Tussen de 35 en 39 is het goedkoopste en snelste wat je kan krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef speknek het volgende:
Is dat een goede deal, 39 euro? Of kun je hem ergens goedkoper krijgen?
quote:Free Roam
Free Roam brings the open-world experience to multiplayer for up-to-16 players, with the opportunity to form posses of up-to-8 to take on the world's gang hideouts, ambient challenges - and each other. Free Roam also gives players a living, breathing world instead of a generic game lobby - with the freedom to roam the open expanse, hunting or creating shootouts before heading into competitive game modes - and leveling up with every major action. With each level come new avatars, outfits, mounts, playlists and challenges.
Posses
Sometimes it takes a posse to take on a gang. Form posses with friends to take on gang hideouts and ambient challenges within Free Roam, or have your posse leader bring you into competitive matches at any time. Posses can hear each other talk via voice chat, no matter how far apart they may be.
Gang Hideouts
Just like in the single-player experience, some areas of the multiplayer world are overrun by bandits. Gather up your posse or any other players in Free Roam, ride out to find the hideouts and take those scurrilous bandits down.
Ambient Challenges
Are you a hunter, a survivalist, or a shootist? The entire multiplayer world is filled with ambient challenges. Whether alone, with other Free Roam players or with your posse, discover unmarked hunting areas to take down waves of deadly predators, track down rare fauna in Survivalist Challenges, or earn yourself the title of Public Enemy by marauding towns and taking on Law Enforcement.
Competitive Modes
Red Dead Redemption's competitive multiplayer serves up classic multiplayer match modes with a distinctly Western twist: every match starts with players eye-to-eye in a classic showdown. Experience team-based Gang matches, Free-For-All Shootouts and classic Capture The Bag modes in specially designed locations within Red Dead Redemption's vast and beautifully detailed open world.
Challenges
Similar to the ambient challenges in Free Roam mode, the Competitive Multiplayer modes also offer challenges that will unlock experience points and other perks. Weapon-based challenges for getting a certain number of kills or headshots with a specific gun will earn you the golden version of that weapon and additional challenges will reward you with XP and a custom title for your gunslinger.
Free-For-All:
Shootout
Deathmatch, Western style. It's you versus everyone else - try not to die. Keep an eye out for better weapons scattered across the area and use Dead Eye pickups to refill your Dead Eye meter, helping you take down enemies quickly.
Goldrush
Your priority is to grab as many bags of gold as you can find, and take them to the nearest chests - killing comes second. You can grab up to two bags of gold at once, but all that weight will slow you down.
Gang Matches:
Gang Shootout
Team Deathmatch on the frontier. Work with your team to pin down enemies and rack up kill streaks.
Hold Your Own
Infiltration and theft. Each team has a base and a bag. Steal the other team's bag and bring it to your base. In larger areas, strategic use of horses and ballistic weapons placements will keep opponents on their toes.
Grab The Bag
One bag, one chest, two teams. Stake your ground, and defend the chest until a bag appears. Once it arrives, grab it and take it to your base to score.
Gamehubsquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:44 schreef speknek het volgende:
Is dat een goede deal, 39 euro? Of kun je hem ergens goedkoper krijgen?
+ 3 pond verzendkostenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge voor 3 pond:
http://www.game.co.uk/Xbo(...)334039/Mirrors-Edge/
En nu maar eens kijken hoe al die online modes gaan werkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Multiplayer modi RDR:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Je kan beter naar de Bart Smit of Intertoys gaan, en voor 20 euro een play en charge kit halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waar ik (zo goedkoop mogelijk uiteraard) een nieuwe oplaadbare batterij kan vinden? De mijne is tegenwoordig in twee dagen leeg en de kabel is nét te kort om relaxed te gamen tijdens opladen...
Een nwe play 'n charge kit kan overigens ook. Kleur boeit me niet zoveel, desnoods roze
Op Budgetgaming kom ik niet echt verder, die is niet up to date wat betreft die batterijen.
Ik wil wel een originele uiteraard en die batterijen uit de P'nC verkopen ze ook los. Ik heb echter verschillende sites bekeken en de prijzen liggen helemaal niet zo ver uit elkaar. Binnenkort maar gewoon de stad in fietsen maarquote:Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan beter naar de Bart Smit of Intertoys gaan, en voor 20 euro een play en charge kit halen.
Want denk dat als je een veel goedkopere accu vind, dat je een maand later weer een nieuwe mag halen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil wel een originele uiteraard en die batterijen uit de P'nC verkopen ze ook los. Ik heb echter verschillende sites bekeken en de prijzen liggen helemaal niet zo ver uit elkaar. Binnenkort maar gewoon de stad in fietsen maar
Mocht je een goedkoop adresje gevonden hebben dan wil ik dat ook wel weten. Moet ook een nieuwe accu hebben aangezien mijn controller meteen uitvalt als je de kabel eruit trektquote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil wel een originele uiteraard en die batterijen uit de P'nC verkopen ze ook los. Ik heb echter verschillende sites bekeken en de prijzen liggen helemaal niet zo ver uit elkaar. Binnenkort maar gewoon de stad in fietsen maar
Ding past niet door de brievenbus he, pakketpost voor 15-20 euro is zondequote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een fokker die naar buiten gaat
Op Gametrailers staat een betere versie (HD)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
De nightmare difficulty unlock je toch pas als je de game hebt uitgespeeld? Moet je hem dus twee keer uitspelen voor 1000 G.
quote:The first Split/Second: Velocity review has arrived and it's a respectable 86% from GamesMaster magazine.
GM says Disney's racer "Looks fantastic, contains some brilliant gameplay modes and frequently provided us with awesome, adrenaline-filled moments," but criticises it for not being as fast or skilful as the excellent Burnout series.
It concludes: "An outstanding fireworks display on wheels but not quite a Burnout beater."
quote:Today it plays the EA’s European Showcase 2010 which will end the embargo tomorrow.
It ‘s all this culminate tomorrow with the trailer for Dead Space 2, still do not know what will be in the trailer, but we know that contains small scenes of gameplay and introduces the story of the second chapter.
Is expected tomorrow
Dead Space 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ohhhh! Ik loop in een donkere gang, vind een audiolog, en daarna staat er opeens een Necromorph voor mijn neus!"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ik hoop het! Het is twee!! jaar geleden sinds RSV2quote:Ubisoft has apparently already begun working on a further two Tom Clancy games.
That's what brand boss Michel Verheijdt told Dutch site Control Online. "At this moment I'm working on two Tom Clancy games which have just gone in development," he said (translated by Eurogamer Benelux).
"I can't say anything about it, or I'll have to send Sam Fisher after you."
With Splinter Cell: Conviction just out of the door and Ghost Recon: Future Soldier penned for this autumn, that limits Ubisoft's options.
Available IP includes long-running franchise Rainbow Six or newcomers EndWar and HAWX. Ubisoft could, however, create something entirely new. What about Tom Clancy's Secret Diary?
We'll pester the publisher for comment.
Hij valt bij Play in de actie '2 voor 33 euro'quote:Op woensdag 28 april 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je een goedkoop adresje gevonden hebben dan wil ik dat ook wel weten. Moet ook een nieuwe accu hebben aangezien mijn controller meteen uitvalt als je de kabel eruit trekt
2-3 jaar tussen games is toch vrij normaal?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een nieuwe Rainbow Six?
[..]
Ik hoop het! Het is twee!! jaar geleden sinds RSV2
Niet als het laatste deel een simpele sequel was met dezelfde engine, wapens, levels, setting, etc. RSV kwam in november 2006, het eventuele nieuwe deel op z'n vroegst eind 2010. Dat is vier jaar...quote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2-3 jaar tussen games is toch vrij normaal?
Fatsoenlijke Modern Warfare-games zijn we kwijt, dus we kopen Halo maar?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Klap in de ballen voor Microsoft, Bungie tekent een 10 jarig contract bij Activision en gaat multiplatform voor hun komende "big action game universe":
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=25920
Halo is van MS dus daar gaan ze niet aan werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fatsoenlijke Modern Warfare-games zijn we kwijt, dus we kopen Halo maar?
Halo is al kut, maar met Activision in hun nek wordt die franchise helemaal een uitgemolken crapfest
Cod 78438427652503: NO MORE ALOquote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Halo is van MS dus daar gaan ze niet aan werken.
Halo wel, gears niet echt.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef RickoKun het volgende:
Halo en Gears of war zijn echt bizar overgewaardeerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:06 schreef ROFLOL het volgende:
Trials HD nu maar 800 MS Points!
Eindelijk!
Fuck, hoe fix ik die link.![]()
Natuurlijk werken ze wel aan een nieuwe Halo, alleen dan net met een iets andere vormgeving (Geen spartans, maar andere poppetjes) en een andere naam. De games zullen zo goed als hetzelfde blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Halo is van MS dus daar gaan ze niet aan werken.
En zal doordat er geen herkenning in zit aanvoelen als een gay spel, en iedereen zal Bungie verlaten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk werken ze wel aan een nieuwe Halo, alleen dan net met een iets andere vormgeving (Geen spartans, maar andere poppetjes) en een andere naam. De games zullen zo goed als hetzelfde blijven natuurlijk.
Sterf.quote:Tot nadere berichtgeving is Addiscount niet meer te gebruiken op Mediaoffer. Onze excuses voor het ongemak.
Nu helemaal nergens meer dus?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu helemaal nergens meer dus?
Right, dat zal MS echt niet toelatenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk werken ze wel aan een nieuwe Halo, alleen dan net met een iets andere vormgeving (Geen spartans, maar andere poppetjes) en een andere naam. De games zullen zo goed als hetzelfde blijven natuurlijk.
De ene is vrij leuk, de ander is stierlijk vervelend.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk GTA IV uitgespeeld![]()
Om heel eerlijk te zijn , vond ik Saints Row 2 leuker, was een beetje meer over the top
Zijn die 2 uitbreidingen wat voor GTA IV ?
Ik vond SR 2 ook leuker maar die uitbreiding van GTA is wel zeker de moeite waard. De Ballad of Gay Tony is ook weer veel over the top als de normale gtaquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk GTA IV uitgespeeld![]()
Om heel eerlijk te zijn , vond ik Saints Row 2 leuker, was een beetje meer over the top
Zijn die 2 uitbreidingen wat voor GTA IV ?
De normale GTA? Dit is GTA aap.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond SR 2 ook leuker maar die uitbreiding van GTA is wel zeker de moeite waard. De Ballad of Gay Tony is ook weer veel over the top als de normale gta
och ja het weer een nieuw jaarquote:
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:12 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit zelfs te denken om hem pas te halen als ik een HD-TV heb staanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Retarded het volgende:
begin steeds meer te voelen voor Alan Wake..., misschien dat ik em toch maar ga halen
Je leest net 2 pagina's per dagquote:Op zondag 2 mei 2010 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh joh, het is helemaal niet zo'n dik boek als ik verwachtte! Nu laat ik 'm zeker liggen tot de herfst.
Je bent eerder een faalhaas als je die shit download.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:05 schreef bierjoost het volgende:
Waarom heeft nog niemand die review copy op internet gezet. Faalhazen, die journalisten.
Ziet er best goed uit. Wil dat spel best halen eerlijk gezegd maar ben te gierig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:12 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1quote:Op zondag 2 mei 2010 18:10 schreef kepler het volgende:
Hoe snel krijg je die Live-codes bij Gamehubs? Er staat binnen 24 uur, maar duurt het ook echt 24 uur meestal? Ik wil namelijk morgenavond die Reach Beta spelen(en ze leveren sowieso niet in het weekend).
is dr niet een met ideal ?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1
Doe het lekker hier, 32 euro en je krijgt de code binnen een aantal seconden.
ah nog beter, dan ga ik dat morgen even doenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1
Doe het lekker hier, 32 euro en je krijgt de code binnen een aantal seconden.
weet je een goede cq snelle ?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is natuurlijk alleen Nederlands dus betaal je de hoofdprijs.
zn maand live is via xbox.nl toch maar 6eur ? :/quote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef Wessiej het volgende:
http://www.livecodes.nl/x(...)uHtKECFRyX2AodFRS9HA
12x6=72quote:Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn maand live is via xbox.nl toch maar 6eur ? :/
Ik zou even wachten op de E3 inderdaad. Dat is over anderhalve maand en daar wordt hij dan aangekondigd (of niet natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Zo mijn xbox premium verkocht van heel veel jaar oud, tijd om een xbox elite aan te schaffen!
Of moet ik mss ff wachten, dat er binnekort weer een nieuwere versie xbox uitkomt (xbox slim.. lolollol)
Krijgt Aaron Eckhart daar wel royalties voor?quote:
Pfff, zolang zonder gamesquote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op de E3 inderdaad. Dat is over anderhalve maand en daar wordt hij dan aangekondigd (of niet natuurlijk) en dan weet je waar je aan toe bent.
Mocht er een 360-slim uitkomen, dan haal ik die denk ik wel
Of je haalt gewoon even tijden een Xbox 360 Arcade. Die zijn niet zo duur en houdt je wel bezig de komende maanden.quote:
Ik duim voor Killer Instinct 3.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk voor de E3 van Microsoft's kant?
Er zal wel footage zijn van Reach, Fable III en Gears 3 maar welke games zouden er kunnen verschijnen volgens jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |