weekendquote:
Tof! Dat zie je ook wel vaker bij van die straattekeningen.quote:
Je sprayt zelf de muren onder?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:26 schreef Rituals het volgende:
Nou ja, niet dat ik nou zo vaak street art zie...
We gaan geen glazen jatten in Samson hè, dat is not donequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
uurtje of 8 bij mij en dan later op de avond doorgaan in samson? (ik heb nog la chouffe glazen nodig)
nee ik vraag het wel of ik er 4 mag hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We gaan geen glazen jatten in Samson hè, dat is not done
quote:
HO! STOP!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, dan is er 28 augustus ook helemaal niks hier te doen in de tuin
Je woont er net een maand maar je moet nu al je kast opnieuw indelen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mn dressoirkast op wieltjes gezet, nu nog 2 spotjes en mn kast anders indelen, dan is dat ook weer gebeurd
t grootste probleem is al die rotzooi in de kast ordenen
quote:
ja nu ik mn zomerkleren opgehaald heb moet ik het ff wat anders indelen omdat ik alle kleren aan dezelfde kant wil hebben zegmaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je woont er net een maand maar je moet nu al je kast opnieuw indelen?
quote:
Feestje in de tuin bij het zwembad?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
HO STOP!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kom op Yash, das het enige feestje dat Piet nog heeft tegenwoordig!quote:
Precies, dat zou te cru zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kom op Yash, das het enige feestje dat Piet nog heeft tegenwoordig!
Ben je dan niet uitgenodigd morgenmiddag/avond @Piet's?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
over feest icm piet gesproken.....
kan mooi je verjaardag en je housewarming gecombineerd worden
Bij ons van de week ook alquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef LastRequest het volgende:
Kut Mikkie!
(niet kutMikkie hè)
Ik heb donderdagmiddag een bakje aardbeien gekocht, netjes in m'n koelkast gezet.. Wil ik ze net gaan eten, bovenste paar beschimmeld
AH aanbieding? Extra goedkoop, extra verrot?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef LastRequest het volgende:
Kut Mikkie!
(niet kutMikkie hè)
Ik heb donderdagmiddag een bakje aardbeien gekocht, netjes in m'n koelkast gezet.. Wil ik ze net gaan eten, bovenste paar beschimmeld
Klote is dat hè! Heb je je er zo op verheugdquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef LastRequest het volgende:
Kut Mikkie!
(niet kutMikkie hè)
Verstandig! Ik zou ook niets van je werk eten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ze alvast gesneden, neem ze vanavond wel mee voor tijdens het werkinc slagroom
Dan zijn ze toch niet meer goed manquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ze alvast gesneden, neem ze vanavond wel mee voor tijdens het werkinc slagroom
Ik heb aardbeientaart gekochtquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je dan niet uitgenodigd morgenmiddag/avond @Piet's?
Daar begint het wel op te lijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
AH aanbieding? Extra goedkoop, extra verrot?
)&^#*@^*@)@quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klote is dat hè! Heb je je er zo op verheugd
Je mag er eventueel hier wel wat komen halen hoor?
wie heeft je ooit geleerd dat ze wél op kamertemperatuur moeten komen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
)&^#*@^*@)@
De halve doos alweer naar de ju. Kortom: die doosjes moet je binnen een dag opvreten en vooral niet op kamertemperatuur laten komen...
ze smaken nog prima andersquote:
Echt te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
)&^#*@^*@)@
De halve doos alweer naar de ju. Kortom: die doosjes moet je binnen een dag opvreten en vooral niet op kamertemperatuur laten komen...
Deze waren idd onder de 2 euro geloof ik...vl geen aardbeien meer hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kosten die van jullie? Zag laatst zo'n bakje voor 3 euro, aardig duur.
Daarom, deze week waren ze 1,69quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kosten die van jullie? Zag laatst zo'n bakje voor 3 euro, aardig duur.
Niemand, maar als je die krengen meeneemt naar je werk is er weinig aan te doen dat ze tijdens transport wat opwarmen...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie heeft je ooit geleerd dat ze wél op kamertemperatuur moeten komen?
Nereus?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef Merel1808 het volgende:
Lekker dagje gezeild, nu in de bus terug, zit te twijfelen of ik verstandig naar bed ga of nog naar een Nereus-feestje ga
^2quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Kut CP ook altijd, nu krijg ik weer trek.
De corporale roeivereniging alhier, toch maar besloten om niet te gaan, want het roeien was nog niet afgelopen, en dan wordt het helemaal zo'n late bendequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nereus?
Ik ga zo naar bed denk ik, mooi nog even lezen en een goede nachtrust scoren!
Wat fruit als avondeten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef SLP_ het volgende:
k heb ook hongerheb om 5 uur wat fruit op maar dat was toch iets te weinig voor avondeten.. maar ben nu te lui om nog wat te maken
Verstandig!quote:Op zondag 25 april 2010 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De corporale roeivereniging alhier, toch maar besloten om niet te gaan, want het roeien was nog niet afgelopen, en dan wordt het helemaal zo'n late bende
Ben je jaloers?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef Lotusss het volgende:
Voor het Nijmeegse kneuterige liefdespaartje Laysa en De_Kardinaal:
[ afbeelding ]
Ehhhhhhhhhhhh, ik ben vooralsnog niet uitgenodigd (of mag ik jouw date zijn?quote:Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verstandig!
Ben je erbij de 7e? Pre-IJslandmeet bij swarmi thuis?
Nee juist niet. Ze zijn zo leuk samen!quote:
Als je niet alsnog wordt uitgenodigd kom je gewoon mee als mijn date!quote:Op zondag 25 april 2010 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhhh, ik ben vooralsnog niet uitgenodigd (of mag ik jouw date zijn?), maar ik kan denk ik wel
Klote is dat hè... de hele week vroeg opstaan en dan op je vrije dag ook vroeg wakker zijnquote:
Okay, dat weet ik dan weer niet, aangezien ik Laysa niet kenquote:Op zondag 25 april 2010 00:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ze zijn zo leuk samen!
Is het hele idee van een bibliotheek niet dat je NIET je eigen boeken mee hoeft te nemen?quote:Op zondag 25 april 2010 10:46 schreef Mikkie het volgende:
Phenofail.
Mikkiefail ook trouwens: op een heerlijk warme zondagochtend in de UB zitten en dan ook nog eens het belangrijkste boek dat je nodig hebt vergeten zijn:_!
Ik werd vanmorgen om kwart over zes wakker gebeld, toen zat ik ook op zo'n punt! Gelukkig ben ik na veel moeite toch nog in slaap gevallen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:08 schreef LastRequest het volgende:
Pietje gefeliciteerd!
Ik werd wakker gebeld op zo'n moment dat je eigenlijk nog net moet/wilt doorslapen, maar er net te wakker van wordt.. Kutgevoel is dat
Ha, maar ik was het niet!quote:Op zondag 25 april 2010 11:17 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
[..]
Ik werd vanmorgen om kwart over zes wakker gebeld, toen zat ik ook op zo'n punt! Gelukkig ben ik na veel moeite toch nog in slaap gevallen.
Half acht was ik wakker, keertje omgedraaid maar om kwart voor negen was het gebeurdquote:Op zondag 25 april 2010 11:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vanmorgen een beetje kunnen uitslapen?
Ben je alweer wat beter, LR?quote:Op zondag 25 april 2010 11:08 schreef LastRequest het volgende:
Pietje gefeliciteerd!
Ik werd wakker gebeld op zo'n moment dat je eigenlijk nog net moet/wilt doorslapen, maar er net te wakker van wordt.. Kutgevoel is dat
Niet veul eigenlijk.. blijf al dagen thuis ('s avonds dan), ga alleen naar de uni en sporten enzo.. Eet gezond slaap veel.. Maar ik blijf zo loom en verkouden. Maar goed zolang ik rustig aan blijf doen komt het wel goedquote:
Moet je maar niet zo burgerlijk doenquote:Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Half acht was ik wakker, keertje omgedraaid maar om kwart voor negen was het gebeurd. Dat krijg je als je zo vroeg naar bed gaat hè
Ik begin steeds meer op Piet te lijkenquote:Op zondag 25 april 2010 12:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo burgerlijk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |