Das kut voor jequote:
Echt he, flink balen ja.quote:
Hij heeft een vermoeden, hoewel ik wel verwacht dat Alan Wake zeer tof wordt. Remedy heeft tot op Max Payne 1 en (2?) niks anders meer gemaakt. En wat ze dus hebben gemaakt is vrij baanbrekend geweest in gamesland.quote:
Je kunt hem toch op je HD installen? Dan heb je toch zeker geen lawaai?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:49 schreef YOgamerYO het volgende:
Tijd voor Splinter Cellover een week dan
(bestelt)
Heb ook zin in RDR alleen weet niet welke consoleXbox is chill online maar maakt veel herrie en PS3 heb ik veel spellen dus is handig alleen meer bekenden hebben een XBOX
Waarom is er geen cross-platform gaming
![]()
[..]
Das kut voor je
Uhm?quote:
Tja het blijft SF4 alleen dan een uitbreiding. Isw het nou echt waard wat er nu gebeurt? Is het echt niet mogelijk als DLC en patches?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt he, flink balen ja.
Het was alweer even geleden dat ik SF4 heb gespeeld, dus ik moet weer even inkomen, maar de nieuwe chars lijken allemaal wat toe te voegen.
De nieuwe stages zien er allemaal net even wat beter uit dan die van SF4, en de bonus stages zijn leuk voor tussendoor.
Zo even online kijken naar de verbeteringen.
Goh, no shit sherlockquote:
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 25 april 2010 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren 10 vrienden, 5 360s en 1 huis geregeld,was tof! Gow2 en halo 3 lenen zich er echt perfect voor, net als pgr4. Ook zoveel makkelijker te regelen dan een pc lanparty, binnen n half uur waren we aan de slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |