De ene is vrij leuk, de ander is stierlijk vervelend.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk GTA IV uitgespeeld![]()
Om heel eerlijk te zijn , vond ik Saints Row 2 leuker, was een beetje meer over the top
Zijn die 2 uitbreidingen wat voor GTA IV ?
Ik vond SR 2 ook leuker maar die uitbreiding van GTA is wel zeker de moeite waard. De Ballad of Gay Tony is ook weer veel over the top als de normale gtaquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Enchanter het volgende:
Eindelijk GTA IV uitgespeeld![]()
Om heel eerlijk te zijn , vond ik Saints Row 2 leuker, was een beetje meer over the top
Zijn die 2 uitbreidingen wat voor GTA IV ?
De normale GTA? Dit is GTA aap.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond SR 2 ook leuker maar die uitbreiding van GTA is wel zeker de moeite waard. De Ballad of Gay Tony is ook weer veel over the top als de normale gta
och ja het weer een nieuw jaarquote:
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:12 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit zelfs te denken om hem pas te halen als ik een HD-TV heb staanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:45 schreef Retarded het volgende:
begin steeds meer te voelen voor Alan Wake..., misschien dat ik em toch maar ga halen
Je leest net 2 pagina's per dagquote:Op zondag 2 mei 2010 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh joh, het is helemaal niet zo'n dik boek als ik verwachtte! Nu laat ik 'm zeker liggen tot de herfst.
Je bent eerder een faalhaas als je die shit download.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:05 schreef bierjoost het volgende:
Waarom heeft nog niemand die review copy op internet gezet. Faalhazen, die journalisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |