Zo dus drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zou namelijk geen enkel doel dienenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk niet de macht om je post gewoon ergens tussen te proppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Dat is een soort reserve-Blokker zo te zien?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vorige sollicitatie is niks geworden, dus heb nu gesolliciteerd bij Tiger.dk komt vanaf mei een vestiging van in de burchtstraat te zitten.. Het lijkt me opzich allemaal wel leuk spul.. En ik heb gewoon werk nodig
Zo, dat ging snel, kan zaterdag langs komen voor een gesprek
Alhoewel de stad vast minder druk bezocht is!quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Wel druk?
[..]
In mijn anus, daar is het pas donker
Goed voor de aandelen Apple = goed voor MS!quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:07 schreef Sander het volgende:
Apple is gewoon groter op de beurs dan Microsoft, hoe geniaal is dàt
Als portier van mijn kringspier kan jij het wetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alhoewel de stad vast minder druk bezocht is!![]()
[..]
Tsjah, het is een winkel met allerlei hebbedingetjes enzo.. en niet al te dure producten.. Maar as I said, ik heb opt moment gewoon werk nodig.. kan ik altijd vanuit daar verder kijken als ik aangenomen wordquote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een soort reserve-Blokker zo te zien?
Gezellig, kom je me opzoeken?quote:
Waar ben jij er geweest dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:08 schreef Sander het volgende:
Ik ben er laatst binnen geweest. Ik vind het eigenlijk allemaal troep
Het was niet bedoeld om je af te zeiken meisquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tsjah, het is een winkel met allerlei hebbedingetjes enzo.. en niet al te dure producten.. Maar as I said, ik heb opt moment gewoon werk nodig.. kan ik altijd vanuit daar verder kijken als ik aangenomen word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |