SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Maar dat zijn wel mensen die avatar de bom vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog mooier?
Ach er gaan toch zoveel mensen over zeiken dat de game niet alles heeft, wat er beloofd is
Gewoon alsnog de servicedesk bellen, met een beetje geluk repareren ze hem alsnogquote:Op donderdag 22 april 2010 14:43 schreef gdbasketcase het volgende:
Ik kom hier even uithuilen, mijn xbox is kapot. En hij valt niet meer onder de garantie. Hij was bijna precies 2 jaar geleden ook al kapot gegaan (toen ie nog wel onder de garantie viel) en toen hebben we een nieuwe gekregen, maar die hield het dus nog geen 2 jaar vol...
ik wou verder met ff13
quote:Standard Edition - $59.99
* "Includes the ground-breaking game experience and manual."
Limited Edition - $79.99
In addition to the game disc and manual, this edition includes:
* "Game disc housed in recovered ONI 'black box'."
* "An exclusive Elite armor set for use in Multiplayer modes."
* "Artifact bag containing Dr. Halsey's personal journal and other classified documents and effects that unravel long-held secrets from the Halo universe."
Legendary Edition - $149.99
The complete Halo: Reach collection. In addition to the game disc, manual, and the complete contents of the Limited Edition (i.e., so the game disc comes in the Oni 'black box'), the Legendary Edition includes:
* "Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted, and individually numbered, this statue is a must-have for any serious Halo fan."
* "UNSC-themed custom packaging."
* "An exclusive Multiplayer Spartan armor effect."
Herkenbaar, ik zit al aan mijn 4e Xbox. 2 reparaties en 4 keer een nieuwe gekregenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef gdbasketcase het volgende:
Ja ik ga het alsnog proberen, maar ik vond mezelf wel een beetje zielig...
Fixen ze het, sturen ze een nieuwe op die blijkbaar ook niet goed is (zo vaak speel ik er niet op namelijk).
Het werd tijdquote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Joehoe, I'm back.
Nieuwe *eigen* Xbox (we hebben er al een, maar die is zo'n beetje elke avond bezet) is onderweg.
Kan ik eindelijk CoD spelen die hier al máánden ligt.
Haha dat soort horror verhalen hoor je alom, maar ik was allang blij dat deze geen krasjes achterliet op mijn cds (quote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit al aan mijn 4e Xbox. 2 reparaties en 4 keer een nieuwe gekregen
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Joehoe, I'm back.
Nieuwe *eigen* Xbox (we hebben er al een, maar die is zo'n beetje elke avond bezet) is onderweg.
Je bedoelt die gebande zeker?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Joehoe, I'm back.
Icegirl 09-04-10 voor het laatst gezien en speelde LEGO Batmanquote:
Oeh, ijsmeisquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, we hadden al een nieuwe gekocht.
De 2 gebande hebben we verkocht.
Als je oude Arcade + Elite de nieuwe update heeft gedraaid wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand dit:
Ik heb een nieuwe Xbox 360 elite ( 120Gb ) maar ik heb een hoop savegames nog op mijn oude arcade staan ( 20GBb ).
Kan ik die dmv een usb stick overzetten?
Thanks ik zal het eensch proberenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je oude Arcade + Elite de nieuwe update heeft gedraaid wel.
Let wel op dat de Xbox je USB stick waarschijnlijk gaat formatteren bij een eerste keer.
Cover ala Gears of War??quote:
ow, dat kan ook natuurlijk. Leek net of hij in cover wilde achter die box, maar daar weer vanaf zag :dquote:
Bart smit.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef kepler het volgende:
Ik heb eindelijk weer een 360
Met Halo ODST, Forza en Pure/Lego Batman
Ok, bij BS had je ook splinter cell erbij gekregen met korting zie ik net.quote:
Bij de MM was hij 230 euroquote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ok, bij BS had je ook splinter cell erbij gekregen met korting zie ik net.
Hoelang heb je nou zonder gezeten?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij de MM was hij 230 euro
En Splinter Cell lijkt me toch niet leuk
Bijna anderhalf jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoelang heb je nou zonder gezeten?
Ik ben altijd negatief over Halo geweest, maar dit ziet er wel tof uit.quote:
Join the dark force lukequote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben altijd negatief over Halo geweest, maar dit ziet er wel tof uit.
LEGO Batmanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:27 schreef kepler het volgende:
Ik heb eindelijk weer een 360
Met Halo ODST, Forza en Pure/Lego Batman
Als AQ de code (als die er is) niet allang opgeschreven heeftquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef badboynova het volgende:
Ben blij dat ik ODST van AQ heb over genomen.
Laat de mp beta maar van start gaan.
Er is geen code nodigquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als AQ de code (als die er is) niet allang opgeschreven heeft
Tof ideequote:Op donderdag 22 april 2010 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prequel filmpjes voor Alan Wake, elke week eentje tot de release.
http://www.joystiq.com/20(...)-xbox-live-april-25/
Ik neig ook echt naar een Day One. Maar ik heb nog 5 Xbox games die ik moet gaan spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |