SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Maar dat zijn wel mensen die avatar de bom vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog mooier?
Ach er gaan toch zoveel mensen over zeiken dat de game niet alles heeft, wat er beloofd is
Gewoon alsnog de servicedesk bellen, met een beetje geluk repareren ze hem alsnogquote:Op donderdag 22 april 2010 14:43 schreef gdbasketcase het volgende:
Ik kom hier even uithuilen, mijn xbox is kapot. En hij valt niet meer onder de garantie. Hij was bijna precies 2 jaar geleden ook al kapot gegaan (toen ie nog wel onder de garantie viel) en toen hebben we een nieuwe gekregen, maar die hield het dus nog geen 2 jaar vol...
ik wou verder met ff13
quote:Standard Edition - $59.99
* "Includes the ground-breaking game experience and manual."
Limited Edition - $79.99
In addition to the game disc and manual, this edition includes:
* "Game disc housed in recovered ONI 'black box'."
* "An exclusive Elite armor set for use in Multiplayer modes."
* "Artifact bag containing Dr. Halsey's personal journal and other classified documents and effects that unravel long-held secrets from the Halo universe."
Legendary Edition - $149.99
The complete Halo: Reach collection. In addition to the game disc, manual, and the complete contents of the Limited Edition (i.e., so the game disc comes in the Oni 'black box'), the Legendary Edition includes:
* "Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted, and individually numbered, this statue is a must-have for any serious Halo fan."
* "UNSC-themed custom packaging."
* "An exclusive Multiplayer Spartan armor effect."
Herkenbaar, ik zit al aan mijn 4e Xbox. 2 reparaties en 4 keer een nieuwe gekregenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef gdbasketcase het volgende:
Ja ik ga het alsnog proberen, maar ik vond mezelf wel een beetje zielig...
Fixen ze het, sturen ze een nieuwe op die blijkbaar ook niet goed is (zo vaak speel ik er niet op namelijk).
Het werd tijdquote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Joehoe, I'm back.
Nieuwe *eigen* Xbox (we hebben er al een, maar die is zo'n beetje elke avond bezet) is onderweg.
Kan ik eindelijk CoD spelen die hier al máánden ligt.
Haha dat soort horror verhalen hoor je alom, maar ik was allang blij dat deze geen krasjes achterliet op mijn cds (quote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit al aan mijn 4e Xbox. 2 reparaties en 4 keer een nieuwe gekregen
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Joehoe, I'm back.
Nieuwe *eigen* Xbox (we hebben er al een, maar die is zo'n beetje elke avond bezet) is onderweg.
Je bedoelt die gebande zeker?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Joehoe, I'm back.
Icegirl 09-04-10 voor het laatst gezien en speelde LEGO Batmanquote:
Oeh, ijsmeisquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, we hadden al een nieuwe gekocht.
De 2 gebande hebben we verkocht.
Als je oude Arcade + Elite de nieuwe update heeft gedraaid wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand dit:
Ik heb een nieuwe Xbox 360 elite ( 120Gb ) maar ik heb een hoop savegames nog op mijn oude arcade staan ( 20GBb ).
Kan ik die dmv een usb stick overzetten?
Thanks ik zal het eensch proberenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je oude Arcade + Elite de nieuwe update heeft gedraaid wel.
Let wel op dat de Xbox je USB stick waarschijnlijk gaat formatteren bij een eerste keer.
Cover ala Gears of War??quote:
ow, dat kan ook natuurlijk. Leek net of hij in cover wilde achter die box, maar daar weer vanaf zag :dquote:
Bart smit.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef kepler het volgende:
Ik heb eindelijk weer een 360
Met Halo ODST, Forza en Pure/Lego Batman
Ok, bij BS had je ook splinter cell erbij gekregen met korting zie ik net.quote:
Bij de MM was hij 230 euroquote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ok, bij BS had je ook splinter cell erbij gekregen met korting zie ik net.
Hoelang heb je nou zonder gezeten?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij de MM was hij 230 euro
En Splinter Cell lijkt me toch niet leuk
Bijna anderhalf jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoelang heb je nou zonder gezeten?
Ik ben altijd negatief over Halo geweest, maar dit ziet er wel tof uit.quote:
Join the dark force lukequote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben altijd negatief over Halo geweest, maar dit ziet er wel tof uit.
LEGO Batmanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef kepler het volgende:
Ik heb eindelijk weer een 360
Met Halo ODST, Forza en Pure/Lego Batman
Als AQ de code (als die er is) niet allang opgeschreven heeftquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef badboynova het volgende:
Ben blij dat ik ODST van AQ heb over genomen.
Laat de mp beta maar van start gaan.
Er is geen code nodigquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als AQ de code (als die er is) niet allang opgeschreven heeft
Tof ideequote:Op donderdag 22 april 2010 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prequel filmpjes voor Alan Wake, elke week eentje tot de release.
http://www.joystiq.com/20(...)-xbox-live-april-25/
Ik neig ook echt naar een Day One. Maar ik heb nog 5 Xbox games die ik moet gaan spelenquote:
Geen RDR?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Koko_Banana het volgende:
Wil eigenlijk wel Alan Wake... RDR hoef ik niet.
Ik moet de SP van ODST nog 's spelen. 's kijken of ik een co-op partner kan vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef badboynova het volgende:
Ben blij dat ik ODST van AQ heb over genomen.
Laat de mp beta maar van start gaan.
Op normal heb ik hem al uitgespeeld (ben geen hardcore gamer), nu de rest nog halen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik moet de SP van ODST nog 's spelen. 's kijken of ik een co-op partner kan vinden.
Als je op zoek bent naar een free roamer met een enorme focus op een uitstekende verhaallijn zul je nog even een paar maanden moeten wachten.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:53 schreef Koko_Banana het volgende:
Aan RDR of aan GTA in het algemeen?
GTA wordt voor mij heel snel saai en het verhaal kan me ook nooit lang boeien. Zal bij deze echt niet anders zijn.
Mafia 2!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een free roamer met een enorme focus op een uitstekende verhaallijn zul je nog even een paar maanden moeten wachten.
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Dead Redemption - Multiplayer Competitive Mode
Écht niet?
Lol ik weet heel goed wat je bedoelt. Veel succes met je keuze. Ik ga hem niet halen zoals ik al heb gezegd maar dat spel zal toch wel voor even de rage worden volgens mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Kut.
Dit wordt waarschijnlijk een 9.5, dan koop ik hem, en kots ik er na afloop net zo hard op als GTAIV, dat ik er weer ingetuind ben. Maar het ziet er zo gaaf uit.
Ik hoop het Cybquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een free roamer met een enorme focus op een uitstekende verhaallijn zul je nog even een paar maanden moeten wachten.
[ afbeelding ]
Ja meneer Badboyquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef badboynova het volgende:
AQ nu wel braaf zijn he!
Hier ook eerst AW, al heb ik er maar een weekje de tijd voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:53 schreef NrSiX het volgende:
RDR Ziet er toch wel vetjes uit.. Maar eerst Alan Wake
Nog ff een vraagje mbt multiplayer.. heeft iemand een goede tip voor een multiplayer splitscreen FPS? GoW2 begint nu te vervelen (Zoek geen co-op, maar gewoon verstand op 0 en knallen).
Heb al op internet gezocht maar daar kom ik weinig verder mee.
Das kut voor jequote:
Echt he, flink balen ja.quote:
Hij heeft een vermoeden, hoewel ik wel verwacht dat Alan Wake zeer tof wordt. Remedy heeft tot op Max Payne 1 en (2?) niks anders meer gemaakt. En wat ze dus hebben gemaakt is vrij baanbrekend geweest in gamesland.quote:
Je kunt hem toch op je HD installen? Dan heb je toch zeker geen lawaai?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:49 schreef YOgamerYO het volgende:
Tijd voor Splinter Cellover een week dan
(bestelt)
Heb ook zin in RDR alleen weet niet welke consoleXbox is chill online maar maakt veel herrie en PS3 heb ik veel spellen dus is handig alleen meer bekenden hebben een XBOX
Waarom is er geen cross-platform gaming
![]()
[..]
Das kut voor je
Uhm?quote:
Tja het blijft SF4 alleen dan een uitbreiding. Isw het nou echt waard wat er nu gebeurt? Is het echt niet mogelijk als DLC en patches?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt he, flink balen ja.
Het was alweer even geleden dat ik SF4 heb gespeeld, dus ik moet weer even inkomen, maar de nieuwe chars lijken allemaal wat toe te voegen.
De nieuwe stages zien er allemaal net even wat beter uit dan die van SF4, en de bonus stages zijn leuk voor tussendoor.
Zo even online kijken naar de verbeteringen.
Goh, no shit sherlockquote:
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 25 april 2010 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren 10 vrienden, 5 360s en 1 huis geregeld,was tof! Gow2 en halo 3 lenen zich er echt perfect voor, net als pgr4. Ook zoveel makkelijker te regelen dan een pc lanparty, binnen n half uur waren we aan de slag!
Alle xboxen op een switch, switch aan router, en dan systemlinkenquote:
het water denkquote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, no shit sherlock! Maar wat is er nou zo boeiend aan die gif?
Ligt daar rechtsonder in beeld soms illegale waarquote:
Gewoon een mooi plaatjequote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh, no shit sherlock! Maar wat is er nou zo boeiend aan die gif?
Is denk ik nep man. Kijk dat bovenste witte stuk, is helemaal scheef ten opzichte van het alenwake logo.quote:
Lijkt idd wel, maar hij is hem wel aant spelenquote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Is denk ik nep man. Kijk dat bovenste witte stuk, is helemaal scheef ten opzichte van het alenwake logo.
Ik zie niks hoor..?quote:Op zondag 25 april 2010 17:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijkt idd wel, maar hij is hem wel aant spelen
twitter : http://twitter.com/andruedwards
Ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij heeft een vermoeden, hoewel ik wel verwacht dat Alan Wake zeer tof wordt. Remedy heeft tot op Max Payne 1 en (2?) niks anders meer gemaakt. En wat ze dus hebben gemaakt is vrij baanbrekend geweest in gamesland.
Iemand trouwens ooit de Epic Tier 3 Engineer-achievement gehaald? Te doen of erg lastig?
Er zit genoeg extras in om er 39,- voor te vragen in mijn ogen.quote:Op zondag 25 april 2010 10:44 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Tja het blijft SF4 alleen dan een uitbreiding. Isw het nou echt waard wat er nu gebeurt? Is het echt niet mogelijk als DLC en patches?
quote:
quote:Some mad but brilliant people have managed to keep the Halo 2 dream alive for more than 10 days, despite Microsoft officially ending support for Xbox 1 titles on 15th April.
As detailed on the Bungie forum, a die-hard group of around 20 people simply didn't turn their Xboxes off at zero hour and have been able to continue killing one another while sobbing uncontrollably ever since.
Unfortunately they have started dropping out now due to overheating and net connection problems, but those who remain have vowed not to stop until Microsoft boots them or they die or whatever.
Heroes of men. If they do drop out, of course, they could always read Better Than Halo: The Making of Halo 2, our massive retrospective on the game that arguably made Xbox Live, which is full of details on the game's development direct from the men who worked on it.
Als die sukkels de deployment van nieuwe features tegenhouden dan zou ik ze direct booten, hop gewoon eruit en upgraden die friendslist!quote:
Precies, erg kansloos dit...quote:Op maandag 26 april 2010 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als die sukkels de deployment van nieuwe features tegenhouden dan zou ik ze direct booten, hop gewoon eruit en upgraden die friendslist!
En het MGS naar Xbox gerucht is er ook weerquote:MS will reveal a slim 360 natal bundle at one of their two (yes, two) press conferences at this year's e3.
What's more the 360 will be getting a subtle rebrand, with a new logo and black as the new primary colour of the console. They feel that the new system needs to be black because a white Natal wouldn't sit well next to the typical gloss black tv.
The new system design is pretty neat.
And Natal? Let's just say you'll probably be both very surprised and very pleased by one of the games revealed... what is it?
Het is een losse mededeling.quote:Op maandag 26 april 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
MGS gerucht? Ze praten toch over een game voor natal die er voor zou moeten zorgen dat het niet alleen als casual crap gezien moet worden? Dat lees ik er in iig
MGS is toch allang confirmed voor de 360? Met Metal Gear Solid: Rising, met Raiden als main-character?quote:Op maandag 26 april 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
E3 geruchten:
[..]
En het MGS naar Xbox gerucht is er ook weer
Oh geen ideequote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MGS is toch allang confirmed voor de 360? Met Metal Gear Solid: Rising, met Raiden als main-character?
MGS.quote:Might Get Shot if I were to tell.
Klopt.quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MGS is toch allang confirmed voor de 360? Met Metal Gear Solid: Rising, met Raiden als main-character?
Ik zeg: XBLA-port van Peace Walker!quote:
Ik ga hem nu kopenquote:Op maandag 26 april 2010 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Eurogamer Super Street Fighter 4 review (10/10)
Dat is altijd persoonlijk, ik vind alle 10 nieuwe karakters wat toevoegen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Valt me verschrikkelijk tegen dat ze juist de meest waardeloze SFIII-characters in SSFIV hebben gemikt. Voor fuck sake, had er dan ook nog Oro bijgedaan.![]()
Een Urien of een Gill was juist veel toffer geweest.
Is een review copy, staat ook op z'n twitter - dus denk dat hij gewoon echt is. Hij houdt de de disc trouwens schuin hé.quote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Xblister het volgende:
[..]
Is denk ik nep man. Kijk dat bovenste witte stuk, is helemaal scheef ten opzichte van het alenwake logo.
ALAN GAAT DOOOOODquote:Op maandag 26 april 2010 18:10 schreef kepler het volgende:
Er zijn nog meer gameplay-beelden opgedoken van Alan Wake, eerste 20 minuten... Spoilers gaan ook al rond
ach volgens heel veel mensen zet MS die spellen zelf op internetquote:Op maandag 26 april 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]Als de game binnen 2 dagen op usenet staat weet MS precies wie ze een claim moeten sturen
kijk!quote:Op maandag 26 april 2010 17:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Is een review copy, staat ook op z'n twitter - dus denk dat hij gewoon echt is. Hij houdt de de disc trouwens schuin hé.
Nu pas?quote:Op maandag 26 april 2010 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, de kogel is door de kerk. Day one Wes. Gaan we samen te hand heerlijk freeroamen.
Dude je paard is doodquote:Op maandag 26 april 2010 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, de kogel is door de kerk. Day one Wes. Gaan we samen te hand heerlijk freeroamen.
Jammer dat het tot nu toe erg traag aanvoelt, als de demo hetzelfde snelheidsgevoel zou hebben als Burnout dan was ie geweldig geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 26 april 2010 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 speelt lekker weg! Heb het idee dat het wat soepeler en duidelijker is dan het eerste deel, maar dat kan ook aan mij liggen. Ben benieuwd waar het verhaal heen gaat...Klopt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hoe mooiquote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Is het al bijna 14 mei?
Net alsof je een Stephen King boek instapt met Alan Wake
Ja, want op Facebook staat nu niet die 25kquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, want op Facebook staat nu niet die 25k
quote:You must be an Xbox LIVE Gold member to send messages.
Hoe wigga, die avatar.quote:
quote:F1 2010™’s SIMULATION-FOCUSSED CAR HANDLING WILL DELIVER THE ‘MOST AUTHENTIC EXPERIENCE’.
Simulation-based handling in F1 2010 will benefit all players says Chief Games Designer in new Developer Video now available at www.formula1-game.com.
Monday, 26th April (10am UK) – The car handling in F1 2010, the forthcoming official game of the 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™, will focus on simulation authenticity, developers Codemasters Studios revealed today in the second F1 2010 developer video, now available to view at www.formula1-game.com.
“The preference has always been to go down the simulation path,” said Stephen Hood, Chief Games Designer, “You can make a realistic sim easier to play for somebody but it’s very difficult to take an arcade handling system and make that appeal to people who prefer simulation handling.”
Taking FORMULA ONE™ fans further behind the scenes of F1 2010, the ‘Handling’ developer diary also features new gameplay footage and former FORMULA ONE test driver Anthony Davidson, discussing the development team’s aim to create the “most authentic experience possible.”
In the developer diary, Anthony Davidson, who has been embedded into the team, explains the unique ‘twitchy’ way in which FORMULA ONE cars handle and how this is translated into authentic gameplay. His experience, combined with real world data and feedback from the teams, drivers and tyre manufacturers is enabling the F1 2010 team to bring alive the sensation of being an FORMULA ONE racing driver like never before. As in real life, aerodynamics plays a pivotal role in racing, and players will feel how cars can corner at extremely high speed yet perform very differently at lower speeds.
FORMULA ONE fans can view the new developer diary at www.formula1-game.com, the home for all the latest screens, news and videos straight from the studio. F1 2010 is coming this September for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft®, PlayStation®3 computer entertainment system and PC Games For Windows®.
Altijd leuk dit soort hyperbole uitspraken.quote:the development team’s aim to create the “most authentic experience possible
Nouja, gewoon zo realitisch mogelijk dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd leuk dit soort hyperbole uitspraken.
Net Resident Evil 4quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Is het al bijna 14 mei?
Net alsof je een Stephen King boek instapt met Alan Wake
quote:Op maandag 26 april 2010 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 speelt lekker weg! Heb het idee dat het wat soepeler en duidelijker is dan het eerste deel, maar dat kan ook aan mij liggen. Ben benieuwd waar het verhaal heen gaat...Ik vond het maar kut, heel de sfeer van het eerste spel is weg, vind het lastig te omschrijven waarom.... De graphics zijn net iets te kleurrijk, de gevechten te onboeiend, het is het gewoon allemaal net niet. Er is geen mysterie meer, er is teveel duidelijk, je wordt teveel aan het handje genomen... Erg jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ik hou juist wel van dat kleurrijke, heb Metro opgegeven omdat ik geen flikker zag bijvoorbeeld. Gevechten vind ik tot nu toe prima, geen verschil met 1.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond het maar kut, heel de sfeer van het eerste spel is weg, vind het lastig te omschrijven waarom.... De graphics zijn net iets te kleurrijk, de gevechten te onboeiend, het is het gewoon allemaal net niet. Er is geen mysterie meer, er is teveel duidelijk, je wordt teveel aan het handje genomen... Erg jammer
Sorry, ik was je epische richtingsgevoel vergeten! Nu begrijp ik wel waarom je het een tof spel vindt jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van dat kleurrijke, heb Metro opgegeven omdat ik geen flikker zag bijvoorbeeld. Gevechten vind ik tot nu toe prima, geen verschil met 1.
En het bij het handje genomen worden vind ik juist wel fijnHet voelt een beetje als Dead Space nu, 'ga daar maar heen' (inclusief richtingspijl
). Nee, ik vermaak me er wel mee
PM je adres dan, ben weer vergeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan ben ik zie blauwe wel.
CHECK MN GUN GEAK! HUZZAH!
Scheurdons.quote:
Bestwel ja!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=244373
Awesome.
het is 2010 he? lever die 56k modem inquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Link gewoon naar de desbetreffende site Nick. Dit werkt gewoon niet.
Ik zie bewegende plaatjes en ook een link, volgens mij werkt het welquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee die 3 seconden laden waren idd hartverscheurend.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij had toch een 28k modem?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het is 2010 he? lever die 56k modem in
Fix.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Tja kostte toch wel weer 5-6 minquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie het, hij geeft ze nu wel direct weer.
Windows 7 gebruiker hier.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij stiekem toch een vista pc heeft, vandaar die 5-6 min laad tijd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:00 schreef YOgamerYO het volgende:
SC:CWas ff wachten maar de 360 heeft weer wat.
[..]
[..]
Tja kostte toch wel weer 5-6 min
Heb je ODST dan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ze maken het wel spannend met dat Halo Reach nu ook dat aftel ding op xbox.com
Het is ook spannend!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.livecodes.nl/quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is ook spannend!
Ik moet wel eerst Gold regelen
Lol heb het gezien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
Tussen de 35 en 39 is het goedkoopste en snelste wat je kan krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef speknek het volgende:
Is dat een goede deal, 39 euro? Of kun je hem ergens goedkoper krijgen?
quote:Free Roam
Free Roam brings the open-world experience to multiplayer for up-to-16 players, with the opportunity to form posses of up-to-8 to take on the world's gang hideouts, ambient challenges - and each other. Free Roam also gives players a living, breathing world instead of a generic game lobby - with the freedom to roam the open expanse, hunting or creating shootouts before heading into competitive game modes - and leveling up with every major action. With each level come new avatars, outfits, mounts, playlists and challenges.
Posses
Sometimes it takes a posse to take on a gang. Form posses with friends to take on gang hideouts and ambient challenges within Free Roam, or have your posse leader bring you into competitive matches at any time. Posses can hear each other talk via voice chat, no matter how far apart they may be.
Gang Hideouts
Just like in the single-player experience, some areas of the multiplayer world are overrun by bandits. Gather up your posse or any other players in Free Roam, ride out to find the hideouts and take those scurrilous bandits down.
Ambient Challenges
Are you a hunter, a survivalist, or a shootist? The entire multiplayer world is filled with ambient challenges. Whether alone, with other Free Roam players or with your posse, discover unmarked hunting areas to take down waves of deadly predators, track down rare fauna in Survivalist Challenges, or earn yourself the title of Public Enemy by marauding towns and taking on Law Enforcement.
Competitive Modes
Red Dead Redemption's competitive multiplayer serves up classic multiplayer match modes with a distinctly Western twist: every match starts with players eye-to-eye in a classic showdown. Experience team-based Gang matches, Free-For-All Shootouts and classic Capture The Bag modes in specially designed locations within Red Dead Redemption's vast and beautifully detailed open world.
Challenges
Similar to the ambient challenges in Free Roam mode, the Competitive Multiplayer modes also offer challenges that will unlock experience points and other perks. Weapon-based challenges for getting a certain number of kills or headshots with a specific gun will earn you the golden version of that weapon and additional challenges will reward you with XP and a custom title for your gunslinger.
Free-For-All:
Shootout
Deathmatch, Western style. It's you versus everyone else - try not to die. Keep an eye out for better weapons scattered across the area and use Dead Eye pickups to refill your Dead Eye meter, helping you take down enemies quickly.
Goldrush
Your priority is to grab as many bags of gold as you can find, and take them to the nearest chests - killing comes second. You can grab up to two bags of gold at once, but all that weight will slow you down.
Gang Matches:
Gang Shootout
Team Deathmatch on the frontier. Work with your team to pin down enemies and rack up kill streaks.
Hold Your Own
Infiltration and theft. Each team has a base and a bag. Steal the other team's bag and bring it to your base. In larger areas, strategic use of horses and ballistic weapons placements will keep opponents on their toes.
Grab The Bag
One bag, one chest, two teams. Stake your ground, and defend the chest until a bag appears. Once it arrives, grab it and take it to your base to score.
Gamehubsquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef speknek het volgende:
Is dat een goede deal, 39 euro? Of kun je hem ergens goedkoper krijgen?
+ 3 pond verzendkostenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge voor 3 pond:
http://www.game.co.uk/Xbo(...)334039/Mirrors-Edge/
En nu maar eens kijken hoe al die online modes gaan werkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Multiplayer modi RDR:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Je kan beter naar de Bart Smit of Intertoys gaan, en voor 20 euro een play en charge kit halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waar ik (zo goedkoop mogelijk uiteraard) een nieuwe oplaadbare batterij kan vinden? De mijne is tegenwoordig in twee dagen leeg en de kabel is nét te kort om relaxed te gamen tijdens opladen...
Een nwe play 'n charge kit kan overigens ook. Kleur boeit me niet zoveel, desnoods roze
Op Budgetgaming kom ik niet echt verder, die is niet up to date wat betreft die batterijen.
Ik wil wel een originele uiteraard en die batterijen uit de P'nC verkopen ze ook los. Ik heb echter verschillende sites bekeken en de prijzen liggen helemaal niet zo ver uit elkaar. Binnenkort maar gewoon de stad in fietsen maarquote:Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan beter naar de Bart Smit of Intertoys gaan, en voor 20 euro een play en charge kit halen.
Want denk dat als je een veel goedkopere accu vind, dat je een maand later weer een nieuwe mag halen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil wel een originele uiteraard en die batterijen uit de P'nC verkopen ze ook los. Ik heb echter verschillende sites bekeken en de prijzen liggen helemaal niet zo ver uit elkaar. Binnenkort maar gewoon de stad in fietsen maar
Mocht je een goedkoop adresje gevonden hebben dan wil ik dat ook wel weten. Moet ook een nieuwe accu hebben aangezien mijn controller meteen uitvalt als je de kabel eruit trektquote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil wel een originele uiteraard en die batterijen uit de P'nC verkopen ze ook los. Ik heb echter verschillende sites bekeken en de prijzen liggen helemaal niet zo ver uit elkaar. Binnenkort maar gewoon de stad in fietsen maar
Ding past niet door de brievenbus he, pakketpost voor 15-20 euro is zondequote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een fokker die naar buiten gaat
Op Gametrailers staat een betere versie (HD)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
De nightmare difficulty unlock je toch pas als je de game hebt uitgespeeld? Moet je hem dus twee keer uitspelen voor 1000 G.
quote:The first Split/Second: Velocity review has arrived and it's a respectable 86% from GamesMaster magazine.
GM says Disney's racer "Looks fantastic, contains some brilliant gameplay modes and frequently provided us with awesome, adrenaline-filled moments," but criticises it for not being as fast or skilful as the excellent Burnout series.
It concludes: "An outstanding fireworks display on wheels but not quite a Burnout beater."
quote:Today it plays the EA’s European Showcase 2010 which will end the embargo tomorrow.
It ‘s all this culminate tomorrow with the trailer for Dead Space 2, still do not know what will be in the trailer, but we know that contains small scenes of gameplay and introduces the story of the second chapter.
Is expected tomorrow
Dead Space 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ohhhh! Ik loop in een donkere gang, vind een audiolog, en daarna staat er opeens een Necromorph voor mijn neus!"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ik hoop het! Het is twee!! jaar geleden sinds RSV2quote:Ubisoft has apparently already begun working on a further two Tom Clancy games.
That's what brand boss Michel Verheijdt told Dutch site Control Online. "At this moment I'm working on two Tom Clancy games which have just gone in development," he said (translated by Eurogamer Benelux).
"I can't say anything about it, or I'll have to send Sam Fisher after you."
With Splinter Cell: Conviction just out of the door and Ghost Recon: Future Soldier penned for this autumn, that limits Ubisoft's options.
Available IP includes long-running franchise Rainbow Six or newcomers EndWar and HAWX. Ubisoft could, however, create something entirely new. What about Tom Clancy's Secret Diary?
We'll pester the publisher for comment.
Hij valt bij Play in de actie '2 voor 33 euro'quote:Op woensdag 28 april 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je een goedkoop adresje gevonden hebben dan wil ik dat ook wel weten. Moet ook een nieuwe accu hebben aangezien mijn controller meteen uitvalt als je de kabel eruit trekt
2-3 jaar tussen games is toch vrij normaal?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een nieuwe Rainbow Six?
[..]
Ik hoop het! Het is twee!! jaar geleden sinds RSV2
Niet als het laatste deel een simpele sequel was met dezelfde engine, wapens, levels, setting, etc. RSV kwam in november 2006, het eventuele nieuwe deel op z'n vroegst eind 2010. Dat is vier jaar...quote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2-3 jaar tussen games is toch vrij normaal?
Fatsoenlijke Modern Warfare-games zijn we kwijt, dus we kopen Halo maar?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Klap in de ballen voor Microsoft, Bungie tekent een 10 jarig contract bij Activision en gaat multiplatform voor hun komende "big action game universe":
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=25920
Halo is van MS dus daar gaan ze niet aan werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fatsoenlijke Modern Warfare-games zijn we kwijt, dus we kopen Halo maar?
Halo is al kut, maar met Activision in hun nek wordt die franchise helemaal een uitgemolken crapfest
Cod 78438427652503: NO MORE ALOquote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Halo is van MS dus daar gaan ze niet aan werken.
Halo wel, gears niet echt.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Halo en Gears of war zijn echt bizar overgewaardeerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:06 schreef ROFLOL het volgende:
Trials HD nu maar 800 MS Points!
Eindelijk!
Fuck, hoe fix ik die link.![]()
Natuurlijk werken ze wel aan een nieuwe Halo, alleen dan net met een iets andere vormgeving (Geen spartans, maar andere poppetjes) en een andere naam. De games zullen zo goed als hetzelfde blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Halo is van MS dus daar gaan ze niet aan werken.
En zal doordat er geen herkenning in zit aanvoelen als een gay spel, en iedereen zal Bungie verlaten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk werken ze wel aan een nieuwe Halo, alleen dan net met een iets andere vormgeving (Geen spartans, maar andere poppetjes) en een andere naam. De games zullen zo goed als hetzelfde blijven natuurlijk.
Sterf.quote:Tot nadere berichtgeving is Addiscount niet meer te gebruiken op Mediaoffer. Onze excuses voor het ongemak.
Nu helemaal nergens meer dus?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu helemaal nergens meer dus?
Right, dat zal MS echt niet toelatenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk werken ze wel aan een nieuwe Halo, alleen dan net met een iets andere vormgeving (Geen spartans, maar andere poppetjes) en een andere naam. De games zullen zo goed als hetzelfde blijven natuurlijk.
De ene is vrij leuk, de ander is stierlijk vervelend.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk GTA IV uitgespeeld![]()
Om heel eerlijk te zijn , vond ik Saints Row 2 leuker, was een beetje meer over the top
Zijn die 2 uitbreidingen wat voor GTA IV ?
Ik vond SR 2 ook leuker maar die uitbreiding van GTA is wel zeker de moeite waard. De Ballad of Gay Tony is ook weer veel over the top als de normale gtaquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk GTA IV uitgespeeld![]()
Om heel eerlijk te zijn , vond ik Saints Row 2 leuker, was een beetje meer over the top
Zijn die 2 uitbreidingen wat voor GTA IV ?
De normale GTA? Dit is GTA aap.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond SR 2 ook leuker maar die uitbreiding van GTA is wel zeker de moeite waard. De Ballad of Gay Tony is ook weer veel over the top als de normale gta
och ja het weer een nieuw jaarquote:
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:12 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit zelfs te denken om hem pas te halen als ik een HD-TV heb staanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Retarded het volgende:
begin steeds meer te voelen voor Alan Wake..., misschien dat ik em toch maar ga halen
Je leest net 2 pagina's per dagquote:Op zondag 2 mei 2010 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh joh, het is helemaal niet zo'n dik boek als ik verwachtte! Nu laat ik 'm zeker liggen tot de herfst.
Je bent eerder een faalhaas als je die shit download.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:05 schreef bierjoost het volgende:
Waarom heeft nog niemand die review copy op internet gezet. Faalhazen, die journalisten.
Ziet er best goed uit. Wil dat spel best halen eerlijk gezegd maar ben te gierig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:12 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1quote:Op zondag 2 mei 2010 18:10 schreef kepler het volgende:
Hoe snel krijg je die Live-codes bij Gamehubs? Er staat binnen 24 uur, maar duurt het ook echt 24 uur meestal? Ik wil namelijk morgenavond die Reach Beta spelen(en ze leveren sowieso niet in het weekend).
is dr niet een met ideal ?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1
Doe het lekker hier, 32 euro en je krijgt de code binnen een aantal seconden.
ah nog beter, dan ga ik dat morgen even doenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1
Doe het lekker hier, 32 euro en je krijgt de code binnen een aantal seconden.
weet je een goede cq snelle ?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is natuurlijk alleen Nederlands dus betaal je de hoofdprijs.
zn maand live is via xbox.nl toch maar 6eur ? :/quote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef Wessiej het volgende:
http://www.livecodes.nl/x(...)uHtKECFRyX2AodFRS9HA
12x6=72quote:Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn maand live is via xbox.nl toch maar 6eur ? :/
Ik zou even wachten op de E3 inderdaad. Dat is over anderhalve maand en daar wordt hij dan aangekondigd (of niet natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Zo mijn xbox premium verkocht van heel veel jaar oud, tijd om een xbox elite aan te schaffen!
Of moet ik mss ff wachten, dat er binnekort weer een nieuwere versie xbox uitkomt (xbox slim.. lolollol)
Krijgt Aaron Eckhart daar wel royalties voor?quote:
Pfff, zolang zonder gamesquote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op de E3 inderdaad. Dat is over anderhalve maand en daar wordt hij dan aangekondigd (of niet natuurlijk) en dan weet je waar je aan toe bent.
Mocht er een 360-slim uitkomen, dan haal ik die denk ik wel
Of je haalt gewoon even tijden een Xbox 360 Arcade. Die zijn niet zo duur en houdt je wel bezig de komende maanden.quote:
Ik duim voor Killer Instinct 3.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk voor de E3 van Microsoft's kant?
Er zal wel footage zijn van Reach, Fable III en Gears 3 maar welke games zouden er kunnen verschijnen volgens jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |